Ja dat dacht ik dus ook.. maar nu deed ik dus een oefenexamentje, en daar stond in dat ik dus voorrang moet verlenen aan zowel lijnbussen & touringcars die dan richting aangeven om van de halte weg te rijden binnen de bebouwde komquote:Op woensdag 24 september 2014 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijnbussen die richting aangeven om van de halte weg te rijden moet je voorrang verlenen. Touringcars niet.
Het antwoord is al gegevenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:36 schreef Quotelover het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.. maar nu deed ik dus een oefenexamentje, en daar stond in dat ik dus voorrang moet verlenen aan zowel lijnbussen & touringcars die dan richting aangeven om van de halte weg te rijden binnen de bebouwde kom
Dan is óf de touringcar in lijndienst op dat moment óf het is een kansloos examen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:36 schreef Quotelover het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook.. maar nu deed ik dus een oefenexamentje, en daar stond in dat ik dus voorrang moet verlenen aan zowel lijnbussen & touringcars die dan richting aangeven om van de halte weg te rijden binnen de bebouwde kom
Dat klopt dan dus ook.. een touringcar rijd alleen bij een halte weg als ie een lijndienst rijd... anders heeft ie niets te zoeken bij een halte..quote:Op woensdag 24 september 2014 16:36 schreef Quotelover het volgende:
[..]
Precies. Voor iedereen behalve lijndiensten is het verboden te stoppen bij haltes.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef Snowballed het volgende:
Dat klopt dan dus ook.. een touringcar rijd alleen bij een halte weg als ie een lijndienst rijd... anders heeft ie niets te zoeken bij een halte..
Je mag niet bij een halte stoppen..quote:Op woensdag 24 september 2014 16:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij kan ook gewoon stoppen om zich een kop koffie uit z'n thermoskan in te schenken.
Oja dat is ook zoquote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat klopt dan dus ook.. een touringcar rijd alleen bij een halte weg als ie een lijndienst rijd... anders heeft ie niets te zoeken bij een halte..
Wel als dat alleen is om iemand direct in- of uit te laten stappen. Laden en lossen, of telefoneren, of koffie inschenken, is allemaal niet toegestaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je mag niet bij een halte stoppen..
Nee.. ja.. nou:quote:Op woensdag 24 september 2014 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wel als dat alleen is om iemand direct in- of uit te laten stappen. Laden en lossen, of telefoneren, of koffie inschenken, is allemaal niet toegestaan.
Thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef AeroxV8 het volgende:
Heel simpel, een bus is een bus, geen verschil touringcar of lijnbus, bij aangeven te willen wegrijden van de halte heeft een bus altijd voorrang...Uiteraard alleen binnen de bebouwde kom.
Succes op je echte examen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |