Still undecided...quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef runescimitar250 het volgende:
Soms heb ik zelfmoordneigingen, maar die gedachten verdwijnen dan na enkele minuten.
Haha, gelukkig duren die niet langer, anders was ik hier niet meer geweest.
van jouw topicsquote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Copthorne het volgende:
Waar komen deze neigingen vandaan?
Dat is het probleem, dat weet ik namelijk niet. Het is wel schrikbarend om op het ene moment rustig een boterham te eten en enkele minuten later een mes langs je nek te hebben. Gelukkig weet ik deze neigingen in bedwang te houden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Copthorne het volgende:
Waar komen deze neigingen vandaan?
En wat wil je nu van ons?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:42 schreef runescimitar250 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat weet ik namelijk niet. Het is wel schrikbarend om op het ene moment rustig een boterham te eten en enkele minuten later een mes langs je nek te hebben. Gelukkig weet ik deze neigingen in bedwang te houden.
Indien troll:quote:Op woensdag 24 september 2014 16:42 schreef runescimitar250 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat weet ik namelijk niet. Het is wel schrikbarend om op het ene moment rustig een boterham te eten en enkele minuten later een mes langs je nek te hebben. Gelukkig weet ik deze neigingen in bedwang te houden.
wat een leuk uitziende manquote:
Ja, echt een toppertje. Te boeken voor al je feesten en partijen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat een leuk uitziende man
wat is zn nummerquote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, echt een toppertje. Te boeken voor al je feesten en partijen.
ahaha so grappugg xDDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |