quote:
Was van plan om mijn 5s in te wisselen voor deze 6 plus ja, maar nu ik dit lees laat ik dat maar gewoon zitten en koop ik wel een oversized samsung toestel.quote:
Gewoon normaal doen met je toestel en niet van die strakke broekjes dragen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:10 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Was van plan om mijn 5s in te wisselen voor deze 6 plus ja, maar nu ik dit lees laat ik dat maar gewoon zitten en koop ik wel een oversized samsung toestel.
Nou nee, deze keer ben ik het daar niet mee eens, als dit echt een probleem blijkt te zijn, en niet een handjevol op 12 miljoen stuks, is het gewoon waardeloos van Apple, dit kan gewoon echt niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen met je toestel en niet van die strakke broekjes dragen.
Lijkt me dat dit weer zo'n geval is waar je het probleem echt moet opzoeken om het tegen te komen. Door bijvoorbeeld op je telefoon te gaan zitten of expres te gaan buigen. Net zoals men van het slechte ontvangst van de iPhone 4 een enorm probleem aan het maken was.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nee, deze keer ben ik het daar niet mee eens, als dit echt een probleem blijkt te zijn, en niet een handjevol op 12 miljoen stuks, is het gewoon waardeloos van Apple, dit kan gewoon echt niet.
Wow, een BlackBerry Pearl Flip! Dat was best een machtig ding toen 'ie net uit wasquote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef Slabber het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme ook al een buigende telefoon![]()
Als mensen beweren hem gewoon in hun voorzak te hebben gehad is dat iets dat niet expres is ofzo, dat heeft 95% van de mensen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit weer zo'n geval is waar je het probleem echt moet opzoeken om het tegen te komen. Door bijvoorbeeld op je telefoon te gaan zitten of expres te gaan buigen. Net zoals men van het slechte ontvangst van de iPhone 4 een enorm probleem aan het maken was.
Ik kan mij best voorstellen dat het om een handjevol mensen gaat met enorm strakke broeken die nog geen stijve penis kunnen krijgen in die dingen. Tja, dan zet je zo'n telefoon onder veel druk en blijkbaar is de iPhone 6 plus daar gevoeliger voor dan bepaalde andere telefoons.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als mensen beweren hem gewoon in hun voorzak te hebben gehad is dat iets dat niet expres is ofzo, dat heeft 95% van de mensen.
Dit, ik neem de mijne ook alleen mee naar verjaardagen om te showen, voor dagelijks gebruik heb ik een Nokia 3210quote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef P8 het volgende:
Je moet ook zorgvuldig met je iPhone omgaan. Het is immers niet zomaar een telefoon.
Zie mijn HTC plaatje van een vriend van me op FB hierbovenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan mij best voorstellen dat het om een handjevol mensen gaat met enorm strakke broeken die nog geen stijve penis kunnen krijgen in die dingen. Tja, dan zet je zo'n telefoon onder veel druk en blijkbaar is de iPhone 6 plus daar gevoeliger voor dan bepaalde andere telefoons.
De Sony Z1 is er ook gevoelig voor. Heeft een vriend van mij last van gehad.
Die iPhone 6 zal er vast ook last van hebben maar met nog meer druk.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie mijn HTC plaatje van een vriend van me op FB hierboven.
Maar dan nog, het zou wel een beetje jammer zijn als ik opeens wel heel erg voorzichtig met mijn telefoon moest doen, dat heb ik nog nooit gedaan.
Maar goed, ik krijg (over 2 maanden) geen Plus maar een gewone 6 van mijn werk, dus ik zal er geen last van hebben (helaas).
Nee, ik heb al heel lang een mobiel en nog nooit 1 keer een gesloopt. 2 keer in mijn hele leven laten vallen, ik weet nog waar en wanneer, zo weinig komt het voor.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die iPhone 6 zal er vast ook last van hebben maar met nog meer druk.
Gewoon normaal doen met je telefoon. Doe ik ook al jaren en ik heb nog nooit een gebroken scherm of echte schade gehad terwijl ik geen hoesjes gebruik.
Te lui om over te stappen, al die naaktfoto's uit de cloud halen is ook weer zoveel moeite.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef haan33 het volgende:
Mensen die nu nog een iPhone kopen voor die prijs terwijl samsung al sinds 2012 dezelfde technologieën heeft moet je echt van een berg gooien
mensen die zoveel agressie vertonen omdat iemand een andere keuze maakt moeten ze opsluiten en behandelen, Tristan was ook zo iemand als jij.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef haan33 het volgende:
Mensen die nu nog een iPhone kopen voor die prijs terwijl samsung al sinds 2012 dezelfde technologieën heeft moet je echt van een berg gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |