abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144850117
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het wordt weer eens overdreven.

Een paar van die tienduizend mensen heeft er last van en vervolgens wordt de conclusie getrokken dat het toestel niet deugt.
Er wordt nu al gemeld dat ios8 veel vaker crasht dan ios7. En omdat het om 'een paar' mensen gaat, zou er zo'n uitgebreid nieuwsartikel aan worden gewijd? "boehoe, heel de wereld is tegen apple" :'(

Een telefoon hoort gewoon niet te buigen, zeker niet in je broekzak.

quote:
Gewoon normaal doen met je telefoon. Ik doe al jaren normaal met mijn telefoon en ik heb nooit last gehad van de overhypte mankementen. Ik zoek de problemen dan ook niet op.
Jij hebt dan ook geen iphone 6. Dit topic gaat over de iphone 6.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_144850126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/

Deze telefoon biedt qua specificaties veel meer dan de iPhone, en is 3x goedkoper. Telefoons in combinatie met een abonnement aanschaffen... Financieel ongeletterd?
De OnePlus One ondersteunt 4g, maar niet op de 800MHz-frequentie die KPN en Vodafone vooral gebruiken. Op het netwerk van T-Mobile hebben gebruikers wel volledige 4g-ondersteuning. De telefoon ondersteunt wel 3g en 2g op in Nederland gebruikte frequenties.

T-Mobile :')
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144850144
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

gast, ik heb een Galaxy S4 :').
Je mist het punt :*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_144850150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er wordt nu al gemeld dat ios8 veel vaker crasht dan ios7. En omdat het om 'een paar' mensen gaat, zou er zo'n uitgebreid nieuwsartikel aan worden gewijd? "boehoe, heel de wereld is tegen apple" :'(

[..]

Apps crashen op dit moment idd iets vaker, wel eens van Windows 7 naar 8 gegaan zonder software te updaten?

Precies. Komt voornamelijk door lakse developers die nog niet voor 8 hebben ontwikkeld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 24 september 2014 @ 12:21:37 #80
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144850160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef Dimens het volgende:

[..]

Jij bent net 18 of zo. Zeg dat nog eens als je 50 bent en nog steeds rookt.

Eveneens niet vergelijkbaar met wat ik zeg.
ik rook niet, die opmerking stond alleen vergelijkbaar met wat jij zei.
'Ik heb nooit problemen dus als je er normaal mee doet is er niks aan de hand'.
Maarja je woont in zoetermeer dus ik neem het je niet kwalijk, wonen nou eenmaal retards
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144850181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mist het punt :*
Jij mist het punt, je loopt kansloos te bashen op iets, waarom? Waarom zijn er geen topics te vinden waarin een Appleuser Android BEGINT af te kraken, waarom moeten jullie allemaal zonodig jullie extremistische haat spuien?
Get woke, go broke!
  woensdag 24 september 2014 @ 12:23:12 #82
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144850206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij mist het punt, je loopt kansloos te bashen op iets, waarom? Waarom zijn er geen topics te vinden waarin een Appleuser Android BEGINT af te kraken, waarom moeten jullie allemaal zonodig jullie extremistische haat spuien?
omdat de iPhone gewoon een kutding is, klaar.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144850225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:23 schreef haan33 het volgende:

[..]

omdat de iPhone gewoon een kutding is, klaar.
Nee, omdat JIJ de iPhone een kutding vindt, en nogmaals, dat mag. Maar je snapt verder geen moer van techniek, dus je mening is niet meer dan dan, een ongefundeerde mening.
Get woke, go broke!
pi_144850226
Jankie, huilie... Het is gewoon weer een falend toestel. Klaar.
  woensdag 24 september 2014 @ 12:25:11 #85
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144850258
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, omdat JIJ de iPhone een kutding vindt, en nogmaals, dat mag. Maar je snapt verder geen moer van techniek, dus je mening is niet meer dan dan, een ongefundeerde mening.
wat weet jij wat ik weet?
En ik vind het geen kutding, luister godverdomme eens man. Het is gewoon een kutding, leer dat nou eens
'The Don Mega'
pi_144850268
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef haan33 het volgende:

[..]

wat weet jij wat ik weet?
En ik vind het geen kutding, luister godverdomme eens man. Het is gewoon een kutding, leer dat nou eens
Ik heb je wel eens zien posten :').

nee, als er iets kut is is het jouw mening.
Get woke, go broke!
pi_144850283
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het wordt weer eens overdreven.

Een paar van die tienduizend mensen heeft er last van en vervolgens wordt de conclusie getrokken dat het toestel niet deugt.
Ik vind het jammer dat je Apple nu al op deze manier beschermt. HeatWave doet dat wat mij betreft beter, hij wil even afwachten hoe het zich verder ontwikkelt, in plaats van nu alle 'schuld' al afschuiven op de gebruiker.

Het is op z'n minst teleurstellend dat een apparaat met zo'n prijskaartje dit soort kuren vertoont, niet?

quote:
Gewoon normaal doen met je telefoon. Ik doe al jaren normaal met mijn telefoon en ik heb nooit last gehad van de overhypte mankementen. Ik zoek de problemen dan ook niet op.
Voor zover ik heb gelezen zijn die mensen normaal omgegaan met hun telefoon. Dat je dit probleem al jaren niet hebt is normaal, je hebt jarenlang geen iPhone 6 gebruikt... De problemen kun je dus niet opgezocht hebben; je vorige ervaringen zijn dus irrelevant (eerdere generaties hadden dit probleem dan ook niet).

Verder:
quote:
In fact, Lewis Hilsenteger over at Unbox Therapy tried bending his iPhone 6 Plus after reading reports of its flexibility, and managed to put quite the kink in the handset. Though, it took a good amount of force for him to see any results.

Interestingly, Hilsenteger said in his video that he was putting pressure on the center of the iPhone, but it bent closer to the top near its volume keys. That’s also the same area where both of the MacRumors forum members saw their iPhones bend.

All of that is to say, it’s easy to imagine that an iPhone 6 Plus could be bent when an owner bends to sit down with the phone in his pocket.

https://www.yahoo.com/tec(...)-to-98246369349.html
Je zou best wat meer begrip mogen hebben en ook gewoon moeten kunnen toegeven dat dit niet hoort te gebeuren, in plaats van te zeggen dat de gebruiker zijn telefoon vast wel verkeerd heeft gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2014 12:27:05 ]
pi_144850286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Apps crashen op dit moment idd iets vaker, wel eens van Windows 7 naar 8 gegaan zonder software te updaten?

Precies. Komt voornamelijk door lakse developers die nog niet voor 8 hebben ontwikkeld.
Je weet dat windows 8 eigenlijk gewoon windows 7 (en dus vista) is, maar alleen met een extra en wat gewijzigde interface is?

En als het al aan die apps ligt, ligt het aan die apps. Niet aan microsoft. Terwijl apple na het voroge kutproduct gewoon weer een kut product heeft gelanceerd. Op naar de iphone 7 dan maar? Zodat de apple freaks zich weer voor honderden euro's kunnen laten bezeiken?
  woensdag 24 september 2014 @ 12:26:42 #89
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144850294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb je wel eens zien posten :').

nee, als er iets kut is is het jouw mening.
ga lekker op die steve jobs-poster rukken die op zolder boven je bed hangt, vieze iPhone nerd, ben er helemaal klaar mee
'The Don Mega'
pi_144850334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is ieder jaar zo. Niets nieuws.
quote:
Als het een handjevol mensen gebeurd zijn dat speciale gevallen. Mja, de tijd zal het leren. Als het echt een probleem zou zijn dan zouden we binnenkort allemaal iPhones zien die gebogen zijn. Ik betwijfel het.
quote:
Ik heb iOS 8 op mijn telefoon en het ging toch echt over iOS 8 en niet slechts iOS 8 op de iPhone 6.

Overigens is het bekend dat kort na de release van een nieuwe versie van iOS problemen met apps kunnen ontstaan. Dat is bij bijvoorbeeld Android niet anders. Daar werkt een groot deel van de apps ook niet onder ART. Zullen de developers van die apps toch echt met bugfixes voor komen die dat op gaan lossen. Apple kan niet volledig de touwtjes in handen nemen en Android ook niet.
pi_144850375
Sony telefoons hebben ook soms e neiging om te breken.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_144850377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

"Boehoe heel de wereld is tegen apple" :'(

Misschien omdat ze nu van hun zelfverzonnen voetstuk vallen, en wordt nu eens duidelijk dat apple het vooral van de naam moet hebben, en dat het allang links en rechts voorbij wordt gerend door andere merken voor veel minder geld?

Als er iemand last van tunnelvisie heeft zijn het wel apple adepten.
pi_144850383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je weet dat windows 8 eigenlijk gewoon windows 7 (en dus vista) is, maar alleen met een extra en wat gewijzigde interface is?

En als het al aan die apps ligt, ligt het aan die apps. Niet aan microsoft. Terwijl apple na het voroge kutproduct gewoon weer een kut product heeft gelanceerd. Op naar de iphone 7 dan maar? Zodat de apple freaks zich weer voor honderden euro's kunnen laten bezeiken?
Oh ja, bij MS ligt het WEL aan de apps, bij Apple niet :').

Heb je wel eens gehoord van kleine updates? Ja, er zijn wat issues, alsof KitKat zonder problemen bij iedereen liep in het begin?

Blijft dus gewoon domme eenrichtingshaat.
Get woke, go broke!
pi_144850400
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:26 schreef haan33 het volgende:

[..]

ga lekker op die steve jobs-poster rukken die op zolder boven je bed hangt, vieze iPhone nerd, ben er helemaal klaar mee
Mooi, zo ga maar weer iets kansloos anders verzinnen om te doen met je lege leven.
Get woke, go broke!
  woensdag 24 september 2014 @ 12:32:07 #95
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144850451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mooi, zo ga maar weer iets kansloos anders verzinnen om te doen met je lege leven.
ik bespeur enige projectie hier, maarnee je gooit het weer op de persoon,
volwassen hoor.
'The Don Mega'
pi_144850473
Zucht, altijd weer dezelfde discussie door dezelfde mensen...

Raken jullie het niet zat? :{.
pi_144850486
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef haan33 het volgende:

[..]

ik bespeur enige projectie hier, maarnee je gooit het weer op de persoon,
volwassen hoor.
_O-.

Ik gooi het op de persoon, met je rukopmerkingen.
Get woke, go broke!
  woensdag 24 september 2014 @ 12:34:02 #98
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144850511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

_O-.

Ik gooi het op de persoon, met je rukopmerkingen.
zie je nou wel? Die kuttelefoon van je heeft je brein al aangetast :N
'The Don Mega'
pi_144850537
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je Apple nu al op deze manier beschermt. HeatWave doet dat wat mij betreft beter, hij wil even afwachten hoe het zich verder ontwikkelt, in plaats van nu alle 'schuld' al afschuiven op de gebruiker.

Het is op z'n minst teleurstellend dat een apparaat met zo'n prijskaartje dit soort kuren vertoont, niet?

[..]

Voor zover ik heb gelezen zijn die mensen normaal omgegaan met hun telefoon. Dat je dit probleem al jaren niet hebt is normaal, je hebt jarenlang geen iPhone 6 gebruikt... De problemen kun je dus niet opgezocht hebben; je vorige ervaringen zijn dus irrelevant (eerdere generaties hadden dit probleem dan ook niet).

Verder:

[..]

Je zou best wat meer begrip mogen hebben en ook gewoon moeten kunnen toegeven dat dit niet hoort te gebeuren, in plaats van te zeggen dat de gebruiker zijn telefoon vast wel verkeerd heeft gebruikt.
Laat toch zitten, het is dimens en die draait sowieso alle kanten op om apple maar te verdedigen.
  woensdag 24 september 2014 @ 12:34:55 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144850546
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef haan33 het volgende:

[..]

zie je nou wel? Die kuttelefoon van je heeft je brein al aangetast :N
Idd, ik moet die Galaxy S4 echt eens wegdoen.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')