Ik denk dat Apple heel goed weet welke krachten de iPhone 6 aankan door middel van testen en ervan op de hoogte is dat het niet zomaar voorkomt dat een iPhone zal buigen. Dat ze een keuze hebben moeten maken tussen een dunnere telefoon of een stevigere telefoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
denk ook dat nieuwe batch er wel rekening mee wordt gehouden, met dit soort zakenAlsof je kunt weten dat iemand op een youtube filmpje een "bend test" gaat doen ofzo
Al is het natuurlijk wel slordig.
Alsof die halve gram versteviging zoveel uit zou maken. Je zegt bij veel dingen "het is de keus van apple... zo heb je wel dit als extra" maar volgens mij is dit iets wat apple niet heeft getest want zo'n opoffering is nergens goed voor.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple heel goed weet welke krachten de iPhone 6 aankan door middel van testen en ervan op de hoogte is dat het niet zomaar voorkomt dat een iPhone zal buigen. Dat ze een keuze hebben moeten maken tussen een dunnere telefoon of een stevigere telefoon.
Misschien wel ja. Dat zou een kwalijke zaak zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef GhpH het volgende:
Of ze doen het zodat het toestel eerder kapot gaat en mensen sneller een nieuwe kopen. Maar dit zou iets te snel zijn.
De R staat naast de E dus de typfout is te rechtvaardigenquote:
Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar mijn telefoon ligt in zitpositie plat op mijn bovenbeen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het best wel logisch je telefoon te testen op buigbaarheid. Meeste mensen duwen die gewoon voor in de broekzat. Met zitten buigt je broekzak en dus ook je telefoon.
Bij mij ook, en ik geloof dus ook niet dat de plus bij mij zou buigen. Niet dat ie uberhaupt zou moeten buigen, maar ik denk wel dat het bij bepaalde omstandigheden is, dus strakke broeken en dikke poten ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar mijn telefoon ligt in zitpositie plat op mijn bovenbeen.
die van mij ligt altijd horizontaal in de broekzak, zodat het lijkt of ik een stijve heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar mijn telefoon ligt in zitpositie plat op mijn bovenbeen.
Geef gewoon toe dat een dunne lichtmetalen telefoon niet geschikt is tegen bepaalde krachten zoals een dunne plastic telefoon dat wel zou zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple heel goed weet welke krachten de iPhone 6 aankan door middel van testen en ervan op de hoogte is dat het niet zomaar voorkomt dat een iPhone zal buigen. Dat ze een keuze hebben moeten maken tussen een dunnere telefoon of een stevigere telefoon.
Is dat dan zo?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat een dunne lichtmetalen telefoon niet geschikt is tegen bepaalde krachten zoals een dunne plastic telefoon dat wel zou zijn
Jij bent het niet met mij eens dat plastic buigzamer is dan aluminium? Aluminium buigt wel en het houdt vervolgens die vorm aanquote:
Maar... ohmygosh... dan is zijn eifoon niet meer fancy als die van proletenplastic is gemaaktquote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Jij bent het niet met mij eens dat plastic buigzamer is dan aluminium? Aluminium buigt wel en het houdt vervolgens die vorm aan
Hij weet weinig van wetenschap helaas.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef Biefstuk het volgende:
Klagen over gebruik van plastic in toestellen trouwens, nog zo'n droeftoeter redenatie om alles wat niet van Apple is af te kraken
Nee. Daar ben ik het niet mee eens. Plastic is een verzamelnaam voor kunststof en er zijn zoveel kunststoffen met verschillende eigenschappen dat ik niet kan stellen dat plastic buigzamer is dan aluminium.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Jij bent het niet met mij eens dat plastic buigzamer is dan aluminium?
Jijquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Daar ben ik het niet mee eens. Plastic is een verzamelnaam voor kunststof en er zijn zoveel kunststoffen met verschillende eigenschappen dat ik niet kan stellen dat plastic buigzamer is dan aluminium.
ach kom op Dimens, je kunt wel beter dan ditquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Daar ben ik het niet mee eens. Plastic is een verzamelnaam voor kunststof en er zijn zoveel kunststoffen met verschillende eigenschappen dat ik niet kan stellen dat plastic buigzamer is dan aluminium.
Geen idee, weet wel dat er zal mensen zijn die de gewone 6 nemen omdat ze de plus te groot vinden iig, wel fijn keuze.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef Biefstuk het volgende:
"Samsung telefoons zijn veel te groot, net een tablet"
- Random iPhone 4 of 5 gebruiker
Benieuwd hoeveel mensen bovenstaande uitspraak hebben gedaan, maar nu wel een iPhone 6 kopen omdat het een iPhone is
galaxy mini's zijn achterlijk matig imoquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat er zal mensen zijn die de gewone 6 nemen omdat ze de plus te groot vinden iig, wel fijn keuze.
En kom niet aan met de galaxy mini serie, die zijn zo kreupel dat ze niets met de galaxy S5 te maken hebben.
Wil ik ook niet heenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat er zal mensen zijn die de gewone 6 nemen omdat ze de plus te groot vinden iig, wel fijn keuze.
En kom niet aan met de galaxy mini serie, die zijn zo kreupel dat ze niets met de galaxy S5 te maken hebben.
Dat is echt pas oplichting, de indruk wekken dat alleen het formaat anders is terwijl er techniek uit 1097 inzitquote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
galaxy mini's zijn achterlijk matig imo
Wat is het nut van dat gebogen schermquote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt pas oplichting, de indruk wekken dat alleen het formaat anders is terwijl er techniek uit 1097 inzit.
Wel jammer dat Samsung voorlag met de Note bend :
[ afbeelding ].
Waarom zou de groep die beweerde dat groter niet moest meteen de mening van alle Appleusers zijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wil ik ook niet heenIk bedoelde er vooral mee te zeggen dat de trend van steeds groter wordende smartphones allang gaande is, en heel veel iPhone gebruikers dit ontkenden. Nu komt Apple met een grotere smartphone, en nu is de grootte ineens hip voor iPhone bezitters?
Moet je voor de grap eens checken hoe lang de iPhone het volhoudt t.o.v. de Note.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat een dunne lichtmetalen telefoon niet geschikt is tegen bepaalde krachten zoals een dunne plastic telefoon dat wel zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |