quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen met een slechte huid.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De 1 is wat gevoeliger dan de ander. Het is niet dat ik hiervoor heb gekozen ja, ga zo langs me vader om hem strak in de ogen te kijken en te vragen hoe hij het in zijn hoofd heeft gehaald mijn moeder te injecteren met zulk slap zaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen met een slechte huid.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me een juiste zet. Met je sicke biceps holleren in de club terwijl chicks met afgrijzen naar je grindtegelbek kijken lijkt me niet te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:28 schreef .sfinx het volgende:
[..]
De 1 is wat gevoeliger dan de ander. Het is niet dat ik hiervoor heb gekozen ja, ga zo langs me vader om hem strak in de ogen te kijken en te vragen hoe hij het in zijn hoofd heeft gehaald mijn moeder te injecteren met zulk slap zaad.
Heb al overwogen een tweede hypotheek aan te schaffen voor een bezoekje aan de Schumacher kliniek. Ben ten einde raad nu.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me een juiste zet. Met je sicke biceps holleren in de club terwijl chicks met afgrijzen naar je grindtegelbek kijken lijkt me niet te doen.
7964 strength, 12567 stamina, 49% dodge, 51% block en 38% parryquote:
Ik heb een drukke baan en eet daardoor niet altijd regelmatig, dus is het een perfecte aanvulling op mijn dieet om goed aan te komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je helemaal niets gebruiken. Puur natuur. Zoals het van oorsprong bedoeld is.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef .sfinx het volgende:
[..]
7964 strength, 12567 stamina, 49% dodge, 51% block, 38% parry, 100% loser, 89% pizzasmoel
jij bent zeker zo'n arbeider die 250kg dl?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef .sfinx het volgende:
[..]
7964 strength, 12567 stamina, 49% dodge, 51% block en 38% parry
Je moet ook AAS gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef .sfinx het volgende:
Een tijdje geleden was ik gegaan voor de creatine kuur, maar omdat het me alleen maar opgefokt maakte en ik zin had om mensen kapot te trappen (incl. kinderen) was ik er maar mee gestopt.
Om toch nog de gains te maken van mijn leven gedurende de koude maanden ben ik overgestapt op Whey proteïne. Allemaal flex en zo, bedoel ik kom goed aan en me biceps omvang is al met 7mm gegroeid in 13 weken tijd. Echter die rotzooi maakt van mijn Hugo Boss meets Giorgio Armani face weer een kut puber. Dikke units met talg produceren zich als fruitvliegjes op mijn face.
Tering spul, godverdomme!
Anabolen ga ik niet doen, wil nou ook weer geen bodybuilder zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anabole androgene steroider oftewel anabolen.
Creatine kuren noemen. Lol, dit moet een trol zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef .sfinx het volgende:
Een tijdje geleden was ik gegaan voor de creatine kuur
Trol dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef .sfinx het volgende:
maar omdat het me alleen maar opgefokt maakte en ik zin had om mensen kapot te trappen (incl. kinderen) was ik er maar mee gestopt.
Waarom wel whey en creatine dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Anabolen ga ik niet doen, wil nou ook weer geen bodybuilder zijn.
Het is dat ik het niet meer gebruik anders had ik je een boos dm'tje verstuurd. Ben tranquil nu.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Creatine kuren noemen. Lol, dit moet een trol zijn.
[..]
Trol dus.
WoW spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Meteen weten dat het om WoW gaat, ergo je speelt of hebt het gespeeld.quote:
Misschien ben je een voorvochtongelukje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:28 schreef .sfinx het volgende:
[..]
De 1 is wat gevoeliger dan de ander. Het is niet dat ik hiervoor heb gekozen ja, ga zo langs me vader om hem strak in de ogen te kijken en te vragen hoe hij het in zijn hoofd heeft gehaald mijn moeder te injecteren met zulk slap zaad.
Zolang m'n moeder me maar niet uit het doucheputje heeft geschept.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien ben je een voorvochtongelukje.
Hoop ik ook niet, je weet nooit we daar zijn kwakje heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:09 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Zolang m'n moeder me maar niet uit het doucheputje heeft geschept.
Alliance spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Meteen weten dat het om WoW gaat, ergo je speelt of hebt het gespeeld.
grgr Lord Stormwind of Stormwind.
Echt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:20 schreef Seam het volgende:
Creatine not even once. Ik werk in een ziekenhuis en je moest eens weten hoeveel schade dat kan veroorzaken. Ik zie er minstens een paar per jaar waar de lever helemaal naar de klote is gegaan.
Zit wel aan te denken volgend jaar syntholkuurtje te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef ikeahotdog het volgende:
daarom Benzoyl Peroxide![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb het sinds kort en werkt perfecto
Moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Er is wel echt een groot verschil tussen whey/creatine en anabolen he...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom wel whey en creatine dan?
Het is niet zo dat je van anabolen opeens een biceps krijgt met een omtrek van 1,5 meter.
Ja, van creatine word je echt agressief manquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef .sfinx het volgende:
Een tijdje geleden was ik gegaan voor de creatine kuur, maar omdat het me alleen maar opgefokt maakte en ik zin had om mensen kapot te trappen (incl. kinderen) was ik er maar mee gestopt.
je kunt er wel om lachen nu, maar het werkt echt. was alle acne binnen een week kwijtquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Zit wel aan te denken volgend jaar syntholkuurtje te doen.
Nee. U score a gurl yet?quote:
[..]quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee. U score a gurl yet?
Ja. Anabolen werkt echt, whey en creatine maar vrij beperkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:15 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Er is wel echt een groot verschil tussen whey/creatine en anabolen he...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Whey en creatine zijn supplements.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Anabolen werkt echt, whey en creatine maar vrij beperkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |