SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jij mag een keer met mij mee naar het UWV hoorquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@DS2
Zn penalty schoot hij met 300km/u er in, er zijn inmiddels 22 penalty's genomen waarvan 20 raak.
Touré maakte in de 122e minuut een overtreding waardoor het 2-2 werd![]()
Hoer je kaapt topic van bajeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:34 schreef Freire het volgende:
@DS2
Zn penalty schoot hij met 300km/u er in, er zijn inmiddels 22 penalty's genomen waarvan 20 raak.
Touré maakte in de 122e minuut een overtreding waardoor het 2-2 werd![]()
![]()
BAZENPOT.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef Henrys het volgende:
Liverpool is niks zonder Sturridge suarezPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Koemenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Gebroeders Koeman moet je dan wel zeggen![]()
![]()
Echt knap om met zo'n middelmatig elftal zo te presteren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Gebroeders Koeman moet je dan wel zeggen![]()
![]()
![]()
Hoer je kaapt topic van bajeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze hebben die god van een pelle toch, jaren ophemelen en nu middelmatig noemenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Echt knap om met zo'n middelmatig elftal zo te presteren.
#FreeTrapz![]()
Zeker nooit competitie gespeeldquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:38 schreef Henrys het volgende:
Die Liverpool spelers doen net of het finale CL is
Het is toch heerlijk om keihard voor iets gewerkt te hebben en dan zo beloond te worden.![]()
Pelle is goed voor de Nederlandse competitie... Maar in Engeland staat elke week iemand van 2 meter je in de rug te duwen wachten tot jij het zeepje laat vallen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze hebben die god van een pelle toch, jaren ophemelen en nu middelmatig noemen
Maar het is en blijft een eindbaas![]()
![]()
twitter:evilkagawa twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 23:39:21I no believe own eye of Kagawa! Referee award Liverpool 15 penalty of kick!?And they say Fergson buy referee. reageer retweet
![]()
serieus nog wel te pruimen die versie van happy
#FreeTrapz![]()
dat is per definitie niet mogelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
serieus nog wel te pruimen die versie van happy![]()
En 2x op rij verloren. Niet normaal..echt ineens gaat er niks meer. Nu zelfs een pingel gemist en 5 keer de paal geraakt. Snap er echt geen zak van. Heb ook mogen ervaren dat een bal vasthouden bij de cornervlag echt mega, mega, mega simpel is nu. Kerel wist er 20 minuten mee te verneuken. Alles geprobeerd, beste wat ik kon doen was er een inworp van maken. Echt een teringflikker.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rustig Tim, is maar een spelleke he.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
En 2x op rij verloren. Niet normaal..echt ineens gaat er niks meer. Nu zelfs een pingel gemist en 5 keer de paal geraakt. Snap er echt geen zak van. Heb ook mogen ervaren dat een bal vasthouden bij de cornervlag echt mega, mega, mega simpel is nu. Kerel wist er 20 minuten mee te verneuken. Alles geprobeerd, beste wat ik kon doen was er een inworp van maken. Echt een teringflikker.![]()
Ander team maken. Serie A team liep voor geen meter maar BPL team gaat als een treinquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
En 2x op rij verloren. Niet normaal..echt ineens gaat er niks meer. Nu zelfs een pingel gemist en 5 keer de paal geraakt. Snap er echt geen zak van. Heb ook mogen ervaren dat een bal vasthouden bij de cornervlag echt mega, mega, mega simpel is nu. Kerel wist er 20 minuten mee te verneuken. Alles geprobeerd, beste wat ik kon doen was er een inworp van maken. Echt een teringflikker.![]()
Wil je je zelfvertrouwen opkrikken tegen mij?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Dan moet je een paar potjes wachten want ze zijn allemaal moequote:Op woensdag 24 september 2014 00:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wil je je zelfvertrouwen opkrikken tegen mij?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb ik geen coins voor johquote:Op woensdag 24 september 2014 00:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ander team maken. Serie A team liep voor geen meter maar BPL team gaat als een trein
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, heb echt niksquote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Allemaal discardspelers kan je nog wel lijden toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fitness gaat er dit jaar wel snel doorheen, -8 per wedstrijd bij sommige spelersquote:Op woensdag 24 september 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je een paar potjes wachten want ze zijn allemaal moe![]()
Ik vond het vorig jaar al ergquote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Fitness gaat er dit jaar wel snel doorheen, -8 per wedstrijd bij sommige spelers
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jawel maar ik had niks om mee te beginnen he..Nieuwe account. Alles wat ik win heb ik nodig voor spelers atmquote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb je geen coinboosts gebruikt ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kunnen we elkaar trouwens die coin boost giften? Ook degene die jezelf al hebt gebruikt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Kunnen we elkaar trouwens die coin boost giften? Ook degene die jezelf al hebt gebruikt.![]()
daarom is een 2e team dit jaar onmisbaar, wil je nog wat aan je match coins hebben..quote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Fitness gaat er dit jaar wel snel doorheen, -8 per wedstrijd bij sommige spelers![]()
Kan eindelijk in de webapp. EA heeft oude persona's van Xbox Live en PSN moeten verwijderen. Eikels.![]()
Webapp is al de hele avond kapot bij mij, 1 kaart listen gaat goed en dan bij de volgende kaart crasht het (relist all durf ik al helemaal niet meer aan)![]()
![]()
echt een teringbende ja. Niks anders dan vorig jaar met al dat gezeik qua errors.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:16 schreef DutchSL het volgende:
Webapp is al de hele avond kapot bij mij, 1 kaart listen gaat goed en dan bij de volgende kaart crasht het (relist all durf ik al helemaal niet meer aan)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfde hier jaquote:Op woensdag 24 september 2014 00:16 schreef DutchSL het volgende:
Webapp is al de hele avond kapot bij mij, 1 kaart listen gaat goed en dan bij de volgende kaart crasht het (relist all durf ik al helemaal niet meer aan)![]()
![]()
Ik heb het op de console zelf overigens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS4quote:Op woensdag 24 september 2014 00:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het op de console zelf overigens.![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 24 september 2014 00:06 schreef Freire het volgende:
En DuTank, verkopen ze al een beetje?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat is er mis met piazon linksbuiten?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:12 schreef diedjuh het volgende:
Bohhh. Alleen jammer van Piazon.
[ afbeelding ]![]()
De tering tevez is opDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb een aantal Torres Nilo's, maar ik zet ze er gewoon voor te duur er opquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
boefje!quote:Op woensdag 24 september 2014 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Torres Nilo's, maar ik zet ze er gewoon voor te duur er op![]()
Lijkt me niet zo'n geweldenaar, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat is er mis met piazon linksbuiten?![]()
Je moet trouwens is beker proberen, zit nu in de finale en alle wedstrijden hadden 50 chem teams vol met loan spelers die helemaal niet bij elkaar passenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het op de console zelf overigens.![]()
hoeveel potjes heb jij vandaag al gedaan?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet trouwens is beker proberen, zit nu in de finale en alle wedstrijden hadden 50 chem teams vol met loan spelers die helemaal niet bij elkaar passen![]()
10-2-1 w /g/vquote:Op woensdag 24 september 2014 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel potjes heb jij vandaag al gedaan?
Lukaku 18 goals nu![]()
Hij rent echt iedereen voorbij of ze er niet staan. En beukt iedereen opzijquote:Op woensdag 24 september 2014 00:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was de enige die mij beviel aan serie A team
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lukaku weer baas dus?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
10-2-1 w /g/v
Lukaku 18 goals nu
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik speel met bony. Dat is wel een baasquote:Dus zal lukaku dat ook wel zijn.
Bony alleen 5x zo goedkoop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij is nog nooit zo goed geweest, schiet echt alles erin, onmogelijk van de bal af te krijgen en nog snel en wendbaar ook. Voelt een beetje als Drogba toen hij nog echt goed in FUT wasquote:
Vind het wel echt tof dat elke BPL een echt gezicht heeft. Maakt het toch een stuk leuker.![]()
Bony gebruikte ik voor de lol maar sinds ik Lukaku gebruik scoor ik echt veel meer. Het is een snellere Bony. Acceleration is dit jaar echt belangrijk omdat je vaak uit het niets stilstaat bij het dribbelen en met Lukaku ben je dan gelijk weer wegquote:Op woensdag 24 september 2014 00:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik speel met bony. Dat is wel een baasDus zal lukaku dat ook wel zijn.
Bony alleen 5x zo goedkoop![]()
![]()
Zou me niet verbazen dat het idd zo is. Als je bij FIFA 14 finesse probeerde was het kut en waren power shots the way to go. Nu omgedraaid, zou typisch EA zijn.![]()
Mag ik jouw team zien?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is nog nooit zo goed geweest, schiet echt alles erin, onmogelijk van de bal af te krijgen en nog snel en wendbaar ook. Voelt een beetje als Drogba toen hij nog echt goed in FUT was
Vind het wel echt tof dat elke BPL een echt gezicht heeft. Maakt het toch een stuk leuker.![]()
![]()
Nog beter?! Bohhquote:Op woensdag 24 september 2014 00:47 schreef Henrys het volgende:
Hij is nog nooit zo goed geweest, schiet echt alles erin, onmogelijk van de bal af te krijgen en nog snel en wendbaar ook.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ff kijken zo, thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 00:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet trouwens is beker proberen, zit nu in de finale en alle wedstrijden hadden 50 chem teams vol met loan spelers die helemaal niet bij elkaar passen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn wel mensen die het proberen maar gaan allemaal overquote:Op woensdag 24 september 2014 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
Zou me niet verbazen dat het idd zo is. Als je bij FIFA 14 finesse probeerde was het kut en waren power shots the way to go. Nu omgedraaid, zou typisch EA zijn.![]()
![]()
En in 13 was het 1e pal erin rossen OP.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
Zou me niet verbazen dat het idd zo is. Als je bij FIFA 14 finesse probeerde was het kut en waren power shots the way to go. Nu omgedraaid, zou typisch EA zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Lukakuquote:
Nasri-Oscar-Mirallas
Ramires-Matic
Baines-Kompany-Vertonghen-Zabaleta
Cech
Spaar nu voor Schurle en Toure![]()
sickquote:Op woensdag 24 september 2014 00:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Lukaku
Nasri-Oscar-Mirallas
Ramires-Matic
Baines-Kompany-Vertonghen-Zabaleta
Cech
Spaar nu voor Schurle en Toure![]()
http://www.twitch.tv/airjapesfifa
Clubs met 8 of 9 man
Even kijken hoe dat gaat ivm PS4 mensen bij ons haha![]()
Speelde net tegen Remy-Sturridge team, dat was nog best lastig maar verdedigers hebben nu een animatie dat ze tussen de bal en de speler komen en dat helpt echt sweaty pace aanvallen tegen te gaan![]()
Nee, maar servers zijn wel dikke aidsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg inderdaad constant foutmelding bij kopen en verkopenquote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar servers zijn wel dikke aids![]()
Donderdag zal ik dus wss niet kunnen spelenquote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar servers zijn wel dikke aids![]()
![]()
Bony heeft betere link met tiote en hij gaat 5 in 2 bij mij nuquote:Op woensdag 24 september 2014 00:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bony gebruikte ik voor de lol maar sinds ik Lukaku gebruik scoor ik echt veel meer. Het is een snellere Bony. Acceleration is dit jaar echt belangrijk omdat je vaak uit het niets stilstaat bij het dribbelen en met Lukaku ben je dan gelijk weer weg
Slaat echt nergens op weer. Alles is net zo kut als vorig jaar qua issues. Precies dezelfde foutmeldingen..en dan zit er nu nog maar max een 10% van de gebruikers op ofzoquote:Op woensdag 24 september 2014 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Donderdag zal ik dus wss niet kunnen spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Servers liggen er bij mij nu wel uit btwDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Items blijven ook hangen ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:14 schreef over_hedge het volgende:
Servers liggen er bij mij nu wel uit btw![]()
Kan nu ook niks meer nee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah oke lag niet aan mij dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
team= http://puu.sh/bGyZj/465009b1d7.jpgquote:Op woensdag 24 september 2014 01:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat is jouw team/online record eigelijk?
na elke fucking wedstrijd een team fitness kopenmorgen maar 2e team proberen te maken.
record fking slecht, kan nu niet kijken. ook vriend bij mij laten spelen die negatief ging dus dat niet echt geholpen
jij?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
grappig, je zou zeggen dat ze van voorgaande jaren hebben geleerdquote:Op woensdag 24 september 2014 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
Alles is naar de tyfus bij EA
Fucking mooi![]()
Het is elk fucking jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
grappig, je zou zeggen dat ze van voorgaande jaren hebben geleerd![]()
10-2-1. Fitness gaat inderdaad snel, heb daarom ook maar team fitness ruim ingekocht. Gebruik er 1 om de 2-3 wedstrijdenquote:Op woensdag 24 september 2014 01:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
team= http://puu.sh/bGyZj/465009b1d7.jpg
na elke fucking wedstrijd een team fitness kopenmorgen maar 2e team proberen te maken.
record fking slecht, kan nu niet kijken. ook vriend bij mij laten spelen die negatief ging dus dat niet echt geholpen
jij?
Waarom gebruik je geen Jackson Martinez? Eder is echt slecht dit jaar![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 01:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Het is elk fucking jaar hetzelfde.![]()
![]()
pff nice man, laat me aub keer meekijken ofzo en teach mequote:Op woensdag 24 september 2014 01:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
10-2-1. Fitness gaat inderdaad snel, heb daarom ook maar team fitness ruim ingekocht. Gebruik er 1 om de 2-3 wedstrijdenaanvallen lukt wel redelijk maar bal afpakken nog steeds kansloos.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb een veel beter team maar heb dan ook punten gekochtquote:Op woensdag 24 september 2014 01:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff nice man, laat me aub keer meekijken ofzo en teach me![]()
![]()
ah oke, nja dan nog nicequote:Op woensdag 24 september 2014 01:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb een veel beter team maar heb dan ook punten gekocht
ja dacht ook fitness in te slaan, verdwijnen ze uit de club kan ik ze alleen bij my club vinden en op transferlijst plaatsen en zie ze niet bij apply consumable
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Er is btw maar 1 goede lm in de serie aDat vraagt om een pricefix
servers op xb1 wel prima?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je weet dat je ze als group consumable moet gebruiken? Dus driehoekje bij je squad scherm en niet individueel bij een spelerquote:Op woensdag 24 september 2014 01:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah oke, nja dan nog nice
ja dacht ook fitness in te slaan, verdwijnen ze uit de club kan ik ze alleen bij my club vinden en op transferlijst plaatsen en zie ze niet bij apply consumable![]()
h0sjhf90aha8fph\[pfh98ehsf\is\ejfquote:Op woensdag 24 september 2014 01:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je weet dat je ze als group consumable moet gebruiken? Dus driehoekje bij je squad scherm en niet individueel bij een speler
thx'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
krijg je als je fifa 14 skipt en een jaar geen fut speelt
quote:Op woensdag 24 september 2014 01:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
h0sjhf90aha8fph\[pfh98ehsf\is\ejf
thx
ik dacht dat jij een expert inmiddels was![]()
Moet trouwens eerste noob team nog tegen komen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kom alleen maar matige/slechte teams met 50-80 chem tegen met een loan speler in de verkeerde positie.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Moet trouwens eerste noob team nog tegen komen.
Wat ik wel apart vind is dat het echt een helft gelijk op kan gaan maar zodra ik 1x scoor volgen er gelijk 3-4 van mijn kant alsof zijn hele verdediging uitelkaar valt![]()
goed excuus om te gaan slapen, het is zo verslavend dat het zo 4 uur is als er geen errors zijnquote:![]()
Gekke boy ben jij ook he, gewoon tot 4 uur gamen joh man gek.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
goed excuus om te gaan slapen, het is zo verslavend dat het zo 4 uur is als er geen errors zijn![]()
Ik kom steeds gewoon tegen gold teams die goed in elkaar zitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kom alleen maar matige/slechte teams met 50-80 chem tegen met een loan speler in de verkeerde positie.
Wat ik wel apart vind is dat het echt een helft gelijk op kan gaan maar zodra ik 1x scoor volgen er gelijk 3-4 van mijn kant alsof zijn hele verdediging uitelkaar valt
Gewoon verse jizz doorslikken, lost alle problemen op.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:33 schreef Roypsv het volgende:
net proberen te stomen voor me verkoudheid. die shit is echt fucked upOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Asamoah nu met 4* skillsquote:Op woensdag 24 september 2014 01:23 schreef over_hedge het volgende:
Er is btw maar 1 goede lm in de serie aDat vraagt om een pricefix
![]()
Maar je bedoelde vast El Shaarawy.
Keita lijkt me ook gewoon goed want pace/strength/skills.![]()
oke ik ga de grap niet makenquote:Op woensdag 24 september 2014 01:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon verse jizz doorslikken, lost alle problemen op.![]()
![]()
werktquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bedoelde Asamoah ja.quote:Was El Shaarawy ff vergeten
Maar die zal ook wel een heel stuk duurder zijn
quote:
Sneaky bastard is het ook he.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je wilde iets over zijn moeder zeggen he
Ik ken jouw soort.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
haha boksquote:Op woensdag 24 september 2014 01:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je wilde iets over zijn moeder zeggen he
Ik ken jouw soort.![]()
oke dan wel,quote:Op woensdag 24 september 2014 01:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon verse jizz doorslikken, lost alle problemen op.
al mijn jizz zit al in je moeder![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke dan wel,
al mijn jizz zit al in je moederOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
doe je je hoofd dan in een magnetron?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:33 schreef Roypsv het volgende:
net proberen te stomen voor me verkoudheid. die shit is echt fucked up![]()
Dat dikke hoofd van hem past toch helemaal niet in een magnetron.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe je je hoofd dan in een magnetron?Heeft een steenoven nodig die dikzak.
Ik stamp jouw hoofd in de magnetron.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe je je hoofd dan in een magnetron?![]()
leg hem gewoon in een pan met water.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe je je hoofd dan in een magnetron?wanne homofiel bende ookquote:![]()
Mja ik ben er vandoor, morgen weer oude mensen vertellen dat ze nog 4000 ekkies belasting schuld hebben![]()
![]()
Je moet gewoon normaal doen. Maak toch ook geen grapjes over jouw vriendin.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
leg hem gewoon in een pan met water.
[..]
wanne homofiel bende ook
die heb ik niet meerquote:Op woensdag 24 september 2014 01:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal doen. Maak toch ook geen grapjes over jouw vriendin.![]()
![]()
Beter, kan je meer geld in FIFA steken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
heb bijna nieuwe G, hosselquote:Op woensdag 24 september 2014 01:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter, kan je meer geld in FIFA steken.![]()
Pics.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik een Cannon heb gestolen uit jullie huis.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
staan op jullie Cannon, die jullie thuis hebbenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FC Kipquote:Op woensdag 24 september 2014 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Mijn badge is verneukt dit jaar
[ afbeelding ]
Nu dit:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: