Oh. Ehm. Yayy for boobies dan maar!quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Een vrouw zijn helpt daarbij nogal
Grow some boobies!quote:
Meh, ik zal mij eerst ff inschrijven in de lijstquote:
Brammetjuh94quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:00 schreef qua111 het volgende:
Ik beb niet zo heel bekend met FOK; als ik naar dm ga, en daar Brammetjuh1994 invul, kent ie um niet. Iemand een tip??
Wie reageert er over het algemeen sneller dan? Want anders krijgt Brammetjuh ook een invitequote:Op dinsdag 23 september 2014 15:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Brammetjuh94maar Sjowhan kan ook!
Brammetjuh94 of Sjowhan stuur je een berichtje om op de lijst te komen, niet om ze een invite te sturenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wie reageert er over het algemeen sneller dan? Want anders krijgt Brammetjuh ook een invite
Ja invite voor op de lijst bedoel ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Brammetjuh94 of Sjowhan stuur je een berichtje om op de lijst te komen, niet om ze een invite te sturen. En wie sneller reageert weet ik niet, van Brammetjuh94 had ik geen reactie gehad en Sjowhan had ik niks gestuurd
afaik weet Eric het nog niet zeker..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef ssebass het volgende:
Heb twee invites te vergeven. Wie zijn de volgende?
Eric_Cantona en kanem0chi toch? Zal ze eens een dm sturen. Hoe lang hebben ze de tijd om te reageren. Invite loopt ook af.
edit: zie in het vorige topic dat Eric_Cantona al een invite heeft gehad. Dan wordt het Thunder0x
Wat heeft dit met de One Plus One te maken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Thorical het volgende:
Vandaag m´n Oppo compleet. Nillkin screenprotecto, achterkant (wit) omdat ik em anders soms niet zieals ik ´snachts uit de auto kom.En een stel Xiaomi piston 2 in ears.(zijn best wel goed voor die 13 euro. Ik ben blij met mijn Oppo.
Dat ik hem nu compleet vind.Hij wordt namelijk alleen met usb kabel en oplader geleverd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de One Plus One te maken?
OPPO =/= OPOquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:58 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat ik hem nu compleet vind.Hij wordt namelijk alleen met usb kabel en oplader geleverd.
Zonder oortjes of case.
Ja idd! Maar helaas geeft T-Mobile wat meer aan.. grrquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:17 schreef Catch22- het volgende:
Kan je gewoon zien toch? Daar heb je een mooi overzichtje van
kanem0chi en Thunder0x toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb 3 invites binnen. Wie is aan de beurt?
worden er gaan appen updates uitgevoerd via je 3g/4g? Dat slurpt een hoop mb's ik zit ik bij tmobile maar heb nog niet echt vergelekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ja idd! Maar helaas geeft T-Mobile wat meer aan.. grr
Er zijn apps die precies kunnen meten hoeveel MB welke programma's gebruiken bijv 3gwatchdog. Installeer dat en dan kan je precies in de gaten houden welk programma je internet gebruikt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ja idd! Maar helaas geeft T-Mobile wat meer aan.. grr
Zit gewoon onder:quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:16 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb het idee dat mijn OPO best wel veel data verbruikt als ik 'm niet gebruik.. weten jullie of apps in achtergrond en widgets veel data gebruiken?
Ja, als je een normale sim hebt moet je hem wel bij laten knippen of een nieuwe (kleinere) aanvragen bij je providerquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan ik in deze telefoon ook mijn huidige sim kaart in proppen?
Ik heb nog een abbo van 6 maand
De simkaart komt uit een iPhone 4quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit gewoon onder:
instellingen --> datagebruik?
[..]
Ja, als je een normale sim hebt moet je hem wel bij laten knippen of een nieuwe (kleinere) aanvragen bij je provider
micro ja, nano neequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De simkaart komt uit een iPhone 4
En dat is al zo'n micro sim volgens mij
Er moet een nano sim card in zekerquote:
Ja ik zag het net staanquote:
sorry, lees deze pm pas net. Kunnen mij van de lijst afhalen, ben van gedachten veranderdquote:Hey, jouw status staat op "Even on hold" voor de OPO.
Even een reminder, zou je het in het topic kunnen laten weten als de status verandert (naar wel of definitief geen interesse)? We zijn bijna door de lijst heen
Bij de meesten duurde het een week of 2-3 voor ze die invites kregen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog aan het wachten op de ''share codes''
Maar als ik deze eenmaal heb (morgenvroeg zal ik weer checken)
Kunnen Adelante en qua111 een DM verwachten![]()
![]()
![]()
langer, juli besteld, deze week gekregen, dus zeg maar 2 maandjesquote:Op woensdag 24 september 2014 07:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bij de meesten duurde het een week of 2-3 voor ze die invites kregen...
Ben benieuwd, wel erg goedkoop.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:40 schreef Catch22- het volgende:
Er komen dus wel opo oordoppen..
http://oneplus.net/oneplus-silver-bullet-earphones
Ik heb nergens 'n shop kunnen kiezen. Dat lijkt me 'n automatisch proces, toch?quote:
nee. Er zijn verschillende shops en je kan in de footer van de shop wisselen geloof ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb nergens 'n shop kunnen kiezen. Dat lijkt me 'n automatisch proces, toch?
Die krijg je zeer waarschijnlijk pas nadat je zelf de OPO al thuis hebt. Kan wel even duren dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben nog aan het wachten op de ''share codes''
Maar als ik deze eenmaal heb (morgenvroeg zal ik weer checken)
Kunnen Adelante en qua111 een DM verwachten![]()
![]()
![]()
Vreemd, ik heb 'm gewoon via de OPO site besteld en heb nergens 'n shop kunnen kiezen. Ik heb net de bestelling nog eens nagekeken en daar zie ik ook geen aparte winkel aangegeven o.i.d.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. Er zijn verschillende shops en je kan in de footer van de shop wisselen geloof ik.
ohquote:Op woensdag 24 september 2014 07:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bij de meesten duurde het een week of 2-3 voor ze die invites kregen...
Je kan ook geen shop kiezen, het is er maar 1, en dat is van de OPO ;-)quote:Op woensdag 24 september 2014 09:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb 'm gewoon via de OPO site besteld en heb nergens 'n shop kunnen kiezen. Ik heb net de bestelling nog eens nagekeken en daar zie ik ook geen aparte winkel aangegeven o.i.d.
Mooi.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan ook geen shop kiezen, het is er maar 1, en dat is van de OPO ;-)
Weekjequote:Op woensdag 24 september 2014 10:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb trouwens express shipping gekozen. Enig idee wanneer ik 'm ongeveer binnen heb?
Zoveel haast heeft het niet hoor, wil van het weekend toch nog even een vergelijking maken in een telefoonwinkel. Even kijken hoe groot dit mooie beest nou eigenlijk is. Kom van een 4,7 inch HTC One X die een accuduur van 7 uur heeft met amper gebruik, en een dode headphone aansluiting na 7 maanden gebruik, dus het is wel tijd voor wat nieuws ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 09:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oh![]()
Blij gemaakt met een dode mus, dit dat
Je hebt hem maandag besteld toch. Dan is het mogelijk dat je de telefoon voor vrijdag binnenkrijgt (mits er genoeg op voorraad zijn en de telefoon maandag gelijk is verstuurd). Anders maandag...quote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er stond bij mij in de mail dat het 1-3 werkdagen zou duren voordat ik hem heb, maar dat lijkt mij aardig kort als ik de rest hier zo hoor
Vind persoonlijk de ear pods van Apple fijne oordopjes. Kan je goedkoop hier bestellen: http://www.ipodoordopjeskopen.nl/product/earpods/quote:Op woensdag 24 september 2014 10:48 schreef qua111 het volgende:
[..]
Zoveel haast heeft het niet hoor, wil van het weekend toch nog even een vergelijking maken in een telefoonwinkel. Even kijken hoe groot dit mooie beest nou eigenlijk is. Kom van een 4,7 inch HTC One X die een accuduur van 7 uur heeft met amper gebruik, en een dode headphone aansluiting na 7 maanden gebruik, dus het is wel tijd voor wat nieuws ^^
edit: Beter komen ze snel met die oordopjes, zien er goed uit wel voor dat geld. Mijne zijn helaas van 't weekend overleden
Nee heb hem dinsdag (gisteren dus) besteld, dus dan krijg ik hem volgende week woensdag denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je hebt hem maandag besteld toch. Dan is het mogelijk dat je de telefoon voor vrijdag binnenkrijgt (mits er genoeg op voorraad zijn en de telefoon maandag gelijk is verstuurd). Anders maandag...
Je mail en proces op de website in de gaten houden
ik ken het gevoel van wachten
Ben ik wel erg geïnteresseerd in! Zien er mooi uit. Denk dat ik ze wel ga proberen. Wel jammer dat er waarschijnlijk nog een tientje verzendkosten bovenop komt.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:40 schreef Catch22- het volgende:
Er komen dus wel opo oordoppen..
http://oneplus.net/oneplus-silver-bullet-earphones
Wil je de invite nog? Moet wel vandaag geclaimd worden....quote:Op woensdag 24 september 2014 10:20 schreef WvdL het volgende:
Als mensen van hun invite afwillen, zou er graag 1 willen ontvangen. (heb em zelf al en 3 invites hier weggegeven, maar ken nu iemand die em ook wil)
Heb helaas rare oren, heb nog nooit Apple oordopjes gevonden die goed bleven zitten. Heb dus ook altijd in ear dopjes met zo'n rubberen dopje, die blijven wel hangen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vind persoonlijk de ear pods van Apple fijne oordopjes. Kan je goedkoop hier bestellen: http://www.ipodoordopjeskopen.nl/product/earpods/
DPD of DHLquote:Op woensdag 24 september 2014 14:53 schreef qua111 het volgende:
Door welk bedrijf wordt de OPO eigenlijk bezorgd? Ik zit even ermee of ik hem bij mn ouders laat bezorgen, waar altijd wel iemand thuis is, of op m'n kamer, maar ik ben het gros van de week niet thuis. Krijg je een indicatie van de bezorgtijd, of is het hopen op goed geluk?
Ja die heb ik gister ook al gevraagd. Ook niets van gehoord inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SgtPorkbeans en Thunder0x hebben hem dus besteld
Van kanem0chi heb ik nog niks gehoord. Ik wacht het nog ff af anders stuur ik hem weer door naar iemand anders.
ow ik lees deze nu pas. Ik heb ze net een pm gestuurd. Heb er 3 weg te geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SgtPorkbeans en Thunder0x hebben hem dus besteld
Van kanem0chi heb ik nog niks gehoord. Ik wacht het nog ff af anders stuur ik hem weer door naar iemand anders.
Je hebt PayPal nodig, maar je kunt met Ideal geld overmaken naar je PayPal. Dat is zo gebeurd en dan hoef je geen rekening te koppelen aan je PayPal-accountquote:Op woensdag 24 september 2014 14:59 schreef qua111 het volgende:
Ik heb een bericht van Adalante met een recht op een invite, ben nog even wat filmpjes aan het bekijken over de OPO ^^. En nog even aant bedenken waar ik hem laat bezorgen dus..
Kan je eigenlijk gewoon met ideal ofzo betalen, of heb je weer PayPay nodig?
je kan niet met Ideal betalen, helaas.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:59 schreef qua111 het volgende:
Ik heb een bericht van Adalante met een recht op een invite, ben nog even wat filmpjes aan het bekijken over de OPO ^^. En nog even aant bedenken waar ik hem laat bezorgen dus..
Oh dat is waarschijnlijk mijn invite. Die had ik naar hem gestuurd maar hij had er toen net een gekregen. Die kun je gebruiken inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:59 schreef qua111 het volgende:
Excuus, was de jouwe ja!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Oh dat is waarschijnlijk mijn invite. Die had ik naar hem gestuurd maar hij had er toen net een gekregen. Die kun je gebruiken inderdaad.
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef Nerd_J het volgende:
[..]
ow ik lees deze nu pas. Ik heb ze net een pm gestuurd. Heb er 3 weg te geven.
Volgens mij zijn we door de lijst heenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef poesjes het volgende:
Ik had een DM aan Sjowhan gestuurd, zoek zelf nog een invite voor een familielid.
Dus als er invites over zijn, heb ik wel interesse.
Duurt het ook een paar dagen als je alleen via iDeal geld naar je PayPal overmaakt (zoals hierboven aangegeven door ace_eleven)?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef qua111 het volgende:
net PayPal aangemaakt, maar duurt 1-2 dagen voordat dat geregeld is blijkbaar. Dus weet niet hoelang jouw invite nog geldig is ssebass? Anders moet ik deze invite even overslaan en wachten op de volgende
Dat duurt toch geen dagen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef qua111 het volgende:
net PayPal aangemaakt, maar duurt 1-2 dagen voordat dat geregeld is blijkbaar. Dus weet niet hoelang jouw invite nog geldig is ssebass? Anders moet ik deze invite even overslaan en wachten op de volgende
Ja, een rekening koppelen duurt 1-2dagen, maar met Money2 heet dat geloof ik, kun je met Ideal gewoon geld op je PayPal storten en dat werkt direct. (misschien 1-2 minuten)quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef qua111 het volgende:
Zaterdag besteld en nog niet verzonden hier, wel via Standard Shippingquote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef odoltaart het volgende:
Afgelopen vrijdag besteld, Zondag verzonden vanuit de UK en gistermiddag lag die in huis.
Vrij snel allemaal via DHL. Verzend je OPO trouwens via Standard shipping. Dan gaat het schijnbaar alsnog via Express, dat was namelijk bij mij het geval. Puik apparaatje verder!
Ik heb mijn bankrekening al jaren gekoppeld, maar moest nu ineens ook een creditcard koppelen om te bestellenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, een rekening koppelen duurt 1-2dagen, maar met Money2 heet dat geloof ik, kun je met Ideal gewoon geld op je PayPal storten en dat werkt direct. (misschien 1-2 minuten)
Dat is heel vreemd. Ik heb gewoon een Paypal- account aangemaakt en niets gekoppeld. Slechts geld erop gestort met Money2 oid en toen dat saldo op het account stond kon ik gewoon bestellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb mijn bankrekening al jaren gekoppeld, maar moest nu ineens ook een creditcard koppelen om te bestellen
Hier ook Standard aangevinkt maar volgens mijn orderinformatie staat ie op Express verzending. Nicequote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef odoltaart het volgende:
Afgelopen vrijdag besteld, Zondag verzonden vanuit de UK en gistermiddag lag die in huis.
Vrij snel allemaal via DHL. Verzend je OPO trouwens via Standard shipping. Dan gaat het schijnbaar alsnog via Express, dat was namelijk bij mij het geval. Puik apparaatje verder!
Waar kun je dat zienquote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier ook Standard aangevinkt maar volgens mijn orderinformatie staat ie op Express verzending. Nice.
Is hij nog ergens te volgen?
Ik kreeg een email met daarin de DHL tracking code. Die staat overigens ook ergens in je Oneplus account. Ik kreeg overigens de trackingcode toen die al een dag onderweg was.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier ook Standard aangevinkt maar volgens mijn orderinformatie staat ie op Express verzending. Nice.
Is hij nog ergens te volgen?
Ik vind het aandoenlijk hoe enthousiast je met alles bent hahaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien
Ben wel benieuwd of die van mij ook via Express gaat
Ik zit op dit moment bij Ben, die hangen aan t netwerk van T-Mobile. Daarvan wordt de 4G toch wel (als enige?) ondersteund?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:02 schreef Adelante het volgende:
Wel jammer dat ie niet de 4G 800mhz frequentie ondersteunt. Iemand een idee of dat softwarematig kan worden opgelost, of mist ie de hardware dn is het gewoon pech hebben en wachten tot T-mobile ooit hun netwerk af krijgt...
Jup, maar die hebben nog geen dekking in Arnhem...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment bij Ben, die hangen aan t netwerk van T-Mobile. Daarvan wordt de 4G toch wel (als enige?) ondersteund?
4G wordt ook ondersteunt van KPN en Vodafone, maar dan alleen in stedelijke gebieden. T-Mobile wil diezelfde frequentie landelijk beschikbaar stellen omdat ze alleen die ruimte hebben gekocht destijds, vereist wat meer masten en werk en is dus ook nog lang niet landelijk beschikbaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment bij Ben, die hangen aan t netwerk van T-Mobile. Daarvan wordt de 4G toch wel (als enige?) ondersteund?
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het aandoenlijk hoe enthousiast je met alles bent haha
Als je op je OnePlus account kijkt bij My Orders krijg ik het volgende te zien: Shipping Method - Express
Ik heb nog geen email met tracking details gehad, krijg ik vast nog. Weet niet waar ik hem terug kan vinden, maar geen mail is geen nood
En dan kan het snel gaan. Ik had om 8.15 bericht dat ie verzonden was.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo blij als een kind
Ik heb ook express terwijl ik standaard heb aangevinkt
Ze zijn mn order aan het processen
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Thorical het volgende:
[..]
En dan kan het snel gaan. Ik had om 8.15 bericht dat ie verzonden was.
Stonden ze om 10.10 al voor de deur.
En natuurlijk niemand om hem in ontvangst te nemen..
Wat is daar zo speciaal aan dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef qua111 het volgende:
Ik wacht nog even met bestellen, aangezien vanaf volgende week die oordopjes dus verkocht worden. Mijn invite kan dus door naar de volgende, ik blijf nog even in de wacht staan.
DM gestuurd!!quote:Op donderdag 25 september 2014 07:24 schreef hiddit het volgende:
Voor de lief hebbers heb ik nog 3 invités beschikbaar
Geen link naar de adquote:Op donderdag 25 september 2014 00:17 schreef malalatete het volgende:
[..]
Wat is daar zo speciaal aan dan als ik vragen mag?
Ik ben ook aan het wachten op verzending.
Ik zoek trouwens een case waarmee ie niet rolt over zijn gebolde rug, beetje irritant als ie op tafel ligt en je wilt dingen doen. Maar dan zou de case dik worden en niet meer zo fijn in de hand liggen daarom dacht ik aan 4 kleine nopjes, elke hoek 1 op 0,5cm van de rand. Moet ik dat nu zelf gaan ontwerpen en verkopen? Zijn er niet toch.
Oh deze case lijkt mij wel wat.
quote:
Bij Amazon.co.uk, heb een flipcover, kost ongeveer 7 euro.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien
Ben wel benieuwd of die van mij ook via Express gaat
Edit:
Weet iemand nog een goede flipcover of een andere hoesje voor de OPO die niet zo duur is
kijk even in de OP, invitelijst is daar beschikbaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:24 schreef hiddit het volgende:
Voor de lief hebbers heb ik nog 3 invités beschikbaar
http://www.rearthusa.com/(...)rption/dp/B00MYFV06Wquote:
Hoelang zijn ze nog geldig?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:30 schreef tharonny het volgende:
Ook hier 3 invites beschikbaar, heeft iedereen op de lijst nou al een invite aangeboden gekregen of niet? Als jullie het even willen laten weten
Je hebt DM (:quote:
De klantenservice had het erover van niet. Morgen bezorgen of anders na het weekend pas.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:50 schreef Adelante het volgende:
Mijne heeft nu ook express verzending. Bezorgt DHL ook op zaterdagen?
Ik ken je pijnquote:Op donderdag 25 september 2014 20:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier ook nog steeds processing, dinsdagavond besteld
Ja de crystal clear versie sluit niet goed aan de zijkanten, dus alleen de smoke kleur is aan te raden. Ze hebben toegegeven dat er problemen zijn met de productie van de crystal clear versie, over de smoke klaagt niemand, die zit strak.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef x3rius het volgende:
[..]
http://www.rearthusa.com/(...)rption/dp/B00MYFV06W
Volgens mij is dit hem, in 2 kleuren beschikbaar
Te vergelijking van wat ? Nieuwe batch ?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Top die lijst. Volgens mij heeft iedereen hier nou wel een invite die op de lijst stond en interesse had.
Zit nog te twijfelen om mezelf nog een 1+1 te geven ter vergelijking, maar vind 't een beetje té dan
Yep; ik heb vernomen dat er enkele verbeteringen/veranderingen zijn ten opzichte van de batch die ik nu heb (kleine details, zoals b.v. de simkaart-houder waar nu tekst staat, wat ik niet heb)quote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef malalatete het volgende:
[..]
Te vergelijking van wat ? Nieuwe batch ?
Interessante 'review' voor jequote:Op donderdag 25 september 2014 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep; ik heb vernomen dat er enkele verbeteringen/veranderingen zijn ten opzichte van de batch die ik nu heb (kleine details, zoals b.v. de simkaart-houder waar nu tekst staat, wat ik niet heb)
Zodra je je bank of giro koppelt kan je gelijk betalen met het gestorte ideal/money2 geld, tenminste zo werkte het bij mij, had ook de helpdesk van pp gebeld, die gaven dat aan en het klopte ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef qua111 het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met het kopen van case/screenprotector via eBay? Ik heb geen bankaccount gekoppeld aan mijn PayPal, maar maak gewoon iedere keer geld over via iDeal via Money2, en die storten het dan op mijn Paypal.
Nu wil ik dus een case kopen via eBay, maar als ik dan kies voor afrekenen met PayPal en inlog op mijn account, word ik gedwongen om een creditcard toe te voegen. Zou dit kunnen zijn omdat er op dit moment $0.00 op mijn account staat, of kan je bij eBay niet met je PayPal balans betalen (/moet er een backup betaalmiddel zijn(=creditcard) )?
Ik heb mij voorgedaan als sappige dame van 20 op het opo forum, even leuk mee zitten chatten en binnen een half uur had ik een invite.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:05 schreef Adelante het volgende:
zag dat het OPO topic op tweakers is gesloten door alle invite requests
Mijn order status is veranderd in complete, want komt er daarna? Laatste fase?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga alvast in het tentje bij m'n brievenbus zitten voor vandaag
Volgens mij moet je dan een Track&Trace kunnen vinden in je account. Het 'complete' is volgens mij het bericht dat OPO hem aan de vervoerder heeft meeegegevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef malalatete het volgende:
[..]
Mijn order status is veranderd in complete, want komt er daarna? Laatste fase?
Im so exited, i just can't hide it!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan een Track&Trace kunnen vinden in je account. Het 'complete' is volgens mij het bericht dat OPO hem aan de vervoerder heeft meeegegeven
Kost je misschien wel een dag extra, als ze binnen NL even uit moeten zoeken wat er nou wel klopt, postcode of straat...quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:53 schreef malalatete het volgende:
[..]
Im so exited, i just can't hide it!
[ afbeelding ]
ugh! Staat de verkeerde postcode erop maar dat kan niet veel kwaad toch. Had het al een paar dagen geleden hersteld maar nu pakken ze toch de verkeerde.
Tis wel in dezelfde stad, maar in alle spanning had ik mijn oude en nieuwe gemixt, gebeurt mij nooit maar nu dus wel lol. Gelukkig bestaat het huisnummer niet op die postcode. Heeft maar 1 iemand die postcode, een tankstation, ook toevallig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kost je misschien wel een dag extra, als ze binnen NL even uit moeten zoeken wat er nou wel klopt, postcode of straat...
Bovenstaande postquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef Darkomen het volgende:
Heb me ook maar even ingeschreven voor dit mooie toestelletje.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef malalatete het volgende:
[..]
Mijn order status is veranderd in complete, want komt er daarna? Laatste fase?
Och ik zie het al, zat in verkeerde emailbox te kijken.
Snel naar de dichtsbijzijnde telefoonwinkel om hem bij te laten knippen danquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:14 schreef Skaai het volgende:
Bummer. Simkaart past niet...
Maar ik ben nu al fan
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item2c8778ba02quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:08 schreef Rorsach het volgende:
Heerlijk apparaat, vooral na m'n nogal steeds gaarder worden Galaxy S3.
Nog tips qua screenprotector / case?
Ik had al een nano simkaartje, moest naar micro. De telefoonboer had alleen setjes van 3 (micro naar gewoon, nano gewoon en nano naar micro dus) dus die moest ik maar kopen. 5 Euro, ach ik ben er blij meequote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snel naar de dichtsbijzijnde telefoonwinkel om hem bij te laten knippen dan
jaloersWanneer heb jij hem beteld
Pics, en bedankt: heb nano micro adapter besteld nu...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had al een nano simkaartje, moest naar micro. De telefoonboer had alleen setjes van 3 (micro naar gewoon, nano gewoon en nano naar micro dus) dus die moest ik maar kopen. 5 Euro, ach ik ben er blij mee.
Ik had hem overigens zondagmiddag besteld, gisteren was hij al door DHL aangeboden. Vanmorgen alsnog bij ouders geleverd
met je iphone de contacten met gmail contacten synchroniserenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:03 schreef Skaai het volgende:
Kut iCloud, ik wil mijn telefooncontacten overzetten maar kan ze niet van iCloud afkrijgen. MOOI BOUT DIT.
En ik ga iTunes niet missen.
Cloud deed het uiteindelijk, maar idd met gmail gesynchroniseerd. Hendig!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef Manke het volgende:
[..]
met je iphone de contacten met gmail contacten synchroniseren
Batterij is ook best goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Cloud deed het uiteindelijk, maar idd met gmail gesynchroniseerd. Hendig!
Netflix erop gezet, mooie beeldkwaliteit
mss moet je je username aanpassen naar darkwomenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef Darkomen het volgende:
Euhm, iemand die me kan uitleggen waarom bij het bestellen ik de melding 'Sorry, currently we cannot ship to this address.' krijg?
En hoe een EU charger te bestellen?
Edit: nvmd: http://oneplus.net/choose-country
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
mss moet je je username aanpassen naar darkwomen![]()
op zaterdag komen ze nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zucht ik wil mijn nieuwe speeltje ook hebben![]()
Hopen dat ie morgen dan eindelijk wordt bezorgd
Morgen wel werken van 7.00-17.00
Even op het echte OPO forum zetten, daar zijn er nog genoeg nodigquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:57 schreef zealot het volgende:
Ik heb nog 1 invite over, is nog 90minuten geldig.
Iemand?
Snap ik maar dat kan ik de laatste 10mins ook nogquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:05 schreef qua111 het volgende:
[..]
Even op het echte OPO forum zetten, daar zijn er nog genoeg nodig
Ik dacht dat mensen op Fok slimmer waren dan de rest van de wereld op tech gebied?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:06 schreef ssebass het volgende:
http://www.versusos.com/apple-iphone-6-vs-oneplus-one-comparison/
Lijkt dat de opo betere specs heeft dan de iPhone 6. Best opmerkelijk bij een tel die exact drie keer zo duur is...
Dat hoor je inderdaad vaker, maar vrienden van mij willen juist af van ois omdat je constant updates hebt die weer problemen geven. Constant verzoeken voor bepaalde instellingen. Ios 8 schijnt steeds vast te lopen of dingen af te sluiten. Dus of het echt beter is. Ik denk ook kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:12 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen op Fok slimmer waren dan de rest van de wereld op tech gebied?
Het gaat niet om de specs, het gaat om de ervaring. Apple werkt als een zonnetje, zal je nooit gezeik mee hebben, en iOS bereikt hetzelfde met die specs waar Android quad cores nodig heeft om diezelfde snelheid te bereiken. Natuurlijk betaal je wat extra voor user-friendliness
Whut?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad vaker, maar vrienden van mij willen juist af van ois omdat je constant updates hebt die weer problemen geven.
^ Dit. Snap ook niet al die mensen die haten op Apple in het algemeen. Het gaat er gewoon om wat voor product je wil. Als je gewoon iets wil hebben wat altijd zal werken, en waar je nergens naar hoeft om te kijken, en alles goed geregeld is qua garantie, betaal je daar toch lekker 800 euro voor. Als je, zoals ikzelf, daar nietzoveel om geeft, en bekend bent met hoe al die dingen werken, koop je een OPO, zonder echte garantie mogelijkheden, zonder instructieboekje, en met aardig wat bekende problemen, en betaal je daar 300 euro voor. Dat is een keuze die jíjzelf maakt, en toch moet iedereen janken op óf de een óf de ander. Gevalletje misgunning denk ik dan maarquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Whut?Het gebeurt ook een keer dat Apple een slechte update uitbrengt en de haters doen meteen alsof dat de dagelijkse gang van zaken is. Hebben ze weer een nieuw argument
Dat denk ik ook inderdaad. Neemt niet weg dat ik de OPO ook een mooi toestel vind, en die sneller aan iemand zal aanraden dan een iPhone. Maar dat heeft meer met budget en prijs/prestatie verhouding te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:11 schreef qua111 het volgende:
[..]
^ Dit. Snap ook niet al die mensen die haten op Apple in het algemeen. Het gaat er gewoon om wat voor product je wil. Als je gewoon iets wil hebben wat altijd zal werken, en waar je nergens naar hoeft om te kijken, en alles goed geregeld is qua garantie, betaal je daar toch lekker 800 euro voor. Als je, zoals ikzelf, daar nietzoveel om geeft, en bekend bent met hoe al die dingen werken, koop je een OPO, zonder echte garantie mogelijkheden, zonder instructieboekje, en met aardig wat bekende problemen, en betaal je daar 300 euro voor. Dat is een keuze die jíjzelf maakt, en toch moet iedereen janken op óf de een óf de ander. Gevalletje misgunning denk ik dan maar
Still Processing....quote:
Dat lijkt me op zich niet verkeerd, dan kan dat er meteen op als 't ding uit de verpakking komt, toch? Bij mij zal 't ongeveer gelijk komen, maar als de telefoon eerder komt ga je toch al liggen kloten en kan dat ding uit je handen glippen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef qua111 het volgende:
[..]
Still Processing....
Denk dat ik mn screenprotector en case eerder binnen heb dan m'n telefoon
Dat is alleen weggelegd voor mensen met de allereerste iPhone 6quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich niet verkeerd, dan kan dat er meteen op als 't ding uit de verpakking komt, toch? Bij mij zal 't ongeveer gelijk komen, maar als de telefoon eerder komt ga je toch al liggen kloten en kan dat ding uit je handen glippen.
Ik gebruik iCloud gewoon voor mijn contacten, kalender en e-mail, daar heb je gewoon apps voor. Werkt wel zo lekker met m'n Macquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:03 schreef Skaai het volgende:
Kut iCloud, ik wil mijn telefooncontacten overzetten maar kan ze niet van iCloud afkrijgen. MOOI BOUT DIT.
En ik ga iTunes niet missen.
ik ben zowiezo nog opzoek naar een stel nieuwe dus ik waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef J.Appleseed het volgende:
Wie is er trouwens van plan om de OnePlus IEMs te kopen? Ik denk dat je voor $15 niet echt een miskoop kan doen, ben benieuwd of ze beter zijn dan mijn Xiaomi Piston V2s.
Volgens mij (99% zeker) de 22e maar er staat de 23e.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op welke dag heb jij hem besteld
Dit voelt als mijn reizen over Heathrowquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:35 schreef malalatete het volgende:
[..]
Volgens mij (99% zeker) de 22e maar er staat de 23e.
Ondertussen in Heathrow lol
1 - September 24, 201410:03London-Heathrow - UKShipment picked up
2 - September 26, 201413:30London-Heathrow - UKProcessed at London-Heathrow - UK
3 - September 26, 201414:49London-Heathrow - UKDeparted from DHL facility in London-Heathrow - UK
4 - September 26, 201417:05London-Heathrow - UKArrived at DHL facility in London-Heathrow - UK
5 - September 26, 201418:54London-Heathrow - UKProcessed at London-Heathrow - UK
6 - September 26, 201420:52London-Heathrow - UKDeparted from DHL facility in London-Heathrow - UK
Ziet er vreemd uit, maar ja boeit niet.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dit voelt als mijn reizen over HeathrowLaatst ook weer een vlucht gemist daar...
't Komt dichterbijquote:27 sep 2014 17:55 Processed at Brussels - Belgium
Ik heb je gisteren een DM gestuurd, ik hoop voor je dat ie niet gekaapt isquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:37 schreef TheSatanSlayer het volgende:
hoi mocht iemand nog een invite over hebben wil m graag zit al dagen te wachten en wil m ook zo graag hebben ide oneplus!! als je me een dm kan sturen dat zou ik eg waarderen!!
ontvangen, thanks!!!quote:Op zondag 28 september 2014 10:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren een DM gestuurd, ik hoop voor je dat ie niet gekaapt is
Bij welke aanbieder heb jij je Xiaomi Piston besteld, weet je dat nog? Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef J.Appleseed het volgende:
Wie is er trouwens van plan om de OnePlus IEMs te kopen? Ik denk dat je voor $15 niet echt een miskoop kan doen, ben benieuwd of ze beter zijn dan mijn Xiaomi Piston V2s.
Hierzoquote:Op zondag 28 september 2014 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bij welke aanbieder heb jij je Xiaomi Piston besteld, weet je dat nog? Ik ben ook wel benieuwd
Zijn minder zeldzaam als voorheen, invites zijn al te koop voor 5 euro op tweakers dus dat ze wat opbrengen is een aflopende zaak. Maar dat heeft toch niks te maken met of je er 1 wilt bestellen? Er zijn weinig/geen telefoons die betere reviews krijgen en dat voor zo'n lage prijs. Ga ervoor zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:53 schreef Solo14 het volgende:
Mensen, zijn de invites niet zeldzaam meer ofzo. Ik heb maanden geleden een account aangemaakt, nooit wat mee gedaan en nu een invite ontvangen.
Of ben ik gewoon lucky?
Ik wil echt ff zeker weten voordat ik bestel
Ja, ik zat te twijfelen, gewoon omdat het zo'n tijd geduurd heeft, of er nu niets beters te krijgen is voor die prijs Straks kan iedereen deze phone kopen is het ook niet leuk meer.quote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef malalatete het volgende:
[..]
Zijn minder zeldzaam als voorheen, invites zijn al te koop voor 5 euro op tweakers dus dat ze wat opbrengen is een aflopende zaak. Maar dat heeft toch niks te maken met of je er 1 wilt bestellen? Er zijn weinig/geen telefoons die betere reviews krijgen en dat voor zo'n lage prijs. Ga ervoor zou ik zeggen.
Ik wil zo'n cruzerlite dingetje wel hebben echter vind ik die een beetje kinderachtig met dat android robotje erop. Waar ik ook niet echt fan van fan is dat het rubber/tpu buigt aan de zijkanten bij het swipen, nu weet ik niet of deze daar ook last van heeft. Liefst heb ik een harde case die rondom sluit ook al vangen ze slechter klappen op.quote:Op zondag 28 september 2014 15:04 schreef TheSatanSlayer het volgende:
jawel denk dan vooral vanwege het scherm. die is best fors voor een telefoon betreft. bij sommige mensen past t ook niet in de broekzakken.. groot nadeel natuurlijk. en je wordt eigenlijk gedwongen om iets van bescherming te kopen want ja als je m laat vallen....
ik raad de ozrly aan of een cruzerlite hoesje!
Mwa ik moet zeggen dat deze toch wel een van de zeldzaamste zijn en dat ook voorlopig blijven, ik heb er nog nooit 1 gezien op straat (uberhaubt in het echt).quote:Op zondag 28 september 2014 15:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja, ik zat te twijfelen, gewoon omdat het zo'n tijd geduurd heeft, of er nu niets beters te krijgen is voor die prijs Straks kan iedereen deze phone kopen is het ook niet leuk meer.
Ik heb zo'n oom die nooit wat koopt omdat het over een week misschien wel goedkoper te koop is. Zit nog met een beeldbuis tv van 66cm.quote:Op zondag 28 september 2014 15:06 schreef Solo14 het volgende:Ben bang als ik deze bestel dat er weer een nieuwe komt en/of price drops.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:12 schreef malalatete het volgende:
[..]
Ik heb zo'n oom die nooit wat koopt omdat het over een week misschien wel goedkoper te koop is. Zit nog met een beeldbuis tv van 66cm.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:18 schreef Solo14 het volgende:
Nu twijfel ik nog om de grote, als die niet in mijn broekzak past, waar laat ik het
Hoi, ja gaat goed hierquote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik zie Skaai in dit topic, hallo SkaaiWijn al op?
Eigenlijk nog niks gehoord over de vibraties van dit apparaat, is het voldoende of schiet het te kort?quote:Op zondag 28 september 2014 15:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, ja gaat goed hier. Ik geef ook veel weg, dus dat scheelt mwuahaha.
Oh en voor de mensen die alweer spijt hebben van hun OnePlus (wat ik me niet kan voorstellen), mijn iPhone staat te koop:
V&A / [TK] Apple iPhone 5C 16 gb wit
Ik wel al twee keer op 't treinstation (en een vijftal vrienden hebben 'm al) . Wel grappig, je hebt inderdaad het gevoel alsof het een soort zeldzaam iets is jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef malalatete het volgende:
[..]
Mwa ik moet zeggen dat deze toch wel een van de zeldzaamste zijn en dat ook voorlopig blijven, ik heb er nog nooit 1 gezien op straat (uberhaubt in het echt).
SPOILER: 2 invites voor het oprapenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
De telecom meneer waar ik mijn simkaart adapter haalde keek ook nieuwsgierig uit zijn ogen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik wel al twee keer op 't treinstation (en een vijftal vrienden hebben 'm al) . Wel grappig, je hebt inderdaad het gevoel alsof het een soort zeldzaam iets is ja
Ligt er aan of je standard of express shipping selecteert (hoewel ik bij de laatste twee bestellingen merkte dat 'ie express verzonden was hoewel ik voor standard had betaald).quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Solo14 het volgende:
Hoelang duurt het voordat je hem binnen hebt als je hem nu besteld?
Ik moet zeggen dat 'ie wel goed met één hand te bedienen is. In tegenstelling tot mijn Note 2 kan ik wel erg gemakkelijk met één hand typen (zelfs de 'q' kom ik zo bij), en hoewel de form factor van de LG G3 nog idealer is vind ik het goed te doen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
De telecom meneer waar ik mijn simkaart adapter haalde keek ook nieuwsgierig uit zijn ogen.
Ik moet overigens nog wel wennen aan het 5,5'' scherm. Van een 4'' is het nogal een overstap
Ben je op zoek naar een beschermhoes of wat? Lekker algemene vraag, t is hier geen poll ofzo..quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef KraantjeFappie het volgende:
Hoe vinden jullie dat de OnePlus in de hand ligt in combinatie met een beschermhoes? Sommige beschermhoezen zijn wellicht behoorlijk glad waardoor je hem zou kunnen laten vallen.
Daar zijn beschermhoezen voor.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef KraantjeFappie het volgende:
Hoe vinden jullie dat de OnePlus in de hand ligt in combinatie met een beschermhoes? Sommige beschermhoezen zijn wellicht behoorlijk glad waardoor je hem zou kunnen laten vallen.
volgens mij gingen alle officiële OPO-covers (van hun site) eruit inderdaad. Ik heb alleen een Nilkin Screenprotector erop zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef KraantjeFappie het volgende:
Werd die Bamboo cover niet uit de productie gehaald of iets dergelijks?
Spockjuh_ al geDMed? Ik weet niet of ie nog invites beschikbaar heeft, maar hij had ze gisteren nog welquote:
Niemand?quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Issie nou al een beetje goed te krijgen of is het nog lang wachten op invite + lange levertijd? M'n nexus 4 is wel een beetje aan het eind van z'n latijn aan het raken, en ik zat eigenlijk wel een beetje te azen op een Nexus 6, maar die schijnt ook tantoegroot te worden als je de laatste geruchten mag geloven, en sowieso is het maar de vraag óf hij er komt, die hele Nexus-lijn schijnt nogal onder vuur te liggen bij Google, of in ieder geval; vooral de telefoons en de prijsstelling daarvan.
CM draait wel lekker en stabiel? Heb het vroegah wel op andere devices geflasht, maar niet meer mee gespeeld sinds ze corporate zijn gegaan, en het mooie is uiteraard van dit soort devices dat je er lekker op los kan rooten en spelen met ROMs etc. Maar het is toch gewoon fijn als er 1 stabiel base image/platform is waar je naar terug kan.
Oh ik zie Skaai in dit topic, hallo SkaaiWijn al op?
Zie hierboven invites zijn steeds beter beschikbaar. Na bestellen maximaal dag of 10 wachten.quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Issie nou al een beetje goed te krijgen of is het nog lang wachten op invite + lange levertijd?
Ja, CM11S draait primaquote:........
CM draait wel lekker en stabiel? Heb het vroegah wel op andere devices geflasht, maar niet meer mee gespeeld sinds ze corporate zijn gegaan, en het mooie is uiteraard van dit soort devices dat je er lekker op los kan rooten en spelen met ROMs etc. Maar het is toch gewoon fijn als er 1 stabiel base image/platform is waar je naar terug kan.
Ja het is ook een beetje vaag besef ik me nuquote:Op maandag 29 september 2014 10:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
geef even summier aan wat je precies wil weten, word niet echt wijs uit je tekst wat exact de vragen...
Nieuwe account aanmakenquote:Op maandag 29 september 2014 11:31 schreef Solo14 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen. Heb nog 2 uur om die phone te bestellen hoe los ik dit op?
Als ik op login klik dan blijft die bij hetzelfde.
Even in incognito mode proberen?quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Heb mijn invite al gebruikt op ander account.
Kom hier ook niet ingelogd.. zal wel tijdelijke storing zijn o.i.d.quote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
privénavigatie? werkt ook niet.
Meer mensen blijken er last van te hebben.
Oke gelukkig, ivm de verkeerde postcode hihi :pquote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn vrouw heeft haar naam moeten geven en 'n krabbel gezet.
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet maar zeker weten doe ik het niet want dit onderstaande speelde zich af in het weekend.quote:Op maandag 29 september 2014 17:24 schreef qua111 het volgende:
Mijne is departed from Heathrow om 3.45PM. Is de kans dan groot dan ik hem morgen al kan verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap werkelijk niet waarom ze 's avonds geen pakketten bezorgen, meer mensen thuis, minder druk op de autowegen.
[ Bericht 30% gewijzigd door malalatete op 29-09-2014 17:34:41 ]
Zou jij ook je tracking willen posten ter vergelijk ?quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg ze zijn bij mn huis geweest
Plot twist: ik was niet thuis![]()
Nu wordt ie morgen bezorgd
Als het goed is krijg je van DHL een bericht (SMS hier), kun je een nummer bellen en dan zelf kiezen wat je met de levering wil (zelf afhalen, ander adres, ander tijdstip). Goede service iig!quote:Op maandag 29 september 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg ze zijn bij mn huis geweest
Plot twist: ik was niet thuis![]()
Nu wordt ie morgen bezorgd
Hier heb je ook nog een pagina voor de bezorgtijden per postcode.quote:Op maandag 29 september 2014 17:46 schreef x3rius het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je van DHL een bericht (SMS hier), kun je een nummer bellen en dan zelf kiezen wat je met de levering wil (zelf afhalen, ander adres, ander tijdstip). Goede service iig!
Maar wel bruutquote:Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is ie groot trouwens!
Ik moet er nog even aan wennenIemand interesse in 'n Galaxy S3?
Kloptquote:Op maandag 29 september 2014 17:46 schreef x3rius het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je van DHL een bericht (SMS hier), kun je een nummer bellen en dan zelf kiezen wat je met de levering wil (zelf afhalen, ander adres, ander tijdstip). Goede service iig!
Check je inboxquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:01 schreef Solo14 het volgende:
Iemand een code voor mij? Die van mij is dus verlopen omdat ik er niet in kon. :/
quote:This Is The Motorola Nexus 6: A 5.9" QHD Display, 3200mAh+ Battery, Dual Front-Facing Speakers, And More
If you've been keeping up with any tech blogs over the past couple of weeks, you know that the next Nexus phone has been a hot topic. We saw rumored specs and rumored hardware photos that only added to the confusion created back when we first reported on a possible 5.9" Nexus. Today, however, we have something special to share. We've been provided with new information about the next Nexus phone, and can confirm that it will be a 5.9" device called the Nexus 6.
Based on new information we've seen today, I've put together this image that depicts - as faithfully as possible - what the Nexus 6 will look like. As many expected, it's essentially a larger variation of the Moto X, matching the images we saw last week. The Nexus 6 does, however, have black front-facing stereo speakers (look closely), and the power button and volume rocker (as originally reported by 9to5Google) are a bit farther down on the side of the device, to account for the enormous screen.
Besides the form factor, we can see a bunch of new stuff just on the home screen. Revamped icons for the dialer, Play Store, Gmail, and Play apps all generally match what we've seen before, while there are new tweaked icons for Maps and Google, and a new folder on the home screen specifically for Drive's suite of editing apps. There's also a curious new icon next to the dialer, presumably for the "messaging" app, though the messaging icon does not show up on press images of the Nexus 5 (the Nexus 5 actually doesn't have the messaging app exposed), making this icon's appearance odd. It's possible the Messaging app will return, with Hangouts hanging... out as an option.
Additionally, the status icons for battery, Wifi, and cell signal are all solid (without breaks like the current icons), suggesting they've been refreshed for the new release (which we can confirm will be 5.0, in case there was still any doubt).
We don't have an image of the back of the device to share, but we can confirm that the edge of the device will have the same aluminum frame as the new Moto X, and the back will carry the same sort of camera module (a 13MP shooter with OIS) with the new dual-flash ring configuration. Inside, the Nexus 6 will have a 3200+ mAh battery, and a QHD display at an ample 496ppi. The front-facing camera, by the way, will be 2MP.
We can also confirm that the Nexus 6 will be compatible with Motorola's turbo charger for super-fast charging. For reference, Motorola currently claims that 15 minutes on the charger will give the new Moto X "8 hours" of usage.
So here's the big question (get it?) - will there be a smaller option for those with normal-sized hands and no desire for a gigantic phone? That's seeming very implausible.
With this new confirmation, we are at a 9/10 confidence level that Shamu - the Nexus 6 - will be the new Nexus phone at 5.9". We've seen a ton of evidence from multiple sources (and other outlets) to suggest this, while we've heard absolutely nothing credible about a smaller Nexus phone this year.
That leaves two options - either Google has somehow managed to keep a smaller Nexus phone a total secret while Shamu leaked all over the place, or there is no smaller Nexus phone. The hope for those who want to join the Nexus party this year without buying a phablet would be that Google would continue shipping the more reasonably-sized Nexus 5.
The only entity that can answer these questions once and for all is Google, and with no official event yet announced, we can only wait.
Ik had oprecht gehoopt dat de oorspronkelijke geruchten waar waren dat de Nexus een 5.2 inch scherm zou krijgen. Toen ik die 5.9inch steeds waarschijnlijker zag worden, ben ik lekker voor de OPO gegaan. Ik ben zelf nog ietwat sceptisch over de 5.5inch van de OPO, maar ga het vanmiddag ervaren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oei, dit was m'n andere kanshebber, toch wel een maatje té groot;
[..]
Zo kan je bezig blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
http://www.technobuffalo.(...)release-2015-design/
Ja, echt geweldigquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:05 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik had oprecht gehoopt dat de oorspronkelijke geruchten waar waren dat de Nexus een 5.2 inch scherm zou krijgen. Toen ik die 5.9inch steeds waarschijnlijker zag worden, ben ik lekker voor de OPO gegaan. Ik ben zelf nog ietwat sceptisch over de 5.5inch van de OPO, maar ga het vanmiddag ervaren.
De trend van steeds groter wordende schermen is mij sowieso een raadsel. Want dit is te klein voor phablet formaat, dus ze willen het echt als telefoon zien
Exactly my thoughts!quote:Ja, echt geweldigvroeger was dit phablet formaat, tegenwoordig is dit al redelijk normaal voor een telefoon. Vind eigenlijk de 1+1 ook wat te groot, maarja, je ontkomt er niet aan en het is verder een prima phone voor een nog betere prijs, dus ja, ergens moet je concessies op doen...
Thanks man, heb hem niet meer nodig, je kan die aan iemand anders geven. Heb er vannacht 1 weten te scoren via het forum daar.quote:
Zag het net ja, overigens geven ze aan dat je dit geleverd krijgt;quote:
Dus niet standaard een adapter ofzo. Je bent gewoon speciaal Adelante. Maar dat wisten we al eventjes.quote:IN THE BOX
1x OnePlus One
1x USB Cable
Da's waar, maar tochquote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Antutu zegt niet alles Sjow, dat moet jij weten
Ik vind de size prima, maar goed, ik draag hem ook niet in een broekzak.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo kan je bezig blijvenWel een kleinere
Maar goed, kan ook zomaar nog 9 maanden duren dus...
[..]
Ja, echt geweldigvroeger was dit phablet formaat, tegenwoordig is dit al redelijk normaal voor een telefoon. Vind eigenlijk de 1+1 ook wat te groot, maarja, je ontkomt er niet aan en het is verder een prima phone voor een nog betere prijs, dus ja, ergens moet je concessies op doen...
Het enige 'zware' dat ik even gespeeld heb is Asphalt 8, en dat loopt prima en ziet er zeer gelikt uit. De meeste apps zijn natuurlijk gewoon geschikt voor veel minder krachtige Androids.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil goddomme van die screenprotector af waar m'n OPO mee geleverd is, maar nu duurt 't nog 'n week natuurlijk voor ik dat ding binnen heb
Verder wel tevreden met 't toestel hoor, loopt lekker soepel al ben ik nog niet veel verschil met m'n S3 tegen gekomen (nog niks zwaars kunnen uittesten verder).
Zit er een screenprotector bij? En die is ruk? Wel fijn dat er wel iets bij zit tot je de nieuwe hebt toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil goddomme van die screenprotector af waar m'n OPO mee geleverd is, maar nu duurt 't nog 'n week natuurlijk voor ik dat ding binnen heb
Verder wel tevreden met 't toestel hoor, loopt lekker soepel al ben ik nog niet veel verschil met m'n S3 tegen gekomen (nog niks zwaars kunnen uittesten verder).
Deze? http://www.amazon.com/gp/(...)RFUIVROGCA4SMC&psc=1quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ook geen screenprotector, enkel een lederen (of wat er op lijkt) flipcover, zwart, van amazon.co.uk.
Kostte inclusief verzendkosten rond de 8 euro geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |