Gewoon de eerste film proberen van New Kids. De tweede is wat minder.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat ik die shit wel leuk vind voor 10 minuten ofzo, maar een hele film lang is misschien een beetje overkill.
Deel 1 is wel vermakelijk. Deel 2 ook wel, maar wel erg ver gezocht met zombies en Frieslandquote:Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja de sketches zijn ook wel leuk inderdaad, die films lijken me een heel stuk minder. Al heb ik ze niet gezien, dus misschien is daar ook wel niks mis mee.
Aan alles komt een einde.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
Ik dacht dat deze schijtuser gebanned was
Haten op Jelle.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
Ik dacht dat deze schijtuser gebanned was
Nee, dat was juist fucking geinig.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:06 schreef HPLC het volgende:
maar wel erg ver gezocht met zombies en Friesland
quote:
Van wie ben je een kloon?quote:geregistreerd op: zondag 20 juli 2014 @ 19:12
Dat wel, alleen maar zombiefilms/series tegenwoordigquote:Op woensdag 24 september 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, dat was juist fucking geinig.
Alleen het was gewoon compleet uitgemolken.
Daarom zullen ze daar ook wel voor gekozen hebben denk ik, als een parodie.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat wel, alleen maar zombiefilms/series tegenwoordig
Broodje bakpaoquote:Op woensdag 24 september 2014 20:10 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ga even naar de AH (een kleine 10 minuten fietsen van mijn studentenwoning vandaan). Heb opeens trek gekregen en mijn koelkast is haast leeg.
Blijkbaar vonden meer mensen dat. Ze wilden een "afscheidsconcert" geven in het Gelredome, maar dat hebben ze moeten afzeggen, omdat ze de kaarten niet verkocht kregen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb daar weleens een flits van gezien maar ik heb nooit echt begrepen waarom dat New Kids zo grappig gevonden werd. Vond het zo'n dom gedoe.
Dan klopt dit artikel van Wiki niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:37 schreef bijdehand het volgende:
Ben er gisteren nog geweest en er staan nog gewoon borden. Dus...
Dat kan. Maar ik kan je iig garanderen dat ik gister een bord heb zien hangen omdat ik er toevallig moest zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dan klopt dit artikel van Wiki niet.
Wat moet ik me daarbij voorstellen. Ze hadden toch alleen een kutliedje met Corry Konings en nog eentje met de opposites (quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |