quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
Nee, IS lekker hun gang laten gaan is een goed plan.
Hoe lang denk jij dat de EU veilig blijft als je IS hun gang laat gaan?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]![]()
Zolang het in de EU maar veilig is.
Daar ligt nu net het probleem, dat zijn we niet meer als ISIS hun gang kan gaanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]![]()
Zolang het in de EU maar veilig is.
True, maar TS heeft wel een punt. Grote kans dat er hierna weer een extreme(re) groep opstaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
Gewoon onderhandelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij dat de EU veilig blijft als je IS hun gang laat gaan?
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen.
Biedt IS hulp aan met voorwaarde dat Europa met rust wordt gelaten.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen.
Ik zeg ook niet dat dit een goede oplossing is, maar ik zeg dat het alternatief niet veel beter is.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
True, maar TS heeft wel een punt. Grote kans dat er hierna weer een extreme(re) groep opstaat.
Ja, we gaan even hulp bieden bij het etnisch zuiveren van hele landen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Gewoon onderhandelen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:29 schreef Rezania het volgende:
Ik zeg ook niet dat dit een goede oplossing is, maar ik zeg dat het alternatief niet veel beter is.
Mossad, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:32 schreef peterkailey het volgende:
Zul je over 5 jaar zien dat de leider van IS ook weer een CIA agent is
Ja, alle foute morelen het land uit! Allemaal terug naar de maan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Juist doordat de VS doorging met de bombardementen werden Amerikanen onthoofd.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha TS is dom. Ze onthoofden een Amerikaans journalist. Dat ga je toch godverdomme (of allahverdomme) niet pikken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |