Hier doen ze dat dan weer niet: http://ausdroid.net/2012/06/19/htc-one-x-tegra-3-wifi-issue/quote:Op woensdag 24 september 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, Sony ontkende ook een aantal problemen, weliswaar met playstation etc, maar zoveel bedrijven doen dit.
En HTC dus net zo goed : http://www.gsmpedia.nl/ni(...)-grip-htc-sensation/
Ah ja, net zoals Samsung gewoon even toegaf aan het probleem met slechte elco's in televisies wat vandaag de dag nog steeds voorkomt. Ze hebben echt niet toe moeten geven aan het probleem nadat de rechter dit zei of zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Een probleem is een probleem.
Als bijvoorbeeld HTC zulke problemen had zouden ze het niet gaan lopen ontkennen.
Ja, en Apple heeft in het verleden ook gewoon dingen wel toegegeven, het is net een bedrijf zeg ipv de personificatie van de helquote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Hier doen ze dat dan weer niet: http://ausdroid.net/2012/06/19/htc-one-x-tegra-3-wifi-issue/
No shit, zoveel....?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:04 schreef Biefstuk het volgende:
1000 1 eurootjes neerleggen voor een telefoon, mafkezen
Dat is net zo schandalig.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, net zoals Samsung gewoon even toegaf aan het probleem met slechte elco's in televisies wat vandaag de dag nog steeds voorkomt. Ze hebben echt niet toe moeten geven aan het probleem nadat de rechter dit zei of zo.
En zo heeft Apple het probleem met Apple maps ook niet ontkent.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Hier doen ze dat dan weer niet: http://ausdroid.net/2012/06/19/htc-one-x-tegra-3-wifi-issue/
Hoe kom je er toch op dat ik alleen Apple veroordeel? Waar lees jij dat ik de acties van andere fabrikanten altijd unaniem goedkeur. Alleen omdat ik zei dat HTC zulke dingen niet zou doen?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Apple heeft in het verleden ook gewoon dingen wel toegegeven, het is net een bedrijf zeg ipv de personificatie van de hel.
Waarom dus weer haat ALLEEN tegen Apple?
Dat vind ik een behoorlijk positieve ontwikkeling. Als ze zo doorgaan zouden ze mijn respect gewoon kunnen winnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
En zo heeft Apple het probleem met Apple maps ook niet ontkent.
Dat heeft meer te maken met het feit dat de meeste mensen niet weten wat innovatie is. Men denkt dat innovatie gelijk staat aan een uitvinding terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef HexHunter het volgende:
En ik was ook nog eens vergeten dat ze alles waar ze mee aankomen zien als een revolutie en innovatie terwijl het gewoon opgepoetste bestaande technieken zijn.
Die destijds problemen had en waar de wereld nog niet klaar voor was.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef haan33 het volgende:
Mensen die nu nog een iPhone kopen voor die prijs terwijl samsung al sinds 2012 dezelfde technologieën heeft moet je echt van een berg gooien
Je bent een mooi voorbeeld van iemand die innovatie niet begrijpt. Innovatie is geen uitvinding.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat Apple als enige kut is daarom.
Als andere fabrikanten met jatwerk aankomen en het als innovatie bestempelen reken ik ze daar ook zwaar op af.
Ik snap niet waarom je dit afkeurt. Voor jou als consument heeft dit alleen maar voordelen. Zonder Apple waren er misschien wel geen echte smartphones en waren apps gewoon .JAR-bestanden. Hadden telefoons nog een 320 x 240 resolutie scherm etc..quote:Maar dat gebeurt niet want die doen aan stiekem jatwerk. Niet dat dat het ineens wel goedmaakt maar jatwerk goedpraten keur ik gewoon net iets zwaarder af
Dat kan al jaaaaarenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:03 schreef Biefstuk het volgende:
Is het nou al mogelijk om je eigen ringtone in te stellen op een iPhone of komt dat in de volgende iOS?
Niet weten hoe je met iTunes om moet gaanquote:Op woensdag 24 september 2014 12:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
sowieso een telefoon kopen waar je niet eens fatsoenlijk muziek op kunt zetten en alles weer via dat klote iTunes moet
Blijf jij maar in je handjes knijpen wanneer Apple iets toevoegt aan iOS wat al jaaaren beschikbaar is op Androidquote:
En blijf jij je maar in je handjes knijpen als je een keer een telefoon krijgt die iets kan zonder custom roms etcquote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je handjes knijpen wanneer Apple iets toevoegt aan iOS wat al jaaaren beschikbaar is op Android
Oeh, dat is wel slecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:07 schreef KoeInDeKont het volgende:
Nieuwsartikel
Dit ding buigt dus gewoon in je broekzak.
[ afbeelding ]
Noem eens even wat dingen op?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En blijf jij je maar in je handjes knijpen als je een keer een telefoon krijgt die iets kan zonder custom roms etc.
Niet crashen en rebooten bijv, vind ik toch wel fijn. Nu pas na een update van cyanogen naar m10 is het een beetje stabiel, maar ik zal je voor zijn, dat ligt aan mij/samsung/toch iPhone/Steve Jobs/act of God en niet aan Android.quote:
Nog geen 10% van alle telefoons die op android draaien hebben de laatste versie van androidquote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je handjes knijpen wanneer Apple iets toevoegt aan iOS wat al jaaaren beschikbaar is op Android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |