Sja, ik weet dat niemand elkaar toch gelooft in deze flamewar, maar ik heb NU pas een stabiele galaxy s4, sinds dus een 2de update op mijn custom rom, daarvoor rebootte hij echt spontaan en ik ga het niet doen, maar ik kan een fokster erbij roepen die een avond met mij in de kroeg heeft gezeten en het met eigen ogen zag, zonder iets te doen, reboot, terwijl hij op de bar lag, een stuk of 4 keer die avond.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, ik vind dat stabiliteitsgeneuzel ook wel verzonnen als ik eerlijk ben. Ik merk er totaal niets van en anderen met mij ook niet. Je zou toch denken dat als Android ZOOOO instabiel is, ook wij er op zijn minst iets van zouden moeten merken en niet alleen Samsung users (zum beispiel)
Totdat je even net wat meer kracht zet en het wel definitief verbogen is. Het is geen magisch plastic of zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
En bij Samsung bij design, daar buigen ze ook netjes weer terug.
En dat is dus een slecht iets van Apple?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:44 schreef Biefstuk het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de eerst rang willen zitten kopen een apparaat uit het onderste segment waar standaard Android op staat (omdat open source), en gaan vervolgens klagen over de performance die ruk is. Windows 8 is toch ook niet ruk omdat het niet lekker loopt op een Pentium 4 computer?
Diezelfde groep mensen gaat vervolgens kankeren op Android, stappen over op iOS, en vinden het een verademing...
nee, ik geloof jequote:Op woensdag 24 september 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik weet dat niemand elkaar toch gelooft in deze flamewar, maar ik heb NU pas een stabiele galaxy s4, sinds dus een 2de update op mijn custom rom, daarvoor rebootte hij echt spontaan en ik ga het niet doen, maar ik kan een fokster erbij roepen die een avond met mij in de kroeg heeft gezeten en het met eigen ogen zag, zonder iets te doen, reboot, terwijl hij op de bar lag, een stuk of 4 keer die avond.
En nu is het idd voorbij, hij doet het nu gewoon prima, maar dus pas na een rom flash en daar 2 updates op. En ja zal wel weer zeggen dat ik het verzin, maar ja, dat kan iedereen over alles van elkaar blijven zeggen.
Nee uiteraard maar voor een beetje meebuigen in je broekzak is die wel gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat je even net wat meer kracht zet en het wel definitief verbogen is. Het is geen magisch plastic of zo.
Stabiel hoeft niet zozeer over crashes te gaan. Bijvoorbeeld een stabiele frame rate, iets wat je bij Android nog altijd niet hebt en waarschijnlijk ook niet gaat krijgen als Android niet overstapt op iets anders dan een Garbage Collector en UI proces priorities gaat gebruiken.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik merk die dingen over stabiliteit en crashende apps zelf eigenlijk totaal niet. Maar goed, dat zal wel zo zijn denk ik dan
Dat kan idd. Maar waarom wordt er dan elke scheet aangeroepen om maar weer anti-apple te kunnen bashen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, ik geloof jeIk weet ook wel dat die shit gewoon gebeurd, maar ik kan ook een verhaal van een gast die exact hetzelfde had, maar dan met zijn iphone!
http://www.igeeksblog.com/fix-iphone-keeps-restarting-issue/
zijn zelfs ook hele topics over. Dit vind ik ook geen teken van stabiliteit dan. Ik denk gewoon dat beiden OS het hebben, al die bugs, al die shit, al die lags, al die instabiliteit enz. Maar dat het meerendeel gewoon een goed werkend product is.
ps. op mijn s3 had ik btw continue reboots... Het bleek opeens te liggen aan een "crazy chip". Google daar maar eens op, zakt je broek van afGewoon een aidsproduct dus.
ook dat is een illusie, niet enkel op fok maar ook op het www. komt dit vaak genoeg voor. Is gewoon beide kanten imo.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan idd. Maar waarom wordt er dan elke scheet aangeroepen om maar weer anti-apple te kunnen bashen.
Er komt serieus nooit een spontaan Androidbashtopic van een Appleuser, waarom andersom nou wel?
Ja, ik natuurlijk ook anders komen we elkaar niet elke dag tegenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ook dat is een illusie, niet enkel op fok maar ook op het www. komt dit vaak genoeg voor. Is gewoon beide kanten imo.
in the end is het gewoon technologie, en technologie staat er om berucht dat het kan falen
ik vind het gezeik zelf wel lachen overigens, leer er ook weer wat argumenten en tegenargumenten van
Ik heb anders last van stabiliteitsproblemen op ieder toestel met Android. Dit is overigens een andere last dan een gebogen toestel. De stabiliteitsproblemen zijn bij Android gevoelsmatig. Als je het gewend bent weet je niet beter. Een gebogen toestel is geen gewenning. Als het daadwerkelijk zo is dat het toestel bij een groot percentage van de gebruikers bij normaal gebruik zal buigen, dan is het echt een probleem. Nu lijkt het erop van niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef Michielos het volgende:
En dit is hetzelfde argument als wat bijvoorbeeld Dimens ook geeft: "ach maar een paar hebben er last van en dus is het niet zo erg"
Bij android hebben ook maar een paar er last van, waarom is het dan wel opeens erg?
denk ook dat nieuwe batch er wel rekening mee wordt gehouden, met dit soort zakenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb anders last van stabiliteitsproblemen op ieder toestel met Android. Dit is overigens een andere last dan een gebogen toestel. De stabiliteitsproblemen zijn bij Android gevoelsmatig. Als je het gewend bent weet je niet beter. Een gebogen toestel is geen gewenning. Als het daadwerkelijk zo is dat het toestel bij een groot percentage van de gebruikers bij normaal gebruik zal buigen, dan is het echt een probleem. Nu lijkt het erop van niet.
Eigenlijk is het wel triest dat men het dan vervolgens helemaal geweldig vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:45 schreef retorbrapi het volgende:
Ik ben blij voor de anti-Apple figuren dat er weer een 'probleem' met een Apple product is gevonden. Je ziet ze helemaal opbloeien.
Kijk eens de video. Die gast zet er amper kracht op. Hij zei dat hij al een knik merkte alvorens hij de test deed. En er zijn meerdere mensen met deze klacht.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit weer zo'n geval is waar je het probleem echt moet opzoeken om het tegen te komen. Door bijvoorbeeld op je telefoon te gaan zitten of expres te gaan buigen. Net zoals men van het slechte ontvangst van de iPhone 4 een enorm probleem aan het maken was.
omdat ze ervan genieten? net zoals de anti apple fanatenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn het toch steeds dezelfde types die hun mond vol hebben van een mysterieus ''anti apple'' of ''pro apple''alliantie of zoiets, om vervolgens wel tot bloedens toe datzelfde merk te gaan zitten verdedigen
Nou eigenlijk is het best wel logisch je telefoon te testen op buigbaarheid. Meeste mensen duwen die gewoon voor in de broekzat. Met zitten buigt je broekzak en dus ook je telefoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
denk ook dat nieuwe batch er wel rekening mee wordt gehouden, met dit soort zakenAlsof je kunt weten dat iemand op een youtube filmpje een "bend test" gaat doen ofzo
Al is het natuurlijk wel slordig.
Ja ik doel ook op beide ''kampen''quote:Op woensdag 24 september 2014 15:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat ze ervan genieten? net zoals de anti apple fanatenhet is gewoon een heerlijke discussie imo
Het leven van een Apple hater zal niet over rozen gaan. Als Apple je zo diep dwars zit, is het natuurlijk niet fijn dat het bedrijf zo succesvol is en zoveel tevreden gebruikers heeft. Dan is zo'n bericht toch weer een beetje validatie.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel triest dat men het dan vervolgens helemaal geweldig vinden.
Wat heb je het als bedrijf toch geweldig goed gedaan als mensen, onbetaald, op een forum, het voor jou opnemenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het leven van een Apple hater zal niet over rozen gaan. Als Apple je zo diep dwars zit, is het natuurlijk niet fijn dat het bedrijf zo succesvol is en zoveel tevreden gebruikers heeft. Dan is zo'n bericht toch weer een beetje validatie.
Omdat ik eerlijk gezegd niets beters te doen heb op sommige momenten. Dit houdt de boel wat levendig.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zijn het toch steeds dezelfde types die hun mond vol hebben van een mysterieus ''anti apple'' of ''pro apple''alliantie of zoiets, om vervolgens wel tot bloedens toe datzelfde merk te gaan zitten verdedigen
Waar zou ik me voor moeten schamen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heb je het als bedrijf toch geweldig goed gedaan als mensen, onbetaald, op een forum, het voor jou opnemen
Gozer, schaam jij je niet?met je ''wij/zij'' syndroom
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |