Je moet eens vertrouwen hebben in de mensen hierquote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Bart het volgende:
Vicieuze cirkel van vertrouwen, daar trap ik niet in.
Mogelijk. Het typt wel lekker op zich, maar af en toe mis ik een letter merk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je misschien zelfs beter typen!
En het geeft in ieder geval een indicatie
Doen we er wel een foutcorrectie overheen.. dat komt wel goedquote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Bart het volgende:
Mogelijk. Het typt wel lekker op zich, maar af en toe mis ik een letter merk ik.
Right. Mensen die in R&P komen. Haquote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet eens vertrouwen hebben in de mensen hier
Je vindt er eentje meer dan leuk?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega's zijn dit keer belangrijker
Je mist een punt aan het eind van je zin.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doen we er wel een foutcorrectie overheen.. dat komt wel goed
Taalnazi?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef Bart het volgende:
Je mist een punt aan het eind van je zin.
Want? Daar gelden andere taal- en spellingsregels?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vind ik dat op een forum niet perse een post altijd een punt achter een zin dient te hebben
"ik vind"quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
Want? Daar gelden andere taal- en spellingsregels?
Schat, dit zijn andere collegasquote:
Overal zijn de taalregels hetzelfde.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vind ik dat op een forum niet perse een post altijd een punt achter een zin dient te hebben
Heb je aan mij niet genoegquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |