Doen alsof je een android hebt, zielig ventjequote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik moet die Galaxy S4 echt eens wegdoen.
Had ik maar geen Android.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doen alsof je een android hebt, zielig ventje
ik heb een galaxy s2+, had liever een sony gehadquote:
Nu zeg je eindelijk iets zinnigs, ik ben er nu ook wel achter dan Samsung nogal kut is en dat HTC en Sony het een stuk beter doen ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb een galaxy s2+, had liever een sony gehad
Volgens mij zei ik toch echt aan het begin "Lijkt me dat dit weer zo'n geval is waar je het probleem echt moet opzoeken om het tegen te komen."quote:Op woensdag 24 september 2014 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je Apple nu al op deze manier beschermt. HeatWave doet dat wat mij betreft beter, hij wil even afwachten hoe het zich verder ontwikkelt, in plaats van nu alle 'schuld' al afschuiven op de gebruiker.
Je zit mij nu wel weer te wijzen dat ik maar aan het verdedigen ben terwijl je zelf wel weer met een conclusie komt terwijl er helemaal geen conclusie getrokken kan worden.quote:Het is op z'n minst teleurstellend dat een apparaat met zo'n prijskaartje dit soort kuren vertoont, niet?
"normaal"quote:Voor zover ik heb gelezen zijn die mensen normaal omgegaan met hun telefoon.
Nu doe je weer alsof het een probleem is wat ik zou moeten toegeven terwijl het helemaal nog geen feit is. Sterker nog, je eigen quote stelt: "Though, it took a good amount of force for him to see any results." Dan lijkt het er dus op dat het toch niet zomaar gebeurd.quote:Verder:
[..]
Je zou best wat meer begrip mogen hebben en ook gewoon moeten kunnen toegeven dat dit niet hoort te gebeuren, in plaats van te zeggen dat de gebruiker zijn telefoon vast wel verkeerd heeft gebruikt.
ik kocht hem toen iedereen er 1 had en mij overhaalden door allemaal reviews, alleen mijn telefoon heeft echt veel kuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu zeg je eindelijk iets zinnigs, ik ben er nu ook wel achter dan Samsung nogal kut is en dat HTC en Sony het een stuk beter doen ja.
Dat is het dus niet. Ik heb zo goed als geen problemen met de iPhone in tegenstelling tot elke Samsung die ik heb gehad. Oh en ook met de Nexus 5 problemen. Geef mij maar een iPhone, die werkt tenminste altijd zonder problemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
gaat er niet om dat ik het niet leuk vind maar omdat het gewoon zaad is
Mag je Apple wel een kutbedrijf vinden terwijl je wel vindt dat ze goede producten maken of is dat ook onterecht?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Ik heb zo goed als geen problemen met de iPhone in tegenstelling tot elke Samsung die ik heb gehad. Oh en ook met de Nexus 5 problemen. Geef mij maar een iPhone, die werkt tenminste altijd zonder problemen.
apple maakt buiten de iPhone goed spul, alleen het is altijd zo overpricedquote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Mag je Apple wel een kutbedrijf vinden terwijl je wel vindt dat ze goede producten maken of is dat ook onterecht?
Fok! mods die zogenaamd boven de partijen staan.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu zeg je eindelijk iets zinnigs, ik ben er nu ook wel achter dan Samsung nogal kut is en dat HTC en Sony het een stuk beter doen ja.
Dat niet alleen maar ze geven ook nog eens kutreacties zoals bij het antenneprobleem van de iPhone 4 en ze vragen debiele bedragen voor dingen zoals een kabel en al die achterlijke patentzaken die ze beginnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
apple maakt buiten de iPhone goed spul, alleen het is altijd zo overpriced
Wederom, wat de neuk heeft mijn mod zijn (van GC, niet hier) er in godesnaam mee te maken?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Fok! mods die zogenaamd boven de partijen staan.
Zijn tranen van Jobs.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:47 schreef haan33 het volgende:
Maar buiten dit, wat is dit voor regen opeens?
iddquote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef HexHunter het volgende:
En ik was ook nog eens vergeten dat ze alles waar ze mee aankomen zien als een revolutie en innovatie terwijl het gewoon opgepoetste bestaande technieken zijn.
Dat integenstelling tot andere fabrikanten die hun spullen altijd als achterhaald en gejat presenteren natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef HexHunter het volgende:
En ik was ook nog eens vergeten dat ze alles waar ze mee aankomen zien als een revolutie en innovatie terwijl het gewoon opgepoetste bestaande technieken zijn.
Ze jatten zelf genoeg maar presenteren het op een totaal andere manier. Wat is nou het verschil met andere fabrikanten behalve dat ze zichzelf in een beter daglicht proberen te stellen met jatwerk?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat integenstelling tot andere fabrikanten die hun spullen altijd als achterhaald en gejat presenteren natuurlijk.
Oh ja, het antenneprobleem wat eigenlijk helemaal niet zo'n probleem was maar ontzettend werd opgeblazen waardoor het beter was voor Apple om maar toe te geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:46 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ze geven ook nog eens kutreacties zoals bij het antenneprobleem van de iPhone 4
Voornamelijk omdat hun implementaties vaak wel werken, de vingerscanner, NFC betalen bijv.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:51 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ze jatten zelf genoeg maar presenteren het op een totaal andere manier. Wat is nou het verschil met andere fabrikanten behalve dat ze zichzelf in een beter daglicht proberen te stellen met jatwerk?
Een probleem is een probleem.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja, het antenneprobleem wat eigenlijk helemaal niet zo'n probleem was maar ontzettend werd opgeblazen waardoor het beter was voor Apple om maar toe te geven.
Nooit gezegd dat Apple als enige kut is daarom.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hun implementaties vaak wel werken, de vingerscanner, NFC betalen bijv.
Maar je zegt het zelf, andere fabrikanten doen het net zo goed, maar Apple is als enige kut daarom?
Onzin, Sony ontkende ook een aantal problemen, weliswaar met playstation etc, maar zoveel bedrijven doen dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Een probleem is een probleem.
Als bijvoorbeeld HTC zulke problemen had zouden ze het niet gaan lopen ontkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |