SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt. M'n ex kwam hem regelmatig tegen in de winkel/Pinkpopquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
Maar fusionfreak/hakuna is gewoon een troll toch?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:31 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
[..]
Die is echt. M'n ex kwam hem regelmatig tegen in de winkel/Pinkpop
Wtf man heb op hem gefapt danquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dan Rosepetals een man was?
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]
Nou ja, soort zoekt soort, dus dat mijn ex hem tegenkomt is niet heel raar hè.
Maar als soort soort zoekt ben jij als je exquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, soort zoekt soort, dus dat mijn ex hem tegenkomt is niet heel raar hè.
Ik ben geen pathologische leugenaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar als soort soort zoekt ben jij als je ex
Wist niet dat ze altijd bij DWDD zatquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de ware rosepetals
Roti uit de antennequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de ware rosepetals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |