Racist boys on tourquote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
De Dijk maakt de 4-4 in de 91ste minuut
Mag ik jouw ongenuanceerde mening over House of Cards, als seriekenner pur sang? Kijken of niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
Echt een supergare serie dat Penny Dreadfull.
Was er na 2 afleveringen wel klaar mee.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
De Dijk maakt de 4-4 in de 91ste minuut
Je vraagt het niet aan mij maar:quote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag ik jouw ongenuanceerde mening over House of Cards, als seriekenner pur sang? Kijken of niet?
Kon me ook niet echt heel erg boeien eigenlijk. Vooral omdat ik het nogal voorspelbaar vond wat er uiteindelijk allemaal zou gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag ik jouw ongenuanceerde mening over House of Cards, als seriekenner pur sang? Kijken of niet?
Top.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
House of Cardsquote:Op woensdag 24 september 2014 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik houd altijd wel van een beetje mindfuckerij.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon me ook niet echt heel erg boeien eigenlijk. Vooral omdat ik het nogal voorspelbaar vond wat er uiteindelijk allemaal zou gebeuren.
Alleen mensen die wat sloom nadenken vinden deze serie top.
Ja, wie moet ik nu het meest serieus nemen?!quote:
Sloom nadenken? Ik denk eerder dat jij de serie niet snapt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon me ook niet echt heel erg boeien eigenlijk. Vooral omdat ik het nogal voorspelbaar vond wat er uiteindelijk allemaal zou gebeuren.
Alleen mensen die wat sloom nadenken vinden deze serie top.
Uh oke, ja dat was ook wel heel moeilijk ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sloom nadenken? Ik denk eerder dat jij de serie niet snapt.
Prima, maar vraag mij dan maar nooit meer om mijn mening.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat ik HoC maar gewoon de kans geef.
Ondanks dat ik door jouw mening iets beter weet wat ik kan verwachten, zal ik dit niet meer doenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar vraag mij dan maar nooit meer om mijn mening.
Je zou denken dat God niet zo blij is met nepgras. Urk's in trouble!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Achterlijk kunstgras.
Wat dat betreft ben ik het helemaal niet eens met Caland, ik vind niet dat elke club kunstgras zou moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |