Geachte KLB'ers.
Er mist iets in mijn leven. Lange tijd had ik het niet in de gaten maar eindelijk ben ik erachter.
Er zijn 3 belangrijke dingen in het leven, voetbal, zuipen en achter vrouwelijk vlees aan gaan.
Natuurlijk zijn er 1000 andere bijzaken en geven die nog meer input aan het leven maar dit is toch wel het belangrijkste.
Ik dacht dat Fifa 15 vandaag zou uitkomen dus ging net van school naar de plaatselijke Bart Smit slet om Fifa 15 voor de PS3 te halen.
De demo heb ik uitgebreid gespeeld en was er helemaal tevreden over, je kan weer een mannetje voorbij ipv als een mongooltje slecht te passen de hele tijd zoals bij Fifa 14 en alles valt mooier en natuurlijker aan.
Nu was dit bij Fifa 14 op de PS4 ook meer het geval en van wat ik had gelezen over de PS4 versie had Fifa 15 op de PS3 het ook, er bleek weinig verschil.
Tot ik net de PS4 versie speelde in de Media-Markt, man o man

blijkt dus nog mooier en prachtiger en realistischer te zijn.

En bovenal snel en je kan weer iemand voorbij als het kan.

Nu weet ik niet meer wat ik met mijn leven aan moet, kreeg veel geld binnen voor de vakantie en zou een PS4 halen alleen geld was zo op en omdat de leef zo duur is en weinig geld overhou heb ik het uitgesteld.
Over de PS3 versie was ik dus uitermate tevreden maar nu mis ik toch iets in mijn leven en zal spelen op de PS3 met Fifa 15 nooit meer hetzelfde of goed genoeg zijn.

Klacht: PS4 moeten stelen binnenkort.