ik woon 10min met de trein van alphen ad rijnquote:Op woensdag 24 september 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen die zoveel agressie vertonen omdat iemand een andere keuze maakt moeten ze opsluiten en behandelen, Tristan was ook zo iemand als jij.
Iemand van een berg willen gooien omdat ze een iPhone kopen spoort niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik woon 10min met de trein van alphen ad rijn
Ik vertoon geen agressie, ik vind alleen Apple gaar
verklaar je naderquote:Op woensdag 24 september 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand van een berg willen gooien omdat ze een iPhone kopen spoort niet.
Vast niet, maar ik kan me zomaar voorstellen dat honderden andere mensen dat ook hebben. En dan kost het ook nog eens 297 euro om te repareren, terwijl een nieuwe iphone 168 euro kost om te makenquote:
Een overpriced stuk schroot inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef P8 het volgende:
Je moet ook zorgvuldig met je iPhone omgaan. Het is immers niet zomaar een telefoon.
Je hoort 4 klachten op de 10 miljoen verkochte toestellen, nou nou.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik kan me zomaar voorstellen dat honderden andere mensen dat ook hebben. En dan kost het ook nog eens 297 euro om te repareren, terwijl een nieuwe iphone 168 euro kost om te maken
En dan crasht ios8 ook nog eens veel vaker dan ios7
Nee echt, super product dat apple.
omdat het gewoon kut is.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoort 4 klachten op de 10 miljoen verkochte toestellen, nou nou.
Waarom willen mensen toch als peuters zo graag dat iPhone kut is, is het om een leegte in je leven op te vullen ofzo?
Moeten ze maar voorzichtig doen met hun telefoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik kan me zomaar voorstellen dat honderden andere mensen dat ook hebben. En dan kost het ook nog eens 297 euro om te repareren, terwijl een nieuwe iphone 168 euro kost om te maken
Geen last van en jij geen ervaring mee.quote:En dan crasht ios8 ook nog eens veel vaker dan ios7
Persoon met inhoudsloos leven gespot.quote:
C'mon Dimens...quote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen met je toestel en niet van die strakke broekjes dragen.
waarom denk je dat?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Persoon met inhoudsloos leven gespot.
Omdat het erg kansloos is om zo te reageren op iets totaal onbelangrijks als iemand telefoonkeuze.quote:
gaat er niet om dat ik het niet leuk vind maar omdat het gewoon zaad isquote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het erg kansloos is om zo te reageren op iets totaal onbelangrijks als iemand telefoonkeuze.
En jij noemt iemand een fanboy, maar jij bent een jihadist qua gedrag, doe mij maar iemand die (overdreven) blij is met iets ipv een persoon die tot berg af smijten wil overgaan omdat iemand iets leuk vindt.
die na 2u al leeg isquote:Op woensdag 24 september 2014 12:04 schreef Biefstuk het volgende:
1000 1 eurootjes neerleggen voor een telefoon, mafkezen
Nee, dat is het dus niet, en prima als JIJ dat vindt, ik vind het van Android (en ja, ik heb zelf een galaxy s4) maar ik ga jou niet uit het niets aanvallen en van een berg afgooien omdat je die troep (even jouw termen gebruiken) gebruikt, je doet maar, als jij er blij mee bent.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
gaat er niet om dat ik het niet leuk vind maar omdat het gewoon zaad is
Arm zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 12:04 schreef Biefstuk het volgende:
1000 1 eurootjes neerleggen voor een telefoon, mafkezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |