SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan hij nou de TT zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Grandesco het volgende:
Trapsie zit gewoon de hele dag voor zijn pc wachtend zodat hij de TT kan zijn
HerpderpBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Illuminati confirmed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou de TT zijn?
Herpderp![]()
Inmiddels 6 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk en 0 verloren.
Team 1: Sow, Diego, Emenike, Tore.Wat een stel bazen
Team 2: Danny, Hernanes, Martinez, Quaresma. Ultra jizzers.
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hernanes weer opperbaasje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.![]()
![]()
Zeker weten. Scoorde net 2 vrije trappen in een wedstrijd.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[14:31:48] Ozz: vind het wel een kut gamequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.![]()
![]()
Haha ik was even op twitch aan kijken... Iemand speelt ARMA3, er kijken 19000 kijkers en hij probeert een of andere misdaad op te lossen of zo. Er wordt helemaal niet geschoten, alleen maar verhoren en mensen arresteren. Vage shit...
http://www.twitch.tv/lirik![]()
Wacht maar tot de kids uit het VK donderdag het spel hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Met die Tore scoorde je echt puike goals jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik denk dat subs wel een grote rol gaan spelen. Spelers zijn al leeg na 4 wedstrijden en heb al 3 blessures gehad.![]()
Ja en dan mij weer bannen zeker, vlegel!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Rijst het volgende:
pack opening gaat beginnen
www.twitch.tv/chineesch![]()
je moet 2 teams makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:16 schreef Kiid het volgende:
Ik denk dat subs wel een grote rol gaan spelen. Spelers zijn al leeg na 4 wedstrijden en heb al 3 blessures gehad.![]()
Dat is hetzelfde, maar ik heb op geen 1 Fifa editie 2 teams gemaakt, maar nu kom je er niet onderuit. Anders blijf je bezigquote:![]()
Nee ik ook niet, maar denk dat het deze fifa wel belangrijker is..quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, maar ik heb op geen 1 Fifa editie 2 teams gemaakt, maar nu kom je er niet onderuit. Anders blijf je bezig
fitness gaat harder naar beneden nu en anders blijf je die fitness kaartjes kopen, heb je ook niks meer aan je match coins![]()
Heb je ook last van blessures? Had er 3 in 4 wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar denk dat het deze fifa wel belangrijker is..
fitness gaat harder naar beneden nu en anders blijf je die fitness kaartjes kopen, heb je ook niks meer aan je match coins![]()
![]()
kan nog niet spelen, heb me code nog nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je ook last van blessures? Had er 3 in 4 wedstrijden![]()
![]()
samequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
fapapp vertoont kuren bij mij
Spelers die vast zitten etc![]()
Ik zie net dat die MattHd al ruim een miljoen aan coins heeft. Hoe de fuck komt hij daar nou weer
Feyenoord Rotterdam![]()
Pointceptionquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie net dat die MattHd al ruim een miljoen aan coins heeft. Hoe de fuck komt hij daar nou weer![]()
Heb jij nog nooit eerder fifa gespeeld ofzo? Gebeurt vaker hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
next gen goalkeeper AIDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jawel, maar grootste nieuwe toevoeging aan fifa 15 zou zijn dat de keepers veel beter zouden zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit eerder fifa gespeeld ofzo? Gebeurt vaker hoor![]()
Ook echt alsof dat zo onrealistisch isquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit eerder fifa gespeeld ofzo? Gebeurt vaker hoor
Na die keeper van Cambuur zondag kan niks meer te gek zijn met keeper AI.![]()
Ditquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook echt alsof dat zo onrealistisch is
Na die keeper van Feyenoord zondag kan niks meer te gek zijn met keeper AI.![]()
was gewoon een ziek schot van willems HOORquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook echt alsof dat zo onrealistisch is
Na die keeper van Cambuur zondag kan niks meer te gek zijn met keeper AI.![]()
Waarom ben ik zo noob? Ik probeer fifa op te starten op mn main EU account maar dat gaat niet omdat ie geblokt wordt. Ik wil dan die EU account als ''primary ps4'' activeren en dan staat er dat ik al een primary heb. Maar de enige andere ps account die ik heb er ook op heb heb ik gedeactiveerd.....![]()
Je hebt met dat account al een primary ps4, dat is iets andersquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:42 schreef m25 het volgende:
Waarom ben ik zo noob? Ik probeer fifa op te starten op mn main EU account maar dat gaat niet omdat ie geblokt wordt. Ik wil dan die EU account als ''primary ps4'' activeren en dan staat er dat ik al een primary heb. Maar de enige andere ps account die ik heb er ook op heb heb ik gedeactiveerd.....![]()
de-activeer anders eerst al je apparaten via de sony website.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:42 schreef m25 het volgende:
Alles van Fener is nog steeds duur.quote:
Dit waren zo'n beetje alle coins die ik had.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alles van Fener is nog steeds duur.![]()
Ik heb fifa niets eens gekocht/gedownload.
Moet nog een keer een ps4 kopen en de ps3 versie vind ik zonde eigenlijk.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon snel een PS4 halen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit waren zo'n beetje alle coins die ik had.![]()
Ik heb fifa niets eens gekocht/gedownload.
Moet nog een keer een ps4 kopen en de ps3 versie vind ik zonde eigenlijk.
De aantal penalty die je mee en tegen krijgt gaat echt nergens overDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
de-activeer anders eerst al je apparaten via de sony website.ty
![]()
Nou nu team in elkaar zetten dankzij de fifapunten via US store. Donderdag vrij dus morgenavond ook al spelen aangezien ik em pas donderdag binnen zou krijgen. En hij is 50 euro op deze manier. Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al die moeite doen voor inmiddels een dag eerder fifa
Alleen nu completing gedoe ....![]()
Die zit er wel in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
zit de competitie van chili er niet in?
Wil een tenue/badge van een club van daar kopen...![]()
Ja. En IF Icardi en net Schweinsteigerquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Falcao in een pack bedoel je?![]()
Babel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
doe eens even streamen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. En IF Icardi en net SchweinsteigerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kan je er zo'n 2 halen denk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het denk ik wel verkopen. Ga er Kagawa's voor terug halenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
B-garnituur, dat is het.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het denk ik wel verkopen. Ga er Kagawa's voor terug halen![]()
ja die New Yorkers he, drie keer niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
B-garnituur, dat is het.![]()
Die ook niet neequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die New Yorkers he, drie keer niks.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk niet dat die veel meer waard gaat worden, vanmiddag was die 100k.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?![]()
Kan het nooit zeker zeggen, maar:quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?
- speler met transfer
- van LM naar CAM
- 1e week TOTW zonder UK/EU op de markt![]()
pas op he, kiid kan niet helemaal helder denken. hij is voor feyenoordquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja sorry. Ik ben nog niet vergeten hoe hij tot figurant werd gedegradeerd door de Rode Duivelsquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doet echt pijn dat je dit zegt over Clint.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van Ginkel weer met een waarschijnlijk zware enkelblessure van het veld, arme jongen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zag het ja. Wat een kut debuut 2-0 achter en zwaar geblesseerd rakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
Van Ginkel weer met een waarschijnlijk zware enkelblessure van het veld, arme jongen.![]()
voetbal is een teamsport hoor, dat is niet een maatstaf voor hoe goed een speler isquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben nog niet vergeten hoe hij tot figurant werd gedegradeerd door de Rode Duivels![]()
![]()
Kun je nagaan hoe het was afgelopen als hij niet zo'n geweldig #teamUSA om zich heen had gehadquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbal is een teamsport hoor, dat is niet een maatstaf voor hoe goed een speler is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Effe aan de mensen die ook de ps4 fifa bundel hebben besteld bij BS, weten jullie welke dag het bezorgd zal worden? Ik neem aan op de release?![]()
Misschien, maar ik zie hem niet zo snel zakken vanf 50kquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas op he, kiid kan niet helemaal helder denken. hij is voor feyenoord![]()
Lol, nee maar zit wel wat in.. kga het ook proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas op he, kiid kan niet helemaal helder denken. hij is voor feyenoord![]()
6 oktoberquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Effe aan de mensen die ook de ps4 fifa bundel hebben besteld bij BS, weten jullie welke dag het bezorgd zal worden? Ik neem aan op de release?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kijk even in mijn glazen bol... moment.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Effe aan de mensen die ook de ps4 fifa bundel hebben besteld bij BS, weten jullie welke dag het bezorgd zal worden? Ik neem aan op de release?![]()
Costa was wel baas in de demoquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
benzema maar gekocht om mee te spelen. Hopelijk gaat zijn prijs ook nog omhoogDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Roypsv het volgende:
wie van jullie hier heeft fifa points op de ps4 fifa 14 erop gezet en gebruikt op fifa 15?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De duurdere gaan natuurlijk harder stijgen, maar idd kans op SIF.quote:
Kagawa mindere kans op SIF, minder populair, minder goed. Die heeft wel weer een positie wisseling.
Je kunt ook spreiden. Menez, Kagawa..![]()
Ik ga denk wel voor Costa inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De duurdere gaan natuurlijk harder stijgen, maar idd kans op SIF.
Kagawa mindere kans op SIF, minder populair, minder goed. Die heeft wel weer een positie wisseling.
Je kunt ook spreiden. Menez, Kagawa..![]()
Lol 4000 punten weg aan 7.k packs.. ik open mn 3 na laatste pakje is mn duurste een zilvere.. Niang. Nog niet veel maar goed![]()
![]()
kost die costa nu gewoon 300k ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga denk wel voor Costa inderdaad.![]()
heb wel eens iemand 1M aan coins uit zien geven aan packs. beste speler was David Luiz ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef m25 het volgende:
Lol 4000 punten weg aan 7.k packs.. ik open mn 3 na laatste pakje is mn duurste een zilvere.. Niang. Nog niet veel maar goed![]()
lachen was dat
#FreeTrapz![]()
ja jonge precies bij die wedstrijd haalde zijn bazige teamgenoten hun niveau nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het was afgelopen als hij niet zo'n geweldig #teamUSA om zich heen had gehaden als Clint geen aanvoer heeft kan Clint niet scoren he
![]()
![]()
Niet veel? Niang is best duur. Maar ik wil hem ook wel kopen voor 5k.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef m25 het volgende:
Is er een manier om de game digitaal te kopen voor de PS4 en dat ik kan beginnen met spelen? Via een andere DNS etc?![]()
Ja ik heb ook zovaak 10k punten aan poep weg zien gaan. Ben niet eens ontevreden, had Emenike 10k Clichy 11k Marcelo 20k trouwens nog en Niang 18. Heb het wel eens slechter gehad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb wel eens iemand 1M aan coins uit zien geven aan packs. beste speler was David Luiz ofzo![]()
lachen was dat![]()
De spijker op zijn kop. Clint is namelijk niet het type speler dat zelf eens wat kan forcerenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja jonge precies bij die wedstrijd haalde zijn bazige teamgenoten hun niveau nieten als Clint geen aanvoer heeft kan Clint niet scoren he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
speel je op de pcquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef Rogan het volgende:
Is er een manier om de game digitaal te kopen voor de PS4 en dat ik kan beginnen met spelen? Via een andere DNS etc?
?![]()
hij kan zeker wel wat forceren, maar daar heeft ie wel de bal voor nodig hequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De spijker op zijn kop. Clint is namelijk niet het type speler dat zelf eens wat kan forcerenen hij kan niet alles alleen
![]()
marcelo nog wel even bewaard mag ik hopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zovaak 10k punten aan poep weg zien gaan. Ben niet eens ontevreden, had Emenike 10k Clichy 11k Marcelo 20k trouwens nog en Niang 18. Heb het wel eens slechter gehad.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wie is je ui?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel? Niang is best duur. Maar ik wil hem ook wel kopen voor 5k.![]()
Die schiet er dit seizoen 20 in. Die gaat echt veel IFs krijgen. Lijkt me niet verstandig. Kagawa ook niet.... Gundogan is bijna net zo goed. Investeer in iets verstandigs.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga denk wel voor Costa inderdaad.![]()
Gewoon hetzelfde doen als de rest dan. PS4 USA account aanmaken en voor 60 dollar kopen. Adres registreer je op een New York McDonalds ofzo. En wel ff als primary instellen zodat je de game deelt met al je accounts op die console.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
sorry, helemaal overheen gelezen.quote:
Je kan gewoon USA account maken. spel kopen/downloaden
dan inloggen op je gewone account en spelen maar![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij kan zeker wel wat forceren, maar daar heeft ie wel de bal voor nodig heen hij kan niet alles alleen
Dempsey
![]()
![]()
blond grote tieten weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit op foon, dus ga je UI morgenochtend pas bewonderenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
preciesquote:vandaag nog wezen hardlopen in mijn authentieke #TeamUSA shirtje, trekt veel bekijks hoor
![]()
![]()
Precies zoals ik DS2 had ingeschatquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blond grote tieten weinig bijzonders.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kevin, we weten allemaal dat de bekijks vooral komt omdat je hardloopt en maar amper vooruitkomtquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
preciesvandaag nog wezen hardlopen in mijn authentieke #TeamUSA shirtje, trekt veel bekijks hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet hardlopen in je "Dempsey" tenuequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
preciesvandaag nog wezen hardlopen in mijn authentieke #TeamUSA shirtje, trekt veel bekijks hoor
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kevin, we weten allemaal dat de bekijks vooral komt omdat je hardloopt en maar amper vooruitkomt![]()
![]()
Ik vind het wel mooi hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blond grote tieten weinig bijzonders.![]()
gewoon jaloers, ik snap het welquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kevin, we weten allemaal dat de bekijks vooral komt omdat je hardloopt en maar amper vooruitkomt![]()
![]()
http://www.ussoccerstore.com/us00m143814ea.htmlquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon jaloers, ik snap het wel
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Hihiquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon jaloers, ik snap het wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Staat op Futhead dat hij LM is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Tip: Koop geen IF Kagawa omdat je denk dat de positie anders is. NIF is ook gewoon CAM![]()
ik heb dezequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.ussoccerstore.com/us00m143814ea.html
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
http://www.ussoccerstore.com/us00m113814ca.html![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Tip: Koop geen IF Kagawa omdat je denk dat de positie anders is. NIF is ook gewoon CAM![]()
ik heb de NIF gezien op de markt op de xbox als CAM. op Futhead is hij ook gewoon CAM inmiddelsquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:14 schreef Grandesco het volgende:
in
[..]
Staat op Futhead dat hij LM is.![]()
Nicequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb deze
http://www.ussoccerstore.com/us00m113814ca.html![]()
![]()
Ah. Nice.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb de NIF gezien op de markt op de xbox als CAM. op Futhead is hij ook gewoon CAM inmiddels![]()
in de concept squad shit als CAMquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Staat op Futhead dat hij LM is.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oke sterke spits hebben is heel belangrijk. Is nu wel duidelijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doe je knap, zijn NIF op de markt terwijl zijn IF nog in packs zit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb de NIF gezien op de markt op de xbox als CAM. op Futhead is hij ook gewoon CAM inmiddels
belangrijker dan pace?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:18 schreef over_hedge het volgende:
oke sterke spits hebben is heel belangrijk. Is nu wel duidelijk![]()
![]()
Morgen gaat Heracles er ook wel weer aanquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef Freire het volgende:
[..]
RKC is dit jaar gewoon tering slecht, maar Willem II![]()
Niet eens tegen een Top/hoofdklasser![]()
![]()
![]()
Dat durf ik nog niet te zeggen ben nog niet echt pace hoeren spitsen tegengekomen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat denk je van NEC, 2-2 nu tegen Ajax (A)quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef Freire het volgende:
[..]
RKC is dit jaar gewoon tering slecht, maar Willem II![]()
Niet eens tegen een Top/hoofdklasser![]()
zijn rijstijl is wel mooi nee bedoelde een iets andere haydenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nicky Hayden? Wist niet dat jij van de mannen was.
#FreeTrapz![]()
Het wordt tijd om F15 aan te schaffen. Speel je potjes F14 worden er geen coins bijgeschreven etc.
Zit er veel verschil qua graphics etc in F15 op next-gen of op 360/ps3 of valt dat redelijk mee?![]()
Goede comeback van Derijck wel tot nu toequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
NEC is nu ook in de verlenging tegen de Ajax amateursen ADO gaat er uit tegen Almere
E: en 2-2
E2: en ook rood voor Almere![]()
![]()
Gaat goed mis dus. Zie Feyenoord morgen ook nog wel onderuit gaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
NEC is nu ook in de verlenging tegen de Ajax amateursen ADO gaat er uit tegen Almere
Feyenoord Rotterdam![]()
hij gaat weer rijden op Aragonquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn rijstijl is wel mooi nee bedoelde een iets andere hayden![]()
![]()
geen Alex? of was ie nou gestoptquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
godverquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Helaas morgen niet bij de selectie. Had het ook wel verwacht, iedereen van het 1ste is fit.![]()
![]()
Braziliaanse competitie zit niet in Fifa 15quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:25 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
geen Alex? of was ie nou gestopt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik kijk even in mijn glazen bol... moment.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie zit niet in Fifa 15Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wie van jullie hebben de volledige spel? Hoeveel teams zijn er in Overige teams? Of bestaat dat niet meerquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie zit niet in Fifa 15![]()
Ik zou bony kopen als je een bpl starterteam maaktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Konequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
Ik zou bony kopen als je een bpl starterteam maakt![]()
![]()
Ja verwacht dat die wel 30+ wordt nog. Nu nog 125k. Investeren op goed geluk in Kagawa en een andere IF ofso..quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
marcelo nog wel even bewaard mag ik hopen.
edit: zie dat Kagawa gewoon cam is.. laat maar. Weet alleen geen speler die wel veel meer waard gaat worden.![]()
sneller dan IRLquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later
hoer ea![]()
dan heb je een banquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:32 schreef Baje het volgende:
Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later
hoer ea![]()
Wat is daar gek aan?quote:Heb die man al in tijden geen sprint zien trekken.
Ja best een beetje balen. Maar was ook maar een hele kleine kans dat ik op de bank mocht zitten.quote:![]()
Lukaku, 12 goals in 5 wedstrijden![]()
Heerlijke spits zeg en voor het eerst dat ik een Fifa speel zonder dat echt iets kapot aan is, heb 1x verloren en dat was gewoon verdiend![]()
gelukkig wel psver, wij snappen elkaar bro wij worden kampioenquote:
PS. doe wel een ander plaatje dan die rat gr gr![]()
moet ik nog doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Baje het volgende:
[..]
gelukkig wel psver, wij snappen elkaar bro wij worden kampioen
PS. doe wel een ander plaatje dan die rat gr gr![]()
Toen was het een nieuwe transfer van Sevilla naar City.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef m25 het volgende:
Jesus Navas nu 15k. Die was rond de 35 bij release van 14. Denk dat ik daar een paar van haal.![]()
De scheids is kapot. De rode kaarten en penaltys vliegen me om de orenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Henrys het volgende:
Lukaku, 12 goals in 5 wedstrijden![]()
Heerlijke spits zeg en voor het eerst dat ik een Fifa speel zonder dat echt iets kapot aan is, heb 1x verloren en dat was gewoon verdiendTot nu toe wel vooral bij mijn tegenstanders maar slaat echt nergens op vaak
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe je knap, zijn NIF op de markt terwijl zijn IF nog in packs zit.![]()
![]()
ja nu ben je dus wel de lulquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Baje het volgende:
An Exception was thrown while handling: Internal Server Error
en wat is dit?![]()
een internal server errorquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Baje het volgende:
An Exception was thrown while handling: Internal Server Error
en wat is dit?![]()
Mensen kunnen gewoon niet verdedigen zonder overtredingen te maken. Heb veel penalties gehad maar dat komt dat mensen aan mijn shirt gaan trekken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De scheids is kapot. De rode kaarten en penaltys vliegen me om de orenTot nu toe wel vooral bij mijn tegenstanders maar slaat echt nergens op vaak
![]()
Blijft goed linken en is ook gewoon wel goed. Ik gok het er op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen was het een nieuwe transfer van Sevilla naar City.![]()
Mwa. Die 3 die ik nu mee gekregen hebben sloegen nergens opquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet verdedigen zonder overtredingen te maken. Heb veel penalties gehad maar dat komt dat mensen aan mijn shirt gaan trekken.Ik trap de bal, been vliegt door tegen de cb aan en ik krijg de penalty
En 2x een rode kaart die ook vrij apart waren
heb je weer eens wat van twitter gepluktquote:
oh hij is echt CAMMea culpa
[ Bericht 10% gewijzigd door Dudeweiser op 23-09-2014 22:50:31 ]![]()
echt raar jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je weer eens wat van twitter geplukt![]()
![]()
nee maar jij welquote:
hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee maar jij wel
hihahoje moeder beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja want als je 5 dagen per week traint hoef je geen penalty te kunnen scoren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze spelen niet voor niks bij almere city / ado he![]()
wow schrok me rot dacht ff vertraging..
Beste ElShaarawy,
Je hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.
Jij behoort tot de gelukkige klanten die op de 25e bezorgd krijgt.
Wij wensen je veel plezier met FIFA 15!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl![]()
Ik snap niet dat mensen pre-orderen. Bij de mediamarkt hebben ze pallets vol met dat spelquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Beste ElShaarawy,
Je hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl![]()
nou, daar heb je wel extreem veel geluk meequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Beste ElShaarawy,
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl![]()
krijg je gratis packs jongen ;squote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen pre-orderen. Bij de mediamarkt hebben ze pallets vol met dat spel![]()
Nope, ook nooit begrepen. Het is niet alsof de game uitverkocht zal worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen pre-orderen. Bij de mediamarkt hebben ze pallets vol met dat spel![]()
Staat nu op de xbox ook 1tje op de markt voor 75k bin. net gekekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je weer eens wat van twitter geplukt
oh hij is echt CAMMea culpa
![]()
Mediamarktquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen pre-orderen. Bij de mediamarkt hebben ze pallets vol met dat spel50 euro
Nog een MM waardebon hebben die ik jaar geleden heb gekregen van mijn werkgever
![]()
![]()
Wij hebben hier alleen een Gamemania, denk maar niet dat ik m daar koop..quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
de enige reden zal wel die pre-order bonus zijn..quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Rogan het volgende:
[..]
Nope, ook nooit begrepen. Het is niet alsof de game uitverkocht zal worden.
hoewel het ook niet echt veel voorstelt![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij hebben hier alleen een Gamemania, denk maar niet dat ik m daar koop..![]()
ff bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stukske verder rijdenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij hebben hier alleen een Gamemania, denk maar niet dat ik m daar koop..![]()
Je kan aan de prijzen zien dat mensen alleen maar naar pace kijken, ondertussen beuk ik overal doorheen omdat ze snelle verdedigers kopen die voor de rest niet kunnen verdedigen.
Vind Dembele trouwens maar matig dit jaar![]()
ja dat heb ik ook gedaan vandaar de editquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Staat nu op de xbox ook 1tje op de markt voor 75k bin. net gekeken![]()
![]()
Via usa psn was het ook 47 euroquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
heb wel de goedkoopste fifa 15 zonder 2 games in te leveren (47,50)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zie je alleen al bij silvers. Dan zie je die 91 pace en de rest zit dan in de 60 en dat gaat dan voor 5-6k terwijl een goede all-round speler die gaat voor 1k omdat hij bijvoorbeeld maar 75 pace heeftquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Henrys het volgende:
Je kan aan de prijzen zien dat mensen alleen maar naar pace kijken, ondertussen beuk ik overal doorheen omdat ze snelle verdedigers kopen die voor de rest niet kunnen verdedigen.
Vind Dembele trouwens maar matig dit jaar.
![]()
Oh dacht dat ie daar zelfde prijs was.quote:
Idioot die verschillen zeg
Niemand gaat hem dan toch daar halen tegenwoordig.... alles is in 1 dag thuisbezorgd zowat.![]()
En terecht, pace is alles.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Dat zie je alleen al bij silvers. Dan zie je die 91 pace en de rest zit dan in de 60 en dat gaat dan voor 5-6k terwijl een goede all-round speler die gaat voor 1k omdat hij bijvoorbeeld maar 75 pace heeft.
![]()
Daarom heb ik m ook gewoon besteld. Naar MM in Leeuwarden is omslachtig en tevens Leeuwardenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh dacht dat ie daar zelfde prijs was.
Idioot die verschillen zeg
Niemand gaat hem dan toch daar halen tegenwoordig.... alles is in 1 dag thuisbezorgd zowat.![]()
![]()
Media Markt Leeuwarden zal niet eerder de game verkopen omdat ze een nachtrelease houden. Zou nogal dom zijn als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom heb ik m ook gewoon besteld. Naar MM in Leeuwarden is omslachtig en tevens Leeuwarden![]()
![]()
Daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Media Markt Leeuwarden zal niet eerder de game verkopen omdat ze een nachtrelease houden. Zou nogal dom zijn als je het mij vraagt.![]()
Heerenveenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom heb ik m ook gewoon besteld. Naar MM in Leeuwarden is omslachtig en tevens Leeuwarden![]()
![]()
nee EA gaat er blijkbaar echt iets aan doen dit jaar.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry man, ik wist niet dat je boos ging worden. Gaat het?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over.![]()
dat ze het niet goed doen neemt niet weg dat ze de intentie niet hebben hequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
1x handmatig invullen en je AB kan weer doorknallen![]()
maar goed al die gasten met 100en accounts moeten dus constant handmatig een code in gaan vullen, scheelt in ieder geval iets.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Denk dat de oplossing iets makkelijker isquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat ze het niet goed doen neemt niet weg dat ze de intentie niet hebben he![]()
maar goed al die gasten met 100en accounts moeten dus constant handmatig een code in gaan vullen, scheelt in ieder geval iets.
Je zoekt gewoon uit bij hoeveel searches hij dit triggert en zet je AB er eentje onder.![]()
het zal ook een eeuwige strijd blijven. maar opzich al goed dat EA er iets aan probeert te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat de oplossing iets makkelijker is
Je zoekt gewoon uit bij hoeveel searches hij dit triggert en zet je AB er eentje onder.
als de coinfarmers nu ook nog even aangepakt worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter gooien ze gewoon die hele webapp weg. Lekker op de consolequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het zal ook een eeuwige strijd blijven. maar opzich al goed dat EA er iets aan probeert te doen.
als de coinfarmers nu ook nog even aangepakt worden.![]()
![]()
als ze de tel app open houden vind ik het best.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter gooien ze gewoon die hele webapp weg. Lekker op de consolePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dus je bedoelt de rekenmachine?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze de tel app open houden vind ik het best.![]()
Gewoon dat ding is normaal laten werken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter gooien ze gewoon die hele webapp weg. Lekker op de console
Hartstikke handig ding als het een keer werkt.![]()
![]()
Het is wel weer ouderwets drama.. kom heel de site niet meer op ook nu.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter gooien ze gewoon die hele webapp weg. Lekker op de console![]()
Nee man, ben echt superboos omdat iemand op een forum me niet begreep.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Rogan het volgende:
[..]
Sorry man, ik wist niet dat je boos ging worden. Gaat het?![]()
Pak hem!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, ben echt superboos omdat iemand op een forum me niet begreep.![]()
voel je je onbegrepen? daar zijn groepen voor waar je je dan bij aan kunt sluiten hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, ben echt superboos omdat iemand op een forum me niet begreep.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Beste Meneer Mob D,
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Er is geen 00.00 release van FIFA toch? Niet dat ik van plan was dan te gaan, maar was benieuwd
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ergens bij een saturn wel, geen idee welkequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef DuTank het volgende:
Er is geen 00.00 release van FIFA toch? Niet dat ik van plan was dan te gaan, maar was benieuwd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Raar dat er nog geen bonnetjes gepost zijn. Win tot nu toe alles echt dik. Mensen kunnen echt niet meer verdedigen nu contain en teammate contain niet meer alles doet![]()
Mag ik een keer met jou mee dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voel je je onbegrepen? daar zijn groepen voor waar je je dan bij aan kunt sluiten hoor.![]()
En heeft hij hem gemaakt? En wat deed hij bij de 2-2? Ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:29 schreef Freire het volgende:
Kolo Toure gaat m nemen
Als hij deze mist![]()
Wat speelt benzema kut
Ik verloor net mijn eerste potje. Echt niks wilde erin bij mij..keeper had alles. Hij had ook wel echt een ziek (voornamelijk) silver team en kon goed skillen met o.a. Dinho en Arroyo. Echt bizar OP dat skillen. Bijna iedere keer zat ik gewoon goed maar beukte hij er met Arroyo alsnog zo doorheen omdat verdedigers steeds vastgenageld zitten aan de grond en degene met de bal alle kanten op kanquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:29 schreef Henrys het volgende:
Raar dat er nog geen bonnetjes gepost zijn. Win tot nu toe alles echt dik. Mensen kunnen echt niet meer verdedigen nu contain en teammate contain niet meer alles doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: