SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan hij nou de TT zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Grandesco het volgende:
Trapsie zit gewoon de hele dag voor zijn pc wachtend zodat hij de TT kan zijn
HerpderpBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Illuminati confirmed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou de TT zijn?
Herpderp![]()
Inmiddels 6 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk en 0 verloren.
Team 1: Sow, Diego, Emenike, Tore.Wat een stel bazen
Team 2: Danny, Hernanes, Martinez, Quaresma. Ultra jizzers.
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hernanes weer opperbaasje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.![]()
![]()
Zeker weten. Scoorde net 2 vrije trappen in een wedstrijd.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[14:31:48] Ozz: vind het wel een kut gamequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.![]()
![]()
Haha ik was even op twitch aan kijken... Iemand speelt ARMA3, er kijken 19000 kijkers en hij probeert een of andere misdaad op te lossen of zo. Er wordt helemaal niet geschoten, alleen maar verhoren en mensen arresteren. Vage shit...
http://www.twitch.tv/lirik![]()
Wacht maar tot de kids uit het VK donderdag het spel hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Met die Tore scoorde je echt puike goals jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Scoren gaat echt easy en het verdedigen gaat prima hier. Gemiddeld niet meer dan 1 goal tegen per wedstrijd en maak er zelf steeds 4/5.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik denk dat subs wel een grote rol gaan spelen. Spelers zijn al leeg na 4 wedstrijden en heb al 3 blessures gehad.![]()
Ja en dan mij weer bannen zeker, vlegel!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Rijst het volgende:
pack opening gaat beginnen
www.twitch.tv/chineesch![]()
je moet 2 teams makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:16 schreef Kiid het volgende:
Ik denk dat subs wel een grote rol gaan spelen. Spelers zijn al leeg na 4 wedstrijden en heb al 3 blessures gehad.![]()
Dat is hetzelfde, maar ik heb op geen 1 Fifa editie 2 teams gemaakt, maar nu kom je er niet onderuit. Anders blijf je bezigquote:![]()
Nee ik ook niet, maar denk dat het deze fifa wel belangrijker is..quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, maar ik heb op geen 1 Fifa editie 2 teams gemaakt, maar nu kom je er niet onderuit. Anders blijf je bezig
fitness gaat harder naar beneden nu en anders blijf je die fitness kaartjes kopen, heb je ook niks meer aan je match coins![]()
Heb je ook last van blessures? Had er 3 in 4 wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar denk dat het deze fifa wel belangrijker is..
fitness gaat harder naar beneden nu en anders blijf je die fitness kaartjes kopen, heb je ook niks meer aan je match coins![]()
![]()
kan nog niet spelen, heb me code nog nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je ook last van blessures? Had er 3 in 4 wedstrijden![]()
![]()
samequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
fapapp vertoont kuren bij mij
Spelers die vast zitten etc![]()
Ik zie net dat die MattHd al ruim een miljoen aan coins heeft. Hoe de fuck komt hij daar nou weer
Feyenoord Rotterdam![]()
Pointceptionquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie net dat die MattHd al ruim een miljoen aan coins heeft. Hoe de fuck komt hij daar nou weer![]()
Heb jij nog nooit eerder fifa gespeeld ofzo? Gebeurt vaker hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
next gen goalkeeper AIDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jawel, maar grootste nieuwe toevoeging aan fifa 15 zou zijn dat de keepers veel beter zouden zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit eerder fifa gespeeld ofzo? Gebeurt vaker hoor![]()
Ook echt alsof dat zo onrealistisch isquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit eerder fifa gespeeld ofzo? Gebeurt vaker hoor
Na die keeper van Cambuur zondag kan niks meer te gek zijn met keeper AI.![]()
Ditquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook echt alsof dat zo onrealistisch is
Na die keeper van Feyenoord zondag kan niks meer te gek zijn met keeper AI.![]()
was gewoon een ziek schot van willems HOORquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook echt alsof dat zo onrealistisch is
Na die keeper van Cambuur zondag kan niks meer te gek zijn met keeper AI.![]()
Waarom ben ik zo noob? Ik probeer fifa op te starten op mn main EU account maar dat gaat niet omdat ie geblokt wordt. Ik wil dan die EU account als ''primary ps4'' activeren en dan staat er dat ik al een primary heb. Maar de enige andere ps account die ik heb er ook op heb heb ik gedeactiveerd.....![]()
Je hebt met dat account al een primary ps4, dat is iets andersquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:42 schreef m25 het volgende:
Waarom ben ik zo noob? Ik probeer fifa op te starten op mn main EU account maar dat gaat niet omdat ie geblokt wordt. Ik wil dan die EU account als ''primary ps4'' activeren en dan staat er dat ik al een primary heb. Maar de enige andere ps account die ik heb er ook op heb heb ik gedeactiveerd.....![]()
de-activeer anders eerst al je apparaten via de sony website.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:42 schreef m25 het volgende:
Alles van Fener is nog steeds duur.quote:
Dit waren zo'n beetje alle coins die ik had.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alles van Fener is nog steeds duur.![]()
Ik heb fifa niets eens gekocht/gedownload.
Moet nog een keer een ps4 kopen en de ps3 versie vind ik zonde eigenlijk.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon snel een PS4 halen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit waren zo'n beetje alle coins die ik had.![]()
Ik heb fifa niets eens gekocht/gedownload.
Moet nog een keer een ps4 kopen en de ps3 versie vind ik zonde eigenlijk.
De aantal penalty die je mee en tegen krijgt gaat echt nergens overDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
de-activeer anders eerst al je apparaten via de sony website.ty
![]()
Nou nu team in elkaar zetten dankzij de fifapunten via US store. Donderdag vrij dus morgenavond ook al spelen aangezien ik em pas donderdag binnen zou krijgen. En hij is 50 euro op deze manier. Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al die moeite doen voor inmiddels een dag eerder fifa
Alleen nu completing gedoe ....![]()
Die zit er wel in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
zit de competitie van chili er niet in?
Wil een tenue/badge van een club van daar kopen...![]()
Ja. En IF Icardi en net Schweinsteigerquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Falcao in een pack bedoel je?![]()
Babel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
doe eens even streamen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. En IF Icardi en net SchweinsteigerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kan je er zo'n 2 halen denk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het denk ik wel verkopen. Ga er Kagawa's voor terug halenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
B-garnituur, dat is het.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het denk ik wel verkopen. Ga er Kagawa's voor terug halen![]()
ja die New Yorkers he, drie keer niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
B-garnituur, dat is het.![]()
Die ook niet neequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die New Yorkers he, drie keer niks.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk niet dat die veel meer waard gaat worden, vanmiddag was die 100k.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?![]()
Kan het nooit zeker zeggen, maar:quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?
- speler met transfer
- van LM naar CAM
- 1e week TOTW zonder UK/EU op de markt![]()
pas op he, kiid kan niet helemaal helder denken. hij is voor feyenoordquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:40 schreef m25 het volgende:
[..]
Denk je dat die echt veel meer waard wordt dan ongeveer 60k nu op ps?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja sorry. Ik ben nog niet vergeten hoe hij tot figurant werd gedegradeerd door de Rode Duivelsquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doet echt pijn dat je dit zegt over Clint.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van Ginkel weer met een waarschijnlijk zware enkelblessure van het veld, arme jongen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zag het ja. Wat een kut debuut 2-0 achter en zwaar geblesseerd rakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
Van Ginkel weer met een waarschijnlijk zware enkelblessure van het veld, arme jongen.![]()
voetbal is een teamsport hoor, dat is niet een maatstaf voor hoe goed een speler isquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben nog niet vergeten hoe hij tot figurant werd gedegradeerd door de Rode Duivels![]()
![]()
Kun je nagaan hoe het was afgelopen als hij niet zo'n geweldig #teamUSA om zich heen had gehadquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbal is een teamsport hoor, dat is niet een maatstaf voor hoe goed een speler is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Effe aan de mensen die ook de ps4 fifa bundel hebben besteld bij BS, weten jullie welke dag het bezorgd zal worden? Ik neem aan op de release?![]()
Misschien, maar ik zie hem niet zo snel zakken vanf 50kquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas op he, kiid kan niet helemaal helder denken. hij is voor feyenoord![]()
Lol, nee maar zit wel wat in.. kga het ook proberen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas op he, kiid kan niet helemaal helder denken. hij is voor feyenoord![]()
6 oktoberquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Effe aan de mensen die ook de ps4 fifa bundel hebben besteld bij BS, weten jullie welke dag het bezorgd zal worden? Ik neem aan op de release?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kijk even in mijn glazen bol... moment.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Effe aan de mensen die ook de ps4 fifa bundel hebben besteld bij BS, weten jullie welke dag het bezorgd zal worden? Ik neem aan op de release?![]()
Costa was wel baas in de demoquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |