Link naar vorige delen:quote:De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?
Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2014 19:15:57 ]![]()
Pff, manieren manieren, Had zo mooie subtekst.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Kan een modje de titel even veranderen in " BigPharma topic #40, waar de argumenten voor homeopatie homeopatisch zijn " ?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ach daar gaan we weer met het is het westen dat fout is terwijl je totaal geen idee hebt wat homeopathie is (homeopathie in het oosten is exact hetzelfde als hier trouwens).Reguliere geneeskunde erkent overigens dat planten en kruiden geneeskrachtige werking hebben en heeft dan ook meer overeenkomsten met natuurgeneeskunde dan homeopathiequote:Op woensdag 24 september 2014 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja precies dat is in het Westen zo, kapitalisme weet je wel valt geld aan te verdienen dus ook aan homeopathie omdat er inmiddels mensen genoeg zijn die big pharma niet vertrouwen daar wordt dus ook een slaatje uit geslagen.![]()
Dat is wel een mooie, had iets te snel op de knop gedruktquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan een modje de titel even veranderen in " BigPharma topic #40, waar de argumenten voor homeopatie homeopatisch zijn " ?![]()
![]()
Moest ff proppen maar het staat er hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan een modje de titel even veranderen in " BigPharma topic #40, waar de argumenten voor homeopatie homeopatisch zijn " ?![]()
*Knuf*quote:Op woensdag 24 september 2014 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest ff proppen maar het staat er hoor.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Schattig naïef dat je niet eens de door jouw opgehemelde geneeskundesoort correct weet te benoemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ayurveda is de oudste vorm van kruidengeneeskunde maar begint daar al mee voor men daadwerkelijk ziek wordt dus ook preventief, het is haast een levenswijze. In het westen handelt men pas als het te laat is eigenlijk, als je al ziek bent, ook met homeopathische middeltjes. Wat ayurveda met homeopathie gemeen heeft is dat beiden met kruiden en planten in de weer zijn wat in het westen snel als kwakzalverij wordt gezien.
En dan die constante referenties naar het wijze Oosten, waar het heel normaal is om neushoornhoorns vermalen en als erectiemiddel gebruiken![]()
![]()
Dit soort mensen laat zich meer leiden door romantische denkbeelden en complottheorieën dan door feiten of inhoudelijke kennis van dat waar ze over posten
[ Bericht 2% gewijzigd door Pietverdriet op 24-09-2014 19:36:25 ]In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Als jullie dan maar zo wijs zijn en van alles op de hoogte wezen natuurlijk, al die oppergurus hier![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Tsja, het is maar waar je vertrouwen in hebt... Om het even op FOK! te houden: Kies je voor een Lambiekje of A^Tuinhek en Re
Nou, dat lijkt me een vrij makkelijke keus
Ja doei.![]()
Wil je een zakdoek?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Als jullie dan maar zo wijs zijn en van alles op de hoogte wezen natuurlijk, al die oppergurus hier![]()
Schatje, als je niet weet waar je het over hebt, is het verstandiger je mond te houden.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ik ben je schatje niet en ik heb al eens eerder gezegd dat het gros van de kliek alleen maar denigrerende opmerkingen kunnen maken naar mensen die een andere mening hebben dan de algemeenheid hier dus jij bent wel de laatste door wie ik schatje wil worden genoemd. Ik kan net zo goed opmerken dat het verstandiger is om je mond te houden want het gros weet bij verre niet waar ze het over hebben imo. Maar mensen belachelijk maken is niet zo mijn ding ook al ben ik het niet met ze eens. En ja ook voor mij is die keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wil je een zakdoek?
Schatje, als je niet weet waar je het over hebt, is het verstandiger je mond te houden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Het punt wat jij een beetje mist, is dat jij jezelf belachelijk maakt en dan jammert als anderen lachen. Je hebt geen idee over wat homeopatie is, maar wel een sterke mening erover, vind je het gek dat je daar weerwoord op krijgt.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar mensen belachelijk maken is niet zo mijn ding
Als je dan daar geen inhoudelijk weerwoord op weet te geven, tja, moet je niet zeurenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Zeker weten degene met de bnw visie, van de 1 kan je nog wat leren en van de andere blijft je wereldbeeld precies hetzelfde , totaal geen enkele uitdaging , alleen maar steeds hetzelfde herkauwen . Niet omdat het de waarheid is maar uit angst voor de grote boze wereld , hier tegen andere denkbeelden aantrappen en belachelijk maken gaat de realiteit niet veranderen en zal nooit in dat kleine main stream hokje passen .quote:Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, het is maar waar je vertrouwen in hebt... Om het even op FOK! te houden: Kies je voor een Lambiekje of A^Tuinhek en Re
Nou, dat lijkt me een vrij makkelijke keusTHE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Dat is geen weerwoord geven maar mensen belachelijk maken met simpele opmerkingen denkend leuk te zijn want hey want dan ben je de bink bij de kliek. Verder heb ik nergens opgemerkt dat ik kenner ben van homeopathie dat maak jij ervan. Ik gaf alleen aan dat homeopathie enkele raakvlakken met ayurveda zou hebben, dat ik thuis ben in de homeopathie heb ik nergens beweerd maar jij weet er vast alles van. Kopje kamillethee dan maar?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt wat jij een beetje mist, is dat jij jezelf belachelijk maakt en dan jammert als anderen lachen. Je hebt geen idee over wat homeopatie is, maar wel een sterke mening erover, vind je het gek dat je daar weerwoord op krijgt.
Als je dan daar geen inhoudelijk weerwoord op weet te geven, tja, moet je niet zeurenAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nee, ik zei dat je niet weet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is geen weerwoord geven maar mensen belachelijk maken met simpele opmerkingen denkend leuk te zijn want hey want dan ben je de bink bij de kliek. Verder heb ik nergens opgemerkt dat ik kenner ben van homeopathie dat maak jij ervan. Ik gaf alleen aan dat homeopathie enkele raakvlakken met ayurveda zou hebben, dat ik thuis ben in de homeopathie heb ik nergens beweerd maar jij weet er vast alles van. Kopje kamillethee dan maar?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Kan ik net zo goed van jou beweren. Ik vind het een beetje een dooddoener eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je niet weet waar je het over hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Maagzout geneest kanker. Nu is het bewezen!
Nadat ik maandenlang met verschillende artsen via mail heb gecorrespondeerd wat betreft natriumbicarbonaat, het ons welbekende maagzout, en genezen van kanker hiermee, waarbij ik werd beschuldigd van volksverlakkerij en meer van dat soort zaken voel ik me verplicht om één en ander te benadrukken. Maagzout geneest kanker, of Meneer Doktoor dat nu wel of niet wenst te geloven!
Ze hebben allemaal dezelfde aanpak. Eerst schrijven ze een korte mail waarin je wordt beschuldigd van alles en nog wat omdat het geen orthodoxe, door de farmaceutische industrie goedgekeurde manier van genezen is! Als je dan retour komt en je geeft hen wat oorvijgen met recente onderzoeken waarvan ze natuurlijk nog nooit hebben gehoord, komt er een tweede mail waarin ze zich verschuilen achter hun langdurige opleiding waarbij ze veel kennis hebben opgedaan maar niet de kennis die essentieel is! Dat begrijpen ze niet! De essentie van een arts zijn beroep is genezen. Genezen wil zeggen dat je iemand volledig herstelt van zijn ziekte en daarna profylactische maatregelen meegeeft. Je voedt dus mensen op en blijft hiermee bezig. Wat er wordt vergeten te vertellen is, dat een artsenstudie de essentie mankeert! Een arts leert niet genezen! Genezen leer je door zieke mensen te verdelen in leeftijdsgroepen en deze te vergelijken met gezonde mensen uit diezelfde leeftijdsgroep. Hierbij zijn van belang, de bestudering van: de manier van leven, stressfactoren, de medicatieve geschiedenis en de vergelijking te maken over het volledige voedingspatroon van beide verschillende groepen. Een achtjarige opleiding waarin men nooit doordringt tot aan de essentie van het beroep is volledig waardeloos! En daar krijgen we dan een nieuw punt. Intelligentie, want om een artsenstudie af te maken hebben we zeer intelligente mensen nodig met de nodige draagkracht en doorzettingsvermogen, is niet hetzelfde als wijsheid.
lees verder
http://www.echtekrant.be/gezond/bicarbonat2.html![]()
Is dat zo? Iedereen post anoniem op FOK!. Je zou de eerste niet zijn die zijn mond voorbij praat.quote:Wat zegt het gros van de kliek dan zo denigrerend? Gros? Kliek? Zo heten ze gewoon, dat plebs. De helft heet Gros, de ander helft Kliek.quote:en ik heb al eens eerder gezegd dat het gros van de kliek alleen maar denigrerende opmerkingen kunnen maken
[quote] naar mensen die een andere mening hebben dan de algemeenheid
Weet jij wel hoeveel algemeenheden er zijn?-- <br />Pinpoint![]()
Prove me wrong en kom eens met inhoudelijke kennis van zaken.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed van jou beweren. Ik vind het een beetje een dooddoener eerlijk gezegd.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Nogmaals dit kan ik net zo goed over jou zeggen mij heb je bij lange nog niet overtuigd dat jij zo alwetend bent verre van dat zelfs.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prove me wrong en kom eens met inhoudelijke kennis van zaken.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Maar wanneer is dat belachelijk maken dan begonnen?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is geen weerwoord geven maar mensen belachelijk makenRaakvlakken zijn er zeker tussen ayurveda en homeopathie. Beide werken het best in combitatie met een gezonde leefwijze. Een paar voorbeelden, eerst de kwaal waarvoor ze een middel hebben, dan de verbetering in leefwijze:quote:met simpele opmerkingen denkend leuk te zijn
want hey want dan ben je de bink bij de kliek. Verder heb ik nergens opgemerkt dat ik kenner ben van homeopathie dat maak jij ervan. Ik gaf alleen aan dat homeopathie enkele raakvlakken met ayurveda zou hebben, dat ik thuis ben in de homeopathie heb ik nergens beweerd
• Slaperigheid overdag. (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + op tijd naar bed.
• zwaarlijvigheid (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + meer beweging, minder eten.
• drankzucht (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + geen alcohol nuttigen
• ingebeelde ziekten (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + letten op nieuwe symptomen (*)
• morghellons disease (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + (middeltje uit ayurveda & homeopathie)
• griepje (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + uitzieken
• kerngezond (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + Google zoeken naar vage klachten
• dislecty (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + bjistuirel neit zlev vorleee
Heel natuurlijk al die middelen, daarom moeten ze gecombineerd worden met een gezonde leefstijl.
Zo niet, dan werkt het niet. Dat is de kracht.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pinpoint op 24-09-2014 21:28:00 ]-- <br />Pinpoint![]()
Amenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Maar wanneer is dat belachelijk maken dan begonnen?
[..]
Raakvlakken zijn er zeker tussen ayurveda en homeopathie. Beide werken het best in combitatie met een gezonde leefwijze. Een paar voorbeelden, eerst de kwaal waarvoor ze een middel hebben, dan de verbetering in leefwijze:
• Slaperigheid overdag. (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + op tijd naar bed.
• zwaarlijvigheid (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + meer beweging, minder eten.
• ingebeelde ziekten (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + letten op nieuwe symptomen (*)
• morghellons disease (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + (middeltje uit ayurveda & homeopathie)
• kerngezond (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + Google zoeken naar vage klachten
• dislecty (middeltje uit ayurveda & homeopathie) + bjistuirel neit zlev vorleee
Heel natuurlijk al die middelen, daarom moeten ze gecombineerd worden met een gezonde leefstijl.
Zo niet, dan werkt het niet. Dat is de kracht.Proost!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ho maar weer mensen.
Lief zijn en beetje water bij het water de wijn doen?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
[..]
Raakvlakken zijn er zeker tussen ayurveda en homeopathie. Beide werken het best in combitatie met een gezonde leefwijze. Een paar voorbeelden, eerst de kwaal waarvoor ze een middel hebben, dan de verbetering in leefwijze:
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Mysterious Virus Spreading Across US and Canada And Primarily Affecting Vaccinated Children
http://www.wakingtimes.co(...)vaccinated-children/quote:It’s being considered a severe respiratory virus known as EV-D68. It hits hard and fast and has already created an outbreak in Colorado, Missouri, Utah, Kansas, Illinois, Ohio, and four more states in the Midwest. It has also crossed over the Canada with confirmed cases in Alberta, British Columbia and Ontario. Although there is no known vaccine for the virus, ironically a common theme has been discovered in those who have been infected…they have all been vaccinated .THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Ja dat kan je best meerdere malen aangeven. Dat je het fout hebt gaat niet zomaar veranderenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is geen weerwoord geven maar mensen belachelijk maken met simpele opmerkingen denkend leuk te zijn want hey want dan ben je de bink bij de kliek. Verder heb ik nergens opgemerkt dat ik kenner ben van homeopathie dat maak jij ervan. Ik gaf alleen aan dat homeopathie enkele raakvlakken met ayurveda zou hebben, dat ik thuis ben in de homeopathie heb ik nergens beweerd maar jij weet er vast alles van. Kopje kamillethee dan maar?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
Heel natuurlijk, ook als het niets doet. Kijk maar hoe vaak in die vergelijkingen het rechter deel op zichzelf al genoeg is om je beter te laten voelen. Dan hoeft de ayurveda of homeopathie helemaal niets meer toe te voegen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
[..]
Zo niet, dan werkt het niet. Dat is de kracht.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
Verbluffend, hoe iemand een natuurlijke werking afserveert, op grond van het bereikte resultaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heel natuurlijk, ook als het niets doet. Kijk maar hoe vaak in die vergelijkingen het rechter deel op zichzelf al genoeg is om je beter te laten voelen. Dan hoeft de ayurveda of homeopathie helemaal niets meer toe te voegen.
Had de Profijt het niet voorzegd? (Hoe de Hoovaardige)
MSM en BigPharma Mammon met zijn Oorblazers een mens zo ziende blind zoude maken, dat zijn stoffelijke lichaam de Waarheid schrijft, nochtans wijlen zijn verduisterde Geest vanuit derzelver woorden, verstandeloos den dwaze Victorie ende Kraait!-- <br />Pinpoint![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:53 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Verbluffend, hoe iemand een natuurlijke werking afserveert, op grond van het bereikte resultaat.
Had de Profijt het niet voorzegd? (Hoe de Hoovaardige)
MSM en BigPharma Mammon met zijn Oorblazers een mens zo ziende blind zoude maken, dat zijn stoffelijke lichaam de Waarheid schrijft, nochtans wijlen zijn verduisterde Geest vanuit derzelver woorden, verstandeloos den dwaze Victorie ende Kraait!![]()
![]()
Waar wil je de effectiviteit dan op baseren, als het beoogde resultaat er niet toe doet?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:53 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Verbluffend, hoe iemand een natuurlijke werking afserveert, op grond van het bereikte resultaat.Whuh?quote:Had de Profijt het niet voorzegd? (Hoe de Hoovaardige)
MSM en BigPharma Mammon met zijn Oorblazers een mens zo ziende blind zoude maken, dat zijn stoffelijke lichaam de Waarheid schrijft, nochtans wijlen zijn verduisterde Geest vanuit derzelver woorden, verstandeloos den dwaze Victorie ende Kraait!
Onikaan ni ov dovah![]()
quote:quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Heel natuurlijk, ook als het niets doet. Kijk maar hoe vaak in die vergelijkingen het rechter deel op zichzelf al genoeg is om je beter te laten voelen. Dan hoeft de ayurveda of homeopathie helemaal niets meer toe te voegen.Jullie begrijpen het niet, en mijn citaat is te moeilijk. Maar ControlAltDelete reageerde met "Amen". Staat dus blijkbaar achter mij. En hij kan zulke dingen beter verwoorden. Zal ik 'm even DM'en?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Waar wil je de effectiviteit dan op baseren, als het beoogde resultaat er niet toe doet?
En dan was er nog wat.
O ja: kun je op FOK! je ironie-meter laten ijken?-- <br />Pinpoint![]()
Misschien moet je zelf dan wat duidelijker zijn? Probeer zelf je standpunt uit te leggen, in plaats van een citaat gebruiken. Zoals je lijst er nu staat is het vrijwel totale onzin. Als je eerst een kat tegen je gezicht drukt, en vervolgens een pijnstiller neemt, ga je dan een geneeskrachtige werking aan de kat toewijzen als even later je hoofdpijn afneemt?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:38 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie begrijpen het niet, en mijn citaat is te moeilijk. Maar ControlAltDelete reageerde met "Amen". Staat dus blijkbaar achter mij. En hij kan zulke dingen beter verwoorden. Zal ik 'm even DM'en?
En dan was er nog wat.
O ja: kun je op FOK! je ironie-meter laten ijken?Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
Je hebt een punt: hoe bezopen ik het ook verzin, het is hier FOK!. Dus in plaats van satire, kan het net zo goed van de zoveelste gek zijn, die zulke onzin nog meent ook. Wet van Poe. Die was ik niet vergeten. Maar voor BNW moet de het koldergehalte een factor 5 of meer omhoog. Vijf keer erger dan onderstaande citaten. Ik weet niet of ik dat wel trek.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf dan wat duidelijker zijn? Probeer zelf je standpunt uit te leggen, in plaats van een citaat gebruiken. Zoals je lijst er nu staat is het vrijwel totale onzin. Als je eerst een kat tegen je gezicht drukt, en vervolgens een pijnstiller neemt, ga je dan een geneeskrachtige werking aan de kat toewijzen als even later je hoofdpijn afneemt?quote:quote:Op woensdag 24 september 2014 23:53 schreef Pinpoint het volgende:
MSM en BigPharma Mammon met zijn OorblazersNogmaals: ik zal het niet meer doen. Keek even het topic door, en de niet-satirische posts met ergere onzin liggen voor het oprapen. Die is nog te overtreffen, maar alleen met meervoudige doping en schaamteloos vervalst plagiaat.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Pinpoint op 25-09-2014 02:09:26 ]-- <br />Pinpoint![]()
Daar heb je het al: ik doe het altijd zo, en dacht inderdaad dat mijn kat geneeskrachtig was. Bijgelovig dus, terwijl ik online altijd zo skeptisch ben. Een harde confrontatie, maar wel nuttig: nooit meer kattenvoer kopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:07 schreef ATuin-hek het volgende:
onzin. Als je eerst een kat tegen je gezicht drukt, en vervolgens een pijnstiller neemt, ga je dan een geneeskrachtige werking aan de kat toewijzen als even later je hoofdpijn afneemt?
En morgen gratis eten, bij de chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Pinpoint op 25-09-2014 02:12:12 ]-- <br />Pinpoint![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Chewie het volgende:
De volledige aflevering over vaccinatiesLambiekje spreekt goed engels in dei afl, gast bruin shirt
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Alles wat achter de plus staat geeft de doorslag! althans veel.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
[..]
ik kan op al deze dingen een oplossing geven zonder homepathie..
BTW graag oook een prijs van het product er bij.. zou leuk zijn..
Dan geen ik je de pharmaseutische kosten er bij.. akkoord?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ho maar weer mensen.
Lief zijn en beetje water bij het water de wijn doen?
Alwetend te zijn pretendeert niemand maar als je homeopathie gaat verdedigen terwijl je niet eens weet wat het nu is en het maar op 1 hoop gooit met natuurgeneeskunde, wat nu eenmaal meer overeenkomsten heeft met reguliere geneeskunde dan met homeopathie, geef je eigenlijk alleen maar aan dat je je beter niet zou kunnen mengen in dit soort discussies zeker als je ook nog gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nogmaals dit kan ik net zo goed over jou zeggen mij heb je bij lange nog niet overtuigd dat jij zo alwetend bent verre van dat zelfs.![]()
Haha, ze gebruiken in ieder geval dezelfde "bronnen"quote:Op donderdag 25 september 2014 06:40 schreef theguyver het volgende:
[..]Lambiekje spreekt goed engels in dei afl, gast bruin shirt
Wel respect voor die vader van het autistische kind.![]()
zeker wel die jongen was wel zwaar autistisch ik had hier een huisgenoot die ook autistisch is maar dat vlak is zo groot vroeger was je gewoon druk en kon je niet goed leren en zo tegenwoordig heet dat allemaal autistisch word ook uitgelegd in dat filmpjequote:Op donderdag 25 september 2014 10:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Haha, ze gebruiken in ieder geval dezelfde "bronnen"
Wel respect voor die vader van het autistische kind.
Dat is hier ook wel vaker geprobeerd uit te leggen maar het geloof dat (westerse) reguliere geneeskunde "evil" is krijg je er niet uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
zeker wel die jongen was wel zwaar autistisch ik had hier een huisgenoot die ook autistisch is maar dat vlak is zo groot vroeger was je gewoon druk en kon je niet goed leren en zo tegenwoordig heet dat allemaal autistisch word ook uitgelegd in dat filmpje![]()
Volgens mij verwar je ad(h)d met autismequote:Op donderdag 25 september 2014 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
zeker wel die jongen was wel zwaar autistisch ik had hier een huisgenoot die ook autistisch is maar dat vlak is zo groot vroeger was je gewoon druk en kon je niet goed leren en zo tegenwoordig heet dat allemaal autistisch word ook uitgelegd in dat filmpje
Nu zijn de raakvlakken ook wel daar, maar het ligt toch anders."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ik beslis zelf wel of ik me er in meng of niet dit hoeft een ander niet voor mij te bepalen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alwetend te zijn pretendeert niemand maar als je homeopathie gaat verdedigen terwijl je niet eens weet wat het nu is en het maar op 1 hoop gooit met natuurgeneeskunde, wat nu eenmaal meer overeenkomsten heeft met reguliere geneeskunde dan met homeopathie, geef je eigenlijk alleen maar aan dat je je beter niet zou kunnen mengen in dit soort discussies zeker als je ook nog gaat.
Ik heb nergens homeopathie op één hoop gegooid met natuurgeneeskunde zoals jij opmerkt. Goed lezen is ook een kunst zonder meteen conclusies te trekken. Enige wat ik aangaf dat het enkele raakvlakken heeft (of had whatever) met ayurveda, Ayurveda wordt ook wel eens aangeduid met klassieke homeopathie. Maar er is een stok gevonden krijg ik het idee.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Klopt half inderdaad ik beschreef het verkeerd, Druk in je hoofd!.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je ad(h)d met autisme
Nu zijn de raakvlakken ook wel daar, maar het ligt toch anders.
Pas in 1989, met het succes van de film Rain Man, kwam er meer aandacht voor de diagnose en erkenning van normaal begaafde volwassenen met autisme. Voorheen kregen vooral kinderen met een verstandelijke handicap de diagnose.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ayurveda is een gezondheidsleer, dat is homeopathie niet. Gok ook dat het homeopaten zijn die zich hier graag mee associëren om hun eigen onzin wat geloofwaardiger te maken. Als jij zo'n voorstander bent van deze leer dan zou ik eerder balen van zo'n associatie met homeopathische kwakzalverij als je het filmpje van James Randi zou bekijken over wat homeopathie nu werkelijk is zou je het begrijpen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ayurveda wordt ook wel eens aangeduid met klassieke homeopathie. Maar er is een stok gevonden krijg ik het idee.![]()
Nope!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is hier ook wel vaker geprobeerd uit te leggen maar het geloof dat (westerse) reguliere geneeskunde "evil" is krijg je er niet uit.
Het maakt hun ook geen fluit uit als ik zeg, ik heb mijn been nog dankzij doktoren en medicate, en ik kan nu zelfs weer hardlopen, zo waren in het verleden hier nog veel ziekere mensen dan ik die hun leven aan BIGPHARMA hebben te danken..
Maar..... daar word niet eens op gereageerd.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ben je blind voor mijn woorden ofzo? Ik zeg niet dat homeopathie hetzelfde is als ayurveda alleen het heeft enkele raakvlakken met homeopathie. Ik weet nog toen ik op vakantie was vorig jaar en ik een dikke, pijnlijke enkel kreeg. Ben met iemand naar zo'n ayurvedakruidentuin gegaan en een zalfje gekregen en het werkte terwijl ik me totaal niet met die levenswijze bezig hou.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ayurveda is een gezondheidsleer, dat is homeopathie niet. Gok ook dat het homeopaten zijn die zich hier graag mee associëren om hun eigen onzin wat geloofwaardiger te maken. Als jij zo'n voorstander bent van deze leer dan zou ik eerder balen van zo'n associatie met homeopathische kwakzalverij als je het filmpje van James Randi zou bekijken over wat homeopathie nu werkelijk is zou je het begrijpen.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Ja want hondjes zijn zielig!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef Re het volgende:
ondertussen redden we een 10-tal labradors
De hypocrisie is walgelijk
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Wie is hier nu blind? kruidengeneeskunde zoals ik al meerdere keren heb aangegeven heeft meer overeenkomsten met reguliere geneeskunde dan homeopathie. Dus je verdediging van homeopathie slaat alle planken mis en je argumentatie komt niet veel verder dan "het westen is slecht".quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben je blind voor mijn woorden ofzo? Ik zeg niet dat homeopathie hetzelfde is als ayurveda alleen het heeft enkele raakvlakken met homeopathie. Ik weet nog toen ik op vakantie was vorig jaar en ik een dikke, pijnlijke enkel kreeg. Ben met iemand naar zo'n ayurvedakruidentuin gegaan en een zalfje gekregen en het werkte terwijl ik me totaal niet met die levenswijze bezig hou.
Overigens zou ik met ayurveda medicijnen wel oppassen, bevaten nogal wat zware metalen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 10:47:00 ]![]()
127.000 mensen zijn het niet me je eensquote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja want hondjes zijn zielig!
De hypocrisie is walgelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Net alsof ik elke dag aan de ayurveda hangquote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wie is hier nu blind? kruidengeneeskunde zoals ik al meerdere keren heb aangegeven heeft meer overeenkomsten met reguliere geneeskunde dan homeopathie. Dus je verdediging van homeopathie slaat alle planken mis en je argumentatie komt niet veel verder dan "het westen is slecht".
Overigens zou ik met ayurveda medicijnen wel oppassen, bevaten nogal wat zware metalen.
Dat zijn ze wel vaker niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
127.000 mensen zijn het niet me je eens
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Uiteraard niet want "bad pharma" is alleen op je geld uit is dan het enige argument maar wel vervolgens naar de new age winkel te gaan om voor veel geld een homeopathisch middeltje te halen tegen verkoudheid om dan na een week vrolijk te melden dat je verkoudheid genezen is.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef theguyver het volgende:
Maar..... daar word niet eens op gereageerd.![]()
Heb je het over mij? Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard niet want "bad pharma" is alleen op je geld uit is dan het enige argument maar wel vervolgens naar de new age winkel te gaan om voor veel geld een homeopathisch middeltje te halen tegen verkoudheid om dan na een week vrolijk te melden dat je verkoudheid genezen is.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nee de tegenstanders van reguliere geneeskunde en aanhangers van homeopathie in het algemeen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Ik kom daar nooit.![]()
Die ayurvedakruidentuintjes heb je in India ook hoor speciaal voor toeristen en daar betaal je opeens veel meer dan regulier ergens op straat. Ook via i-net kun je die zooi bestellen ook tegen flinke prijs dus wat dat betreft wordt er ook al flink aan verdiend.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee de tegenstanders van reguliere geneeskunde en aanhangers van homeopathie in het algemeen.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Welke raakvlakken denk je te zien?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben je blind voor mijn woorden ofzo? Ik zeg niet dat homeopathie hetzelfde is als ayurveda alleen het heeft enkele raakvlakken met homeopathie. Ik weet nog toen ik op vakantie was vorig jaar en ik een dikke, pijnlijke enkel kreeg. Ben met iemand naar zo'n ayurvedakruidentuin gegaan en een zalfje gekregen en het werkte terwijl ik me totaal niet met die levenswijze bezig hou.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
dat lukt mij ook wel met een kopje goed geschudde thee met honing ( dankzij mijn bijtjes )quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard niet want "bad pharma" is alleen op je geld uit is dan het enige argument maar wel vervolgens naar de new age winkel te gaan om voor veel geld een homeopathisch middeltje te halen tegen verkoudheid om dan na een week vrolijk te melden dat je verkoudheid genezen is.
Je hebt je eigen bijen/honing? Nicequote:Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat lukt mij ook wel met een kopje goed geschudde thee met honing ( dankzij mijn bijtjes )
Onikaan ni ov dovah![]()
Nooit schudden met hete theequote:Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat lukt mij ook wel met een kopje goed geschudde thee met honing ( dankzij mijn bijtjes )![]()
![]()
Home-made bijna zelfde als homeopatisch ... schudden voor gebruik, deze heeft zelfs een beter effect op mijn keel en verkoudheid!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit schudden met hete theeEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Het blijft bijenkotsquote:Op donderdag 25 september 2014 11:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Home-made bijna zelfde als homeopatisch ... schudden voor gebruik, deze heeft zelfs een beter effect op mijn keel en verkoudheid!![]()
![]()
Wel Lekkere Bijenkots, erg gezond goed voor de keel, en onbeperkt houdbaar!quote:
En ook nog eens een stuk goedkoper
Gemiddeld bevat honing 38% vruchtensuiker, 31% druivensuiker, 10% andere suikers en 17% vocht. Hiernaast bevat honing nog 4% begeleidende waardevolle stoffen zoals bijvoorbeeld enzymen, vitaminen, zuren, hormonen, bacterieremmers, waterstofperoxide, stuifmeelkorrels en mineralen zoals bijvoorbeeld fosfor, mangaan, ijzer en koper.
http://mens-en-gezondheid(...)acht-van-honing.htmlEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Je hoeft mij niet te overtuigen, zodra ik een beetje ruraler ga wonen komen er bijen!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel Lekkere Bijenkots, erg gezond goed voor de keel, en onbeperkt houdbaar!
En ook nog eens een stuk goedkoper
Gemiddeld bevat honing 38% vruchtensuiker, 31% druivensuiker, 10% andere suikers en 17% vocht. Hiernaast bevat honing nog 4% begeleidende waardevolle stoffen zoals bijvoorbeeld enzymen, vitaminen, zuren, hormonen, bacterieremmers, waterstofperoxide, stuifmeelkorrels en mineralen zoals bijvoorbeeld fosfor, mangaan, ijzer en koper.
http://mens-en-gezondheid(...)acht-van-honing.html![]()
Stad schijnt toch juist een betere plek te zijn voor bijen? Meer diversiteit enzoquote:Op donderdag 25 september 2014 12:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, zodra ik een beetje ruraler ga wonen komen er bijen!![]()
Heb ze staat aan de rand, aangezien er veel natuur is mensen met tuitjes etc, vorig jaar 50 potten honingquote:Op donderdag 25 september 2014 12:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Stad schijnt toch juist een betere plek te zijn voor bijen? Meer diversiteit enzo![]()
Maar goed weer ontopic, iedereen weet wel dat honing een goed en gezond natuur product is, zelfs Lambiekje zal hier niet over twijfelen
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb ze staat aan de rand, aangezien er veel natuur is mensen met tuitjes etc, vorig jaar 50 potten honing![]()
Maar goed weer ontopic, iedereen weet wel dat honing een goed en gezond natuur product is, zelfs Lambiekje zal hier niet over twijfelenHa, er zullen wel nanobots in honing zitten, meteen een verklaring voor de bijensterfte enzulks.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb ze staat aan de rand, aangezien er veel natuur is mensen met tuitjes etc, vorig jaar 50 potten honing![]()
Maar goed weer ontopic, iedereen weet wel dat honing een goed en gezond natuur product is, zelfs Lambiekje zal hier niet over twijfelen![]()
die bijensterfte is natuurlijk het Monsato experiment om de beste bijensoort het beste product te laten maken, biogeengeneerde honing...04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Bingo. Dus homeopaten moeten allemaal ook natuurgenezer worden, en altijd combinaties voorschrijven. Veel leren over de natuur is niet nodig, je weet al genoeg. Minder eten is natuurlijk, op tijn naar bed gaan ook, en bloemblaadjesthee die bier en frisdrank vervangt werkt voor elk bloemetje.quote:Op donderdag 25 september 2014 06:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alles wat achter de plus staat geeft de doorslag! althans veel.Ik ook, maar als homeopaat ga je die niet geven, want dan komen ze bij het volgende kwaaltje niet bij jou. Maar voor de patiënt is het ook beter, want met zo'n middel erbij gaat die je leefstijl-adviezen beter opvolgen. Elke week dat die geen stevige wandelingen maakt, betekent ¤ 13,50 weggegooid geld.quote:ik kan op al deze dingen een oplossing geven zonder homepathie..Juist! Zie boven. De prijs van een placebo is één van de belangrijkste ingrediënten.quote:BTW graag oook een prijs van het product er bij.. zou leuk zijn..Akkoord, maar alleen behandelingen waarbij je iets in moet nemen (of op je smeren enz.). De rest is off-topic, en telt dus niet. Niet posten dus, zulke methoden. Je post op een wielerforum ook niet hoe je Parijs-Roubaix kunt winnen zonder fiets.quote:Dan geen ik je de pharmaseutische kosten er bij.. akkoord?
[ Bericht 0% gewijzigd door Pinpoint op 25-09-2014 14:56:38 ]-- <br />Pinpoint![]()
Wat is dit nou? Jij bent af. In eigen doel geschoten. Dus wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben je blind voor mijn woorden ofzo? Ik zeg niet dat homeopathie hetzelfde is als ayurveda alleen het heeft enkele raakvlakken met homeopathie. Ik weet nog toen ik op vakantie was vorig jaar en ik een dikke, pijnlijke enkel kreeg. Ben met iemand naar zo'n ayurvedakruidentuin gegaan en een zalfje gekregen en het werkte terwijl ik me totaal niet met die levenswijze bezig hou.
O wacht... je hebt het nog niet door. Nou, kijk nog maar eens goed dan:: (op de datum klikken)
quote:-- <br />Pinpoint![]()
Geen idee wat jij allemaal bazelt maar je zal wel gelijk hebben om je gemoedsrust te gevenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Jij bent af. In eigen doel geschoten. Dus wat doe je hier nog?
O wacht... je hebt het nog niet door. Nou, kijk nog maar eens goed dan:: (op de datum klikken)
[..]![]()
Nu is het tijd voor nuttige zaken en de buitenwereld eens opzoeken, misschien zie ik zelfs nog chemtrails vandaag
O jee, en intussen zit een ander team van Dr. No daar een bij te modificeren, goed gepatenteerd door zijn juristen. Met genen van de killer-bee, zodat het monopolie compleet is. Waarom is hier nog geen James Bond film over? Ik heb een vermoeden: Monsanto heeft vooraf het hele plan als fictie in een manuscript gezet, dat nooit uitgegeven is. Dus die heeft de auteursrechten.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef Re het volgende:
die bijensterfte is natuurlijk het Monsato experiment om de beste bijensoort het beste product te laten maken, biogeengeneerde honing...
Dikke kans, maar niet 100% en dan kan het niet meer na mijn post.-- <br />Pinpoint![]()
Klopt beide, en zal beide wel zo blijven ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee wat jij allemaal bazelt maar je zal wel gelijk hebbenChemtrails worden al jaren onschadelijk gemaakt door homeopatische en aryuvedische trails. Een paar druppeltjes in een olietanker zijn genoeg voor miljoenen vliegtuigkilometers. Elke keer dat je geen chemtrails ziet, komt dat door die genezende trails.quote:om je gemoedsrust te geven![]()
Nu is het tijd voor nuttige zaken en de buitenwereld eens opzoeken, misschien zie ik zelfs nog chemtrails vandaag-- <br />Pinpoint![]()
Homeopatische chemtrails, dat is een briljante!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:14 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Klopt beide, en zal beide wel zo blijven ook.
[..]
Chemtrails worden al jaren onschadelijk gemaakt door homeopatische en aryuvedische trails. Een paar druppeltjes in een olietanker zijn genoeg voor miljoenen vliegtuigkilometers. Elke keer dat je geen chemtrails ziet, komt dat door die genezende trails.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Bingo. Dus homeopaten moeten allemaal ook natuurgenezer worden, en altijd combinaties voorschrijven. Veel leren over de natuur is niet nodig, je weet al genoeg. Minder eten is natuurlijk, op tijn naar bed gaan ook, en bloemblaadjesthee die bier en frisdrank vervangt werkt voor elk bloemetje.
[..]
Ik ook, maar als homeopaat ga je die niet geven, want dan komen ze bij het volgende kwaaltje niet terug. Maar voor de patiënt is het ook beter, want met zo'n middel erbij die gaat die je leefstijl-adviezen beter opvolgen. Elke week dat die geen stevige wandelingen maakt, betekent ¤ 13,50 weggegooid geld.
[..]
Juist! Zie boven. De prijs van een placebo is één van de belangrijkste ingrediënten.
[..]
Akkoord, maar alleen behandelingen waarbij je iets in moet nemen (of op je smeren enz.). De rest is off-topic, en telt dus niet. Niet posten dus, zulke methoden. Je post op een wielerforum ook niet hoe je Parijs-Roubaix kunt winnen zonder fiets.
Dat enige argument heeft wel een aantal ongewenste gevolgen. Dat er mensen rijk van worden ligt voor de hand, zolang het een vrije markt gebeuren blijft. Maar het huidige verdienmodel stuurt de research naar varianten die nauwelijks nut hebben, waarbij uit alle macht nog net 1 voordeel tevoorschijn wordt gegoocheld, en de rest van de investering zit in het pushen van het "nieuwe" middel bij artsen. Veel duurder dan generieke, en voorzien van een vers patent.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard niet want "bad pharma" is alleen op je geld uit is dan het enige argument
Voor nieuwe antibiotica zijn ze niet te porren, omdat die zo goed helpen dat de patient ze maar kort nodig heeft. Dus gaat de bulk van het research-budget naar middelen die lang, liefst levenslang, gebruikt worden. Ook voor kwalen waar de markt al verzadigd is, want bij de wasmiddelen loont het voor producenten ook nog steeds om bijna al hun geld te stoppen in marketing.Altijd nog beter dan zo'n virus met antibiotica te "bestrijden" (schijnt in veel landen, w.o. India, op grote schaal te gebeuren). Als je per se iets wilt innemen en daarvoor betalen dus zo gek nog niet.quote:maar wel vervolgens naar de new age winkel te gaan om voor veel geld een homeopathisch middeltje te halen tegen verkoudheid om dan na een week vrolijk te melden dat je verkoudheid genezen is.
Ik las eens dat Hahneman met homeopathie begon, in een tijd dat artsen allerlei gevaarlijke troep voorschreven, zonder idee of, waarom, en bij welke ziekte het werkte. Dat zou het succes verklaren. T.o.v. de toen gebruikelijke allopatische middelen, door die niet te geven, en t.o.v. onschuldige huismiddeltjes door het omkeer-principe: de kracht van het gevaarlijke goedje werd wel gebruikt, maar je kon er niet ziek van worden of doodgaan. Mensen hebben ontzag voor gevaarlijk spul., en kijken hoog op tegen wie beweert daar iets nuttigs mee te kunnen.-- <br />Pinpoint![]()
En dat vind jij slechter dan wat die homeopathische bedrijven doen? Dat is namelijk wat ze vroeger kwakzalverij noemden, water verkopen voor veel geld.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:52 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Dat enige argument heeft wel een aantal ongewenste gevolgen. Dat er mensen rijk van worden ligt voor de hand, zolang het een vrije markt gebeuren blijft. Maar het huidige verdienmodel stuurt de research naar varianten die nauwelijks nut hebben, waarbij uit alle macht nog net 1 voordeel tevoorschijn wordt gegoocheld, en de rest van de investering zit in het pushen van het "nieuwe" middel bij artsen. Veel duurder dan generieke, en voorzien van een vers patent.
Voor nieuwe antibiotica zijn ze niet te porren, omdat die zo goed helpen dat de patient ze maar kort nodig heeft. Dus gaat de bulk van het research-budget naar middelen die lang, liefst levenslang, gebruikt worden. Ook voor kwalen waar de markt al verzadigd is, want bij de wasmiddelen loont het voor producenten ook nog steeds om bijna al hun geld te stoppen in marketing.
[..]Hoe gaat een C30 (1 : 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000) verdunning van een bepaalde stof beter werken dan antibiotica?quote:Altijd nog beter dan zo'n virus met antibiotica te "bestrijden" (schijnt in veel landen, w.o. India, op grote schaal te gebeuren). Als je per se iets wilt innemen en daarvoor betalen dus zo gek nog niet.
Ik las eens dat Hahneman met homeopathie begon, in een tijd dat artsen allerlei gevaarlijke troep voorschreven, zonder idee of, waarom, en bij welke ziekte het werkte. Dat zou het succes verklaren. T.o.v. de toen gebruikelijke allopatische middelen, door die niet te geven, en t.o.v. onschuldige huismiddeltjes door het omkeer-principe: de kracht van het gevaarlijke goedje werd wel gebruikt, maar je kon er niet ziek van worden of doodgaan. Mensen hebben ontzag voor gevaarlijk spul., en kijken hoog op tegen wie beweert daar iets nuttigs mee te kunnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 15:09:14 ]![]()
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat vind jij slechter dan wat die homeopathische bedrijven doen? Dat is namelijk wat ze vroeger kwakzalverij noemden, water verkopen voor veel geld.
[..]
[..]
Hoe gaat een C30 (1 : 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000) verdunning van een bepaalde stof beter werken dan antibiotica?
Dus wél geld uitgeven voor iets waarvan men kan weten dat het verdunde rommel is maar echte medicijnen niet nemen want dan wordt Big Pharma rijk.
Het heeft iets dwarsigs.![]()
Moet ik het daarmee vergelijken dan? Maar goed, als je per se wilt: die verdunners verdienen alleen aan wie vrijwillig daarvoor kiest. Het loopt per gebruiker hooguit in de tientjes per jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat vind jij slechter dan wat die homeopathische bedrijven doen? Dat is namelijk wat ze vroeger kwakzalverij noemden, water verkopen voor veel geld.
EDIT(toevoeging) Wat je slecht kunt vinden, is spul verkopen dat niet helpt, en beweren van wel. Dat laatste mag al een tijd niet meer. Als jij het sowieso slecht vindt om dat spul te maken, voor mensen die dat graag willen, mag je uitleggen waarom.
Farmaceuten strijken, grotendeels indirect via zorgpremies, van iedereen een deel van z'n inkomen op. Door hun keuzes die ik beschreef, gaat dat vooral op aan chronische kwalen waar al middelen voor waren, maar te goedkoop naar hun idee. Willen we nieuwe antibiotica, dan zullen overheden in de buidel (onze portemonnee dus) moeten tasten.Bij een virus, want daar gaat het over? Simpel. Beide doen niks tegen het virus, maar door bij zulke veelvoorkomende flutkwaaltjes antibiotica te geven, worden die waardeloos voor het doel waar ze voor zijn: bacteriële infecties de kop indrukken. Dat gesmijt met antibiotica, ook door boeren die per se megastallen willen, is pure sabotage van kostbare, vaak levensreddende middelen.quote:[..]
[..]
Hoe gaat een C30 (1 : 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000) verdunning van een bepaalde stof beter werken dan antibiotica?
[ Bericht 7% gewijzigd door Pinpoint op 25-09-2014 15:46:19 ]-- <br />Pinpoint![]()
Antibiotica wordt al veel spaarzamer voorgeschreven.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Moet ik het daarmee vergelijken dan? Maar goed, als je per se wilt: die verdunners verdienen alleen aan wie vrijwillig daarvoor kiest. Het loopt per gebruiker hooguit in de tientjes per jaar.
Farmaceuten strijken, grotendeels indirect via zorgpremies, van iedereen een deel van z'n inkomen op. Door hun keuzes die ik beschreef, gaat dat vooral op aan chronische kwalen waar al middelen voor waren, maar te goedkoop naar hun idee. Willen we nieuwe antibiotica, dan zullen overheden in de buidel (onze portemonnee dus) moeten tasten.
[..]
Bij een virus, want daar gaat het over? Simpel. Beide doen niks tegen het virus, maar door bij zulke veelvoorkomende flutkwaaltjes antibiotica te geven, worden die waardeloos voor het doel waar ze voor zijn: bacteriële infecties de kop indrukken. Dat gesmijt met antibiotica, ook door boeren die per se megastallen willen, is pure sabotage van kostbare, vaak levensreddende middelen.![]()
Die indruk had ik ook, maar dit gaat bovendien over echte middelen (antibiotica) die ook niet werken tegen virussen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet.
Dus wél geld uitgeven voor iets waarvan men kan weten dat het verdunde rommel is maar echte medicijnen niet nemen want dan wordt Big Pharma rijk.
Het heeft iets dwarsigs.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pinpoint op 25-09-2014 15:37:23 ]-- <br />Pinpoint![]()
Ja, gefaseerd want anders worden de boeren boos. En in Nederland nog steeds veel meer dan bijv. in Denemarken. Maar het grote saboteren gebeurt in landen als India.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Antibiotica wordt al veel spaarzamer voorgeschreven.
Gebruik in de veeteelt vind ik sowieso dubieus, dat middelen die mensenlevens kunnen redden, ingezet worden om de productie van vlees en zuivel goedkoop te houden. Wie nog het beeld heeft van een boer die verdriet heeft omdat zijn schattige kalfje ziek is, zal misschien boos worden, omdat ik dieren niet gun wat ik zelf neem als ik ziek ben. Die mogen me boze mails sturen, dan help ik ze uit de droom.-- <br />Pinpoint![]()
Men is zuinig met antibiotica, maar heel wat ziekenhuizen zijn nogal smerig is mijn ervaring. Dat is een slechte combinatie.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Antibiotica wordt al veel spaarzamer voorgeschreven.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ja, daar mankeert het nog weleens aan. Terwijl hygiëne toch van het allergrootste belang is.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men is zuinig met antibiotica, maar heel wat ziekenhuizen zijn nogal smerig is mijn ervaring. Dat is een slechte combinatie.![]()
Absoluut.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar mankeert het nog weleens aan. Terwijl hygiëne toch van het allergrootste belang is.
Mijn moeder werd een borst afgezet ivm kanker en kreeg een infectie, maar geen antibiotica, want dat doen we niet meer, maar op de kamer waar ze lag lagen stofvlokken onder de kasten, schoonmaak wiste ff de looppaden en was weer weg..In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat is toch een schandaal he.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Absoluut.
Mijn moeder werd een borst afgezet ivm kanker en kreeg een infectie, maar geen antibiotica, want dat doen we niet meer, maar op de kamer waar ze lag lagen stofvlokken onder de kasten, schoonmaak wiste ff de looppaden en was weer weg..
Heel gek dat er zo vaak sprake is van een ziekenhuisbacterie![]()
![]()
atuinhek is een overheidstroll. Zo stupide en officiele standpunt. Het kan niet anders. Dom is ie niet. Dus.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat lijkt me een vrij makkelijke keusEverything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Ik zie hier vooral een andere trollquote:Op donderdag 25 september 2014 19:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
atuinhek is een overheidstroll. Zo stupide en officiele standpunt. Het kan niet anders. Dom is ie niet. Dus.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat zeg je elke keer. Waar haal je het vandaan? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
atuinhek is een overheidstroll. Zo stupide en officiele standpunt. Het kan niet anders. Dom is ie niet. Dus.
Ik zie Hek nooit trollen. Nooit. Jij daarentegen doet niet anders. Bewust of onbewust, daar ben ik nog niet uit.![]()
Bewust, als hij serieus zo was zat hij in een gesloten inrichtingquote:Op donderdag 25 september 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Waar haal je het vandaan? Serieuze vraag.
Ik zie Hek nooit trollen. Nooit. Jij daarentegen doet niet anders. Bewust of onbewust, daar ben ik nog niet uit.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dit is anders een typische trollen opmerking , mensen die in bnw komen puur om mensen te kleineren en belachelijk te maken en proberen hun mond te snoeren omdat het teveel afwijkt van de msm realiteit ZIJN DE TROLLEN . De mensen die hier komen hoeven niet voor het recht te vechten om een false flag te bespreken of te geloven voor een groep die niet kan lezen en niet begrijpt dat BNW daar het platform voor is .quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bewust, als hij serieus zo was zat hij in een gesloten inrichtingIedereen die geen respect heeft voor een andere mening en doet alsof ie de gedachtepolitie is van BNW waar de rest zich moet verantwoorden voordat ie mag praten is aan het trollen .quote:De grenzen van BNW :
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel.THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Lambiekje die andere mensen van trollen becshuldigt, het moet niet veel gekker wordenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
atuinhek is een overheidstroll. Zo stupide en officiele standpunt. Het kan niet anders. Dom is ie niet. Dus.
Onikaan ni ov dovah![]()
Het wordt nog gekker. Summers die het trollen van Lambiekje goedpraat.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje die andere mensen van trollen becshuldigt, het moet niet veel gekker worden![]()
Het kan nog gekker als je naar jezelf kijkt , waar ben je mee bezigquote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt nog gekker. Summers die het trollen van Lambiekje goedpraat.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Forum Opties Forumhop: Hop naar: