SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
je kan trouwens gewoon inloggen op PSN via je browser en daar geld toevoegen aan je USA account met paypal. Scheelt je weer gedoe met psn kaarten te moeten kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe kan ik het bewijzen?quote:Zoals? Ik kon geen leuke chick vinden als UI dus dan maar dit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een volwassener plaatje?![]()
Jouw eerste post even bekekenquote:
bohhh
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_de_klassieker.html
Leuk om keer te zien![]()
Aan het begin; goed gedaan ouwe held!
Inderdaad wel leuk om een keer te zien![]()
![]()
Misschien je favoriete voetballer ofzo? Geen idee wie dat zou zijn trouwens, ik ben niet zo bekend met het eerste elftal van de plaatstelijke VV Veenwoudenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het bewijzen?
[..]
Zoals? Ik kon geen leuke chick vinden als UI dus dan maar dit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen maar zoete troep drinkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw eerste post even bekeken
bohhh
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klassiekertjequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw eerste post even bekeken
bohhh
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kindsoldaat.gifquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien je favoriete voetballer ofzo? Geen idee wie dat zou zijn trouwens, ik ben niet zo bekend met het eerste elftal van de plaatstelijke VV Veenwouden![]()
Is goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef Jorwol het volgende:
Nice DutchSL, kunnen we wedstrijdjes doen om wie de slechtste van FOK! is
Maar Trapz heeft ook een PS4![]()
![]()
![]()
Ben ook niet de slechtstequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is goed
Poule danquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is goed
![]()
![]()
Dat lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien je favoriete voetballer ofzo? Geen idee wie dat zou zijn trouwens, ik ben niet zo bekend met het eerste elftal van de plaatstelijke VV Veenwouden![]()
Ik heb nog nooit tegen een fokkers gespeeld geloof ik.
Edit: O nee 1x. Maar dat was toevallig gewoon in divisie 1. Wel gewonnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen idee maar die ventjes hier neuk ik zo hard dat ze alleen nog maar als peniskoker door het leven kunnen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
OMG eerste potje meteen een debiele bug..
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verder
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon, iets wanders wat je interesseert en deelwaardig is. Dat blauwe egeltje kennen we nu welquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed idee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PS4quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verder
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verdergodver haha
![]()
streamen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verder![]()
Ha! Dat krijg je er nu van!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verderNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tim heeft wel verreweg de meeste bugs heb ik het idee
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb deze UI pas net en ik had heel lang een andere.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon, iets wanders wat je interesseert en deelwaardig is. Dat blauwe egeltje kennen we nu wel![]()
Qft iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
Tim heeft wel verreweg de meeste bugs heb ik het idee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Neem gewoon mijn SMLENO paint.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb deze UI pas net en ik had heel lang een andere.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet te geloven dit. Fucking allereerste potje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oke, suit yourself. Ik vind deze nou niet bepaald innovatief en baanbrekend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb deze UI pas net en ik had heel lang een andere.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Niet te geloven dit. Fucking allereerste potje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als ik thuis ben ga ik wel 'onderzoek' doen naar een nieuwe UI hehequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, suit yourself. Ik vind deze nou niet bepaald innovatief en baanbrekend.![]()
De rest was fjerjeppen (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat de tegenstander maar met 7 man speelde die dag![]()
blauw randjequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef Kiid het volgende:
Als iemand speelt met een geleende speler, zie je dat dan ook eigenlijk?![]()
Jij bent gewoon EA's secret beta tester. Ook voor jezelf een secret.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Niet te geloven dit. Fucking allereerste potjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon, een keer iets lekker rebels ofzo. Dat vind ik echt wel bij jou passenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik wel 'onderzoek' doen naar een nieuwe UI hehe
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_de_klassieker.html
Leuk om keer te zienWat moet dat inspannend werk zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een klootzak. Vreet hem op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan speelde ik net tegen iemand met RobbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij deed al een rage quit bij de 3-0 in de 17e minuutquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Vreet hem op.. Enige potje die ik nog heb kunnen spelen
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:30 schreef Roypsv het volgende:
kun je nu ook je eigen spelers uitlenen voor coins ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:30 schreef Roypsv het volgende:
kun je nu ook je eigen spelers uitlenen voor coins ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan nooit met die speler spelen, krijg je hem nooit meer terugquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:30 schreef Roypsv het volgende:
kun je nu ook je eigen spelers uitlenen voor coins ?![]()
![]()
Haha watquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:30 schreef Roypsv het volgende:
kun je nu ook je eigen spelers uitlenen voor coins ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lachuuuuuhquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou wel mooi zijn, want dan wil ik DS2 zijn CR7 lenen![]()
zou toch mooi zijn als dat kan.gewoon je messi voor 6 of 12 uur uit kunnen lenen
een trade section en een loan section nog meer te SMLENO'enPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha ja klopt, niet over nagedacht. maar hoe kan je dan bijvoorbeeld met CR7 spelen ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En dan nooit met die speler spelen, krijg je hem nooit meer terug![]()
Je kan een paar spelers lenen op basis van je behaalde EA Level.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja klopt, niet over nagedacht. maar hoe kan je dan bijvoorbeeld met CR7 spelen ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oke thanksquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan een paar spelers lenen op basis van je behaalde EA Level.![]()
Volgens mij heet dat ding de EASFC shop. Persoonlijk zou ik eerst de opties nemen die je extra coins opleveren trouwens.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb toch genoeg van die coins. heb alles gekocht wat ik kon kopenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat ding de EASFC shop. Persoonlijk zou ik eerst de opties nemen die je extra coins opleveren trouwens.![]()
gaat over de US versiequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:42 schreef HulkHeld het volgende:
Zijn er nou mensen die Fifa 15 al in huis hebben? Of gaat het over de demo?![]()
Er zullen heus wel mensen zijn die Fifa 15 al in huis hebben. Ik denk in Amerika ook wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:42 schreef HulkHeld het volgende:
Zijn er nou mensen die Fifa 15 al in huis hebben? Of gaat het over de demo?![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
hopen dat het donderdag wel kan danquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef Ozz-03 het volgende:
Kan geen packs openen.
http://www.twitch.tv/kralexo3![]()
Bohh winst uit een pack.
deze 2 baasjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Toch maar gekocht
Ben op mijn werkquote:Maar als ik thuis kom eerst stofzuigen en het eten maken. Dus dan kan die mooi downloaden.
ik moet tot half 12 werkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben op mijn werkMaar als ik thuis kom eerst stofzuigen en het eten maken. Dus dan kan die mooi downloaden.
![]()
![]()
Hulpchef van Litmanen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Roy?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
werk op het kantoor bij TNT naast mijn studiequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Roy?![]()
Het kantoor van TNT staat naast je school? Handigquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
werk op het kantoor bij TNT naast mijn studie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goeiequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kantoor van TNT staat naast je school? Handig![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kantoor van TNT staat naast je school? Handig![]()
![]()
![]()
Ik had nog niet gezien van wie deze post afkomstig was, maar toen ik naar het team keek, wist ik al wie de afzender moest zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh. Alles voor 300c(Lolo 150c)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik gebruik ze als frisbeequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Al die FIFA15-pakketjes die vandaag aan Roy zijn neus voorbij gaan op zijn werk![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had nog niet gezien van wie deze post afkomstig was, maar toen ik naar het team keek, wist ik al wie de afzender moest zijnKon toch ook Thye ofzo zijn?
![]()
![]()
Slechts 3 Russen, en 2 spelers van Zenith...dat is voor een echte liefhebber als Thye veel te weinig. En jij bent vaak autistisch op zoek naar nonrares, Thye wil juist rares.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
HoezoKon toch ook Thye ofzo zijn?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhlazsquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh. Alles voor 300c(Lolo 150c)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.twitch.tv/shauntpetro
deze man heeft al echt te zieke spelers. Zoveel packs geopend dat die al 1.8 milly heeft![]()
Jij haat mij echt hequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Slechts 3 Russen, en 2 spelers van Zenith...dat is voor een echte liefhebber als Thye veel te weinig. En jij bent vaak autistisch op zoek naar nonrares, Thye wil juist rares.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
deze man heeft al echt te zieke spelers. Zoveel packs geopend dat die al 1.8 milly heefttwitter:SSJ2Shaunt twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 01:51:19@WeFUT Was using your app during my stream yesterday... Really simple, quick, intuitive. Love it! reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:01 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:SSJ2Shaunt twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 01:51:19@WeFUT Was using your app during my stream yesterday... Really simple, quick, intuitive. Love it! reageer retweet
![]()
![]()
#Ultrajizzquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:01 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:SSJ2Shaunt twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 01:51:19@WeFUT Was using your app during my stream yesterday... Really simple, quick, intuitive. Love it! reageer retweet
Heb je al een paar servers erbij gekwakt?
0 verstand vanquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
#Ultrajizz
Heb je al een paar servers erbij gekwakt?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij betaalt het verjaardagsfeestje van Lindgren. op z'n jacht vanavond, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:02 schreef Roypsv het volgende:
Reemi, genereer je al inkomsten met Wefut ofniet?![]()
Op wat voor platform is je server gehost?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
OpenVZquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op wat voor platform is je server gehost?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
OpenVZ nog nooit echt mee gewerkt dus ben benieuwdquote:
Jij bent meer van de vmware he?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OpenVZ nog nooit echt mee gewerkt dus ben benieuwd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup maar neem aan dat de basis hetzelfde is.quote:
@Mensen die via de us versie van ps4 spelen op dit moment.. kan ik em downloade op mijn us account vanavond en dan fifa punten kopen in de us store en daar op die account packs openen en alles verkopen en overzetten naar main account? Kost me dan alleen 5% of klopt/kan dit niet?![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:13 schreef m25 het volgende:
@Mensen die via de us versie van ps4 spelen op dit moment.. kan ik em downloade op mijn us account vanavond en dan fifa punten kopen in de us store en daar op die account packs openen en alles verkopen en overzetten naar main account? Kost me dan alleen 5% of klopt/kan dit niet?
Ik heb het ook gedaan![]()
En je Fifa denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:13 schreef m25 het volgende:
@Mensen die via de us versie van ps4 spelen op dit moment.. kan ik em downloade op mijn us account vanavond en dan fifa punten kopen in de us store en daar op die account packs openen en alles verkopen en overzetten naar main account? Kost me dan alleen 5% of klopt/kan dit niet?![]()
Doe ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Vmware
Alhoewel ik er de ballen verstand van heb,zou ik het liefst met Linux werken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vvsb'er gespotquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Wordt de KNVB beker nog ergens uitgezonden? Plaatselijke clubje moet tegen Vitesse vanmiddag.![]()
Is deze gast niet ontzettend lang bezig met al zijn spelers verkopen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
deze man heeft al echt te zieke spelers. Zoveel packs geopend dat die al 1.8 milly heeft![]()
jawelquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
Is deze gast niet ontzettend lang bezig met al zijn spelers verkopen?![]()
Sowieso! Een vriend van mijn broertje moet dus zo waarschijnlijk Labyad verdedigen... Hij had er zelf niet heel veel vertrouwen in.quote:![]()
Ik weet 100% zeker dat Labyad niet gaat scoren tegen hem.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sowieso! Een vriend van mijn broertje moet dus zo waarschijnlijk Labyad verdedigen... Hij had er zelf niet heel veel vertrouwen in.![]()
Niet Ibarbo gebruikenquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:18 schreef Henrys het volgende:
Bony speelt ook heerlijk, is echt een tank dit jaar, niet van de bal te krijgen zonder overtreding.![]()
![]()
Okee rlxd.. ohja en hoe zit het met de UT editie bij de download, geldt dat? Ik krijg namelijk als het goed is die 40 gratis packs vanwege pre order. En die moet ik verkopen als ik em al download...quote:![]()
Heb ik voor 10k verkocht, Tevez is veel beter. Pace is nog steeds goed maar dribbiling en strength vind ik dit jaar belangrijkerquote:![]()
Je krijgt er maar 1 per week.....quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef m25 het volgende:
[..]
Okee rlxd.. ohja en hoe zit het met de UT editie bij de download, geldt dat? Ik krijg namelijk als het goed is die 40 gratis packs vanwege pre order. En die moet ik verkopen als ik em al download...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dingen zijn waardeloos manquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt er maar 1 per week...... Gold pakje iedere week, big whoop-tie-fucking-doo
![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef m25 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dat gaan zien? Qua ban ofso? Zal toch niet?![]()
![]()
Ja weet ik, maar blijven er 40 uiteindelijk. Maar zit dat bij de download als ik het spel nu download?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt er maar 1 per week.....![]()
Ibarbo heeft 4* skillies. Betere work rates. Is groter. Rent harder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb ik voor 10k verkocht, Tevez is veel beter. Pace is nog steeds goed maar dribbiling en strength vind ik dit jaar belangrijker
Die is zeker beter.![]()
kan 1 van de early adopters misschien even de manager tasks in een spoilert zetten
#FreeTrapz![]()
Die is 8x zo duur...quote:![]()
Je moet wel realistisch blijven. Mensen met een leven hebben nog geen 40k beschikbaar voor een spits.![]()
Nu 2 offline potjes gespeeld (). Begin al wel aan de controller te wennen, maar aan het nieuwe schieten nog niet. Ik las dat keepers zo slecht zouden zijn maar ze pakken juist echt veel. Longshots vliegen ook alle kanten op.
Heb nu dit, dankzij een 6k lening van Thad en wat matchcoins etc
Wil het even uitbouwen met Wijnaldum en fatsoenlijke backs en dan ga ik wat potjes seasons doen. Dan stream ik het ook wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
teveel werk. Zijn er 18quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
kan 1 van de early adopters misschien even de manager tasks in een spoilert zetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ook zo, maar ik vroeg het me af.. die krijg je dus niet bij de download versie? Heb afgelopen twee jaar nog nooit ook maar iets van waarde daarin gehad dus zal me verder idd een rotzorg zijn..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dingen zijn waardeloos man. Gold pakje iedere week, big whoop-tie-fucking-doo
![]()
je krijgt ook niet eens de premium packquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dingen zijn waardeloos man. Gold pakje iedere week, big whoop-tie-fucking-doo
![]()
![]()
als je voor 25 september nog fifa 15 koopt dan krijg je die welquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:25 schreef m25 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik vroeg het me af.. die krijg je dus niet bij de download versie? Heb afgelopen twee jaar nog nooit ook maar iets van waarde daarin gehad dus zal me verder idd een rotzorg zijn..![]()
Mooie 6 chem op je RWquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:24 schreef Tim86 het volgende:
Nu 2 offline potjes gespeeld (). Begin al wel aan de controller te wennen, maar aan het nieuwe schieten nog niet. Ik las dat keepers zo slecht zouden zijn maar ze pakken juist echt veel. Longshots vliegen ook alle kanten op.
[ afbeelding ]
Wil het even uitbouwen met Wijnaldum en fatsoenlijke backs en dan ga ik wat potjes seasons doen. Dan stream ik het ook wel![]()
Gierig héquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt ook niet eens de premium pack
Maar goed via US kost het toch niks extra's![]()
En zijn shooting stats?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ibarbo heeft 4* skillies. Betere work rates. Is groter. Rent harder.
Die is zeker beter.![]()
Daarom staat er ook dat er zo een andere back komt. Je moet wat als je geen coins hebtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Finishing van een bronzequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke laat ik het zo vragen dan tim, zit er handels technisch nog wat leuks tussen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stats van Hernanes zijn ook zeker niet verkeerd.
5* WF
4* skills
87 shot power / 88 long shot
85 short passing![]()
Wel heel matig elftal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil het even uitbouwen met Wijnaldum en fatsoenlijke backs en dan ga ik wat potjes seasons doen. Dan stream ik het ook wel![]()
Deze man snapt hetquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met ibarbo kun je het doel inlopen dus niet belangrijk gr gr![]()
Krijg k ook een pre order fifa nu? Aangezien k hem met mijn ps4 heb besteld? En wat krijg je er dan bij?40 packs? Dacht dat dat ultimate edition wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij is maar iets van 75-76 rated.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Stats van Hernanes zijn ook zeker niet verkeerd.
5* WF
4* skills
87 shot power / 88 long shot
85 short passing![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke laat ik het zo vragen dan tim, zit er handels technisch nog wat leuks tussen.Ach, laat ik moeite doen. In het kort:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Loan a player
2 Seasons match
3 TOTW Challenge
4 contract
5 fitness
6 chem style
7 kit
8bal
9 badge
10 stadium
11 new squad
12 add concept player to squad
13 replace concept player
14share a 100 chem squad
15 change club name
16 tournament match
17 buy item
18 list a playerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach vreet een drolquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
thnx manquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, laat ik moeite doen. In het kort:
1 Loan a player
2 Seasons match
3 TOTW Challenge
4 contract
5 fitness
6 chem style
7 kit
8bal
9 badge
10 stadium
11 new squad
14share a 100 chem squad
15 change club name
16 tournament match
17 buy item
18 list a playerhad gehoopt dat ze van de 18 iets orginelers gemaakt hadden. op ballen en chem styles na niets interessants dus.
#FreeTrapz![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij is maar iets van 75-76 rated.![]()
Arteta say NOquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pace = de rating van een speler volgens sommige mensen.
#FreeTrapz![]()
Hoeveel kostie nu dan in dollars? En die pakkies? Zijn die goedkoper of werkt dat niet zo op de ps4? Dan 'verdien' je die 5% wel terug..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gierig hé
Maar goed via US kost het toch niks extra's![]()
60$quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:37 schreef m25 het volgende:
[..]
Hoeveel kostie nu dan in dollars? En die pakkies? Zijn die goedkoper of werkt dat niet zo op de ps4? Dan 'verdien' je die 5% wel terug..
En de prijzen van packs zijn ''net zo duur'' als in EU, maar dan in dollars ipv euro's![]()
bohhh 10Kquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:39 schreef Roypsv het volgende:
haha, krijg gewoon lavezzi in me pack :p
#FreeTrapz![]()
Stukje goedkoper dus, mooi.. ty.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
60$
En de prijzen van packs zijn ''net zo duur'' als in EU, maar dan in dollars ipv euro's![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, laat ik moeite doen. In het kort:
1 Loan a player
2 Seasons match
3 TOTW Challenge
4 contract
5 fitness
6 chem style
7 kit
8bal
9 badge
10 stadium
11 new squad
14share a 100 chem squad
15 change club name
16 tournament match
17 buy item
18 list a playerDat gaat niet zo makkelijk met trade accounts als vorig jaar.
![]()
Zoek zelf een filmpje, lamlul.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:41 schreef Grandesco het volgende:
Hoe doe je die nieuwe sideways rabona?
Die ziet er wel handig uit.![]()
Ctrl+wquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:41 schreef Grandesco het volgende:
Hoe doe je die nieuwe sideways rabona?
Die ziet er wel handig uit.![]()
die nummer 14 gaat je nekkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dat gaat niet zo makkelijk met trade accounts als vorig jaar.
#FreeTrapz![]()
Leuk voor de nachtelijke sessies tegen half Saudi-Arabiëquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef byah het volgende:
Je kan geen latency meer zien bij kiezen van tegenstander?![]()
![]()
nope, snel shirts wisselen om je latency te voelen. old schoolquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef byah het volgende:
Je kan geen latency meer zien bij kiezen van tegenstander?![]()
Huh? Silvers met een rating van 80+?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohh hoop aan het einde van de week het onderste team bij elkaar te hebbon![]()
Daar wil je niet tegen spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk voor de nachtelijke sessies tegen half Saudi-Arabië![]()
concept spelersquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Huh? Silvers met een rating van 80+?![]()
Not bad. Hoe kom je daar nou aan als je geen acc tot je beschikking had? Veel packs gekocht? En ben je nog geinteresseerd in xbox coins?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohh hoop aan het einde van de week het onderste team bij elkaar te hebbonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hoeveel rente betaal je daarvoor?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Natura.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel rente betaal je daarvoor?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
![]()
gestolen grapquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef DePresident. het volgende:
Tips op dit startersteampje?![]()
[ afbeelding ]![]()
Waarom koop je geen points op je US account? Vanwege de 5% of heb je andere goede reden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook dat er zo een andere back komt. Je moet wat als je geen coins hebt![]()
Of carvalho ccm of omgooien naar 433(3)quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef DePresident. het volgende:
Tips op dit startersteampje?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Thanks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Of carvalho ccm of omgooien naar 433(3)
PSN: DePresident_![]()
hoeveel heb je m weten te scoren ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef diedjuh het volgende:
Mijn doel voor deze week is binnen.
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe duuah?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef diedjuh het volgende:
Mijn doel voor deze week is binnen.
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zie net dat ik m'n Labyad voor veel te weinig op de markt zetZakaria
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Omdat ik dan met een wagonlading consumables zit die ik niet kwijt kan en niet kan gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef m25 het volgende:
[..]
Waarom koop je geen points op je US account? Vanwege de 5% of heb je andere goede reden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe zit dat nou met die vpn, als ik nu fifa koop en mn vpn op amerika zet kan ik dus gewoon dat speel opstarten, dan vpn uitzetten en dan zit ik gewoon op europese servers?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
PSN account moet op amerika staanquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:03 schreef Cara het volgende:
hoe zit dat nou met die vpn, als ik nu fifa koop en mn vpn op amerika zet kan ik dus gewoon dat speel opstarten, dan vpn uitzetten en dan zit ik gewoon op europese servers?![]()
Eerste longshot die lukt is met Danny Verbeek![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er gaat toch nog 10% vanaf, wat betekent dat je niks winst hebt gemaakt??quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Started from the bottom.![]()
Oeh 10 procent jij leeft zeker in een zeer links landquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er gaat toch nog 10% vanaf, wat betekent dat je niks winst hebt gemaakt??Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
pcquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
PSN account moet op amerika staanOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Mag je nog veel investeren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohh hoop aan het einde van de week het onderste team bij elkaar te hebbon![]()
![]()
Ik dacht dat dat zo was? Veranderd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oeh 10 procent jij leeft zeker in een zeer links land![]()
48kquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel heb je m weten te scoren ?![]()
Xbox-spelers mogen hun handelswaar naar mij DM'en ter beoordelingi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
5 is hetquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo was? Veranderd?altijd al
Elke dag![]()
Fut op de pcquote:
ja, bewaar dat voor later, ik wil graag eerst antwoord op mn vraag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
IF Miranda heb ik ook al maar staat op een ander account ;-)quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Het was wel een gouden tip om in Aguero te handelen, het lukte net al voor de 3e keer om winst op hem te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was wel een gouden tip om in Aguero te handelen, het lukte net al voor de 3e keer om winst op hem te maken.beetje laat he, met je slowpoke edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wist er toch een keer in te komen. Toen snel alle coins overgezet. Nog zeker interesse. Dm even wat je hebt dan stuur ik vanavond even terug.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Not bad. Hoe kom je daar nou aan als je geen acc tot je beschikking had? Veel packs gekocht? En ben je nog geinteresseerd in xbox coins?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
kut, die cornervolleys rand 16 werken echt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fuck niet aan gedacht. Die kan je natuurlijk niet meer ruilen. Maar gewoon even een paar points halen en proberen die dingen maar te verkopen dan. Moet toch ff van die dollardiscount gebruik maken..quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik dan met een wagonlading consumables zit die ik niet kwijt kan en niet kan gebruiken.![]()
Ik was best snel met editten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
beetje laat he, met je slowpoke edit.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
kut, die cornervolleys rand 16 werken echtFaal ea
Wel ff oefenen en vrijdag misbruiken.
(heb vrijdag een fifa toernooitje bij mij thuis met 7 vrienden.
)
Heb het nu offline 3x geprobeerd richting Ayoub die echt paupershooting heeft en die scoorde er 2 keer uit. Er komen steeds 4 of 5 verdedigers voor de keeper te staan en ze koppen hem steeds zelf binnenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]Faal ea
Wel ff oefenen en vrijdag misbruiken.
(heb vrijdag een fifa toernooitje bij mij thuis met 7 vrienden.
)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Filmpje maken en sharen, kunnen wij het ook allemaal misbruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het nu offline 3x geprobeerd richting Ayoub die echt paupershooting heeft en die scoorde er 2 keer uit. Er komen steeds 4 of 5 verdedigers voor de keeper te staan en ze koppen hem steeds zelf binnen![]()
Dat is nog harder steenkolen Engels dan van Gaalquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
daar loop je dus die voedselvergiftingen op![]()
![]()
![]()
Dit bedoel ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag hopen dat ze het snel patchen. Zou het spel best wel kunnen verneuken. Nog erger dan de kick of glitch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het nu offline 3x geprobeerd richting Ayoub die echt paupershooting heeft en die scoorde er 2 keer uit. Er komen steeds 4 of 5 verdedigers voor de keeper te staan en ze koppen hem steeds zelf binnenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik dacht dat hij vandaag uitkwam in NL.
Effe kijken of ik hem alsnog in de stad kan hosselen ipv de plaatselijke Bart Smit met hun donderdag om half 9.
Ze dachten vast ik ben shi wahed junk.![]()
![]()
IM CRAZY TOEquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat is nog harder steenkolen Engels dan van Gaal![]()
En nu laat ik mijn longshots dippen en vliegen ze er letterlijk allemaal in..ben benieuwd of dat online ook zo is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kudtzooi, iedereen hier is al bezig met IF's, Aguero's en Benzema's, terwijl ik nog deals bij elkaar loop te schrapen van een paar 100 coins![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kudtzooi, iedereen hier is al bezig met IF's, Aguero's en Benzema's, terwijl ik nog deals bij elkaar loop te schrapen van een paar 100 coins![]()
![]()
![]()
Donderdag, vrijdag en het weekend kun je pas goed handelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
Die prijzen van IF PL spelers zijn echt ziekDan moet je er wel heel veel eigen geld tegen aan gooien.
![]()
Dippen? How?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:18 schreef Tim86 het volgende:
En nu laat ik mijn longshots dippen en vliegen ze er letterlijk allemaal in..ben benieuwd of dat online ook zo isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
L1. Zoals bij een vrije trap geloof ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb nog nul deals bij elkaar geschraapt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
Wat is er met die keeper van Senegal aan de hand?
Hij staat er heel weinig op en zijn rating lijkt veel te laag voor z'n stats![]()
Edit: Geruchten over een discardwaarde van 5K. Wie probeert het? Specificaties in een spoiler ivm meelezersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik wordt nu in ieder geval ernstig beperkt door mijn financiele mogelijkheden. Ben de helft van de tijd aan het wachten tot ik weer wat verkocht heb, voordat ik weer kan inkopenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag en het weekend kun je pas goed handelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik heb jou wel investeringposts zien makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nul deals bij elkaar geschraapt.dus denk dat jij ook al rond de 100K zit
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef el-blanchito het volgende:
Hij staat er heel weinig op en zijn rating lijkt veel te laag voor z'n stats![]()
Edit: Geruchten over een discardwaarde van 5K. Wie probeert het? Specificaties in een spoiler ivm meelezersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht dat ik jou eerder deze week zag posten dat jij toch ook aardig wat goede spelers op je TP had staan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nul deals bij elkaar geschraapt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
L1 is toch gewoon een lobje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
L1. Zoals bij een vrije trap geloof ik.![]()
![]()
Nog zo'n schitterend voordeel voor PC: Het spel kopen voor 29,99 euro IPV 64,90.
PC
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb jou wel investeringposts zien makendus denk dat jij ook al rond de 100K zit
Alles alleen maar gekocht van de starterpacks en daily gifts. Op 7 accounts, dus dat tikt wel aan. Bij elkaar aan waarde iets van 80K nuquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou eerder deze week zag posten dat jij toch ook aardig wat goede spelers op je TP had staan?![]()
![]()
Fut op de PCquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:22 schreef Cara het volgende:
Nog zo'n schitterend voordeel voor PC: Het spel kopen voor 29,99 euro IPV 64,90.
PC![]()
![]()
Beste POTS,quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wordt nu in ieder geval ernstig beperkt door mijn financiele mogelijkheden. Ben de helft van de tijd aan het wachten tot ik weer wat verkocht heb, voordat ik weer kan inkopen
Iedere 1.5K die je in ballen pompt krijg je binnenkort 4K voor terug.
Met vriendelijke groet,Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dacht k ookquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Edit: Geruchten over een discardwaarde van 5K. Wie probeert het? Specificaties in een spoiler ivm meelezersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu twijfel ikquote:![]()
Maar je moet sowieso met je linker stick omhoog klikken. Nu twijfel ik sowieso of je er wel iets anders bij moet inklikken
Benzebaas en lavezzi's ofzo toch ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Alles alleen maar gekocht van de starterpacks en daily gifts. Op 7 accounts, dus dat tikt wel aan. Bij elkaar aan waarde iets van 80K nuPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik weet heel zeker dat L1/LB een lobje is, tenzij je ander controllschema hebtquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu twijfel ik![]()
Maar je moet sowieso met je linker stick omhoog klikken. Nu twijfel ik sowieso of je er wel iets anders bij moet inklikkenmaar dippende longshots kunnen alleen met de stick denk ik
![]()
Edit: Geruchten over een discardwaarde van 5K. Wie probeert het? Specificaties in een spoiler ivm meelezersHet is ook elk jaar weer wat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EA![]()
![]()
OMG, nu maak ik echt de ergste cornervolley ooit. Compleet verneukte pass en dan nog knalt Burnet hem van 35 meter de kruising in
ff spoelen naar 0:40
https://www.facebook.com/video.php?v=855406344484612Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit dus ja. Met de stick gewoon. Zoals je het met vrije trappen ook doet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet heel zeker dat L1/LB een lobje is, tenzij je ander controllschema hebtmaar dippende longshots kunnen alleen met de stick denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Zag dat Palacio ook aardig duur geworden was, en de Deulofeu ofzo ook. Dus heb wel wat ruimte. En natuurlijk tot de 29e daily gifts. En dan de matchcoins nog, vanaf donderdag ga ik IF'jes inslaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Benzebaas en lavezzi's ofzo toch ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
OMG, nu maak ik echt de ergste cornervolley ooit. Compleet verneukte pass en dan nog knalt Burnet hem van 35 meter de kruising in
https://www.facebook.com/video.php?v=855406344484612quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Het is ook elk jaar weer wat he
EA![]()
Denk wel echt dat je dit online niet zo makkelijk luktquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=855406344484612![]()
![]()
hahahahahaha wat een bazenspel manquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Wtfquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Wel Adje als captain btw
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=855406344484612
Hoe heb je dit zo snel geknipt?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=855406344484612de tering
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je op share drukt dan heb je automatisch de afgelopen minuut. Die kan je dan meteen uploaden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Godver
Hoe heb je dit zo snel geknipt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht afgelopen 15 min..quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op share drukt dan heb je automatisch de afgelopen minuut. Die kan je dan meteen uploaden.
Of heb je dat ingesteld?![]()
![]()
Haha wat een gekkenwerk dit. EA heeft het weer voor elkaar hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op share drukt dan heb je automatisch de afgelopen minuut. Die kan je dan meteen uploaden.![]()
Gewoon stick in richting vasthouden dus. Zoals Omni zeiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat schot waar de corner uitkwam was zo'n dipping shot btw..eerste van 6 die er niet in ging. Wel op semi pro overigens, dus keepers zijn normaal wel een stuk beter, maar toch..bulllllshit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wilde deze week eigenlijk ook een IF kopen. denk alleen dat Miranda te gehyped si op t moment. nu 450K kan je net zo goed een kompany of t Silva voor kopen. sla de 1st week IF's over dit jaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Zag dat Palacio ook aardig duur geworden was, en de Deulofeu ofzo ook. Dus heb wel wat ruimte. En natuurlijk tot de 29e daily gifts. En dan de matchcoins nog, vanaf donderdag ga ik IF'jes inslaanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb er niks aan gedaan..ging automatisch zo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht afgelopen 15 min..
Of heb je dat ingesteld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
even goldpack openen nu..spannenddddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik op share druk heb ik vs mij de laatste 15 min opgeslagen. Als je 2x op share drukt snel achter elkaar gaat hij opnemen vanaf dat moment. Is misschien handiger dan heb je puur het potjequote:Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er niks aan gedaan..ging automatisch zo.stream (ja voor 1 pack) grquote:![]()
Tis normaal idd 15, maar op een bepaald punt stopt en eindigt het. Beetje wazig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er niks aan gedaan..ging automatisch zo.![]()
oh ok..vaag. Moet me er nog wat in verdiepen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik op share druk heb ik vs mij de laatste 15 min opgeslagen. Als je 2x op share drukt snel achter elkaar gaat hij opnemen vanaf dat moment. Is misschien handiger dan heb je puur het potje
[..]
streamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh hoerenaids, het is maar een minipack van 4 dingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zometeen welquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wordt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wordt nu in ieder geval ernstig beperkt door mijn financiele mogelijkheden. Ben de helft van de tijd aan het wachten tot ik weer wat verkocht heb, voordat ik weer kan inkopen![]()
Wat moet je in godsnaam met zoveel accounts.. Snap wel dat het handig is om aan extra coins te komen maartoch..quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Alles alleen maar gekocht van de starterpacks en daily gifts. Op 7 accounts, dus dat tikt wel aan. Bij elkaar aan waarde iets van 80K nu![]()
Handig? Volgens mij betaalt het zich direct uit. Waar ik vanochtend 3k oogst met daily gifts (en dan heb ik een goede dag), oogst Toefjes er waarschijnlijk 15k ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met zoveel accounts.. Snap wel dat het handig is om aan extra coins te komen maartoch..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat snap ik wel, zei het puur omdat ik daar geen zin in zou hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Handig? Volgens mij betaalt het zich direct uit. Waar ik vanochtend 3k oogst met daily gifts (en dan heb ik een goede dag), oogst Toefjes er waarschijnlijk 15k ofzo.![]()
![]()
beetje mazzel de eerste 2 dagen zit je inderdaad op 25K. kon je een benzema en boateng kopen. zit je nu rond de 80Kquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Handig? Volgens mij betaalt het zich direct uit. Waar ik vanochtend 3k oogst met daily gifts (en dan heb ik een goede dag), oogst Toefjes er waarschijnlijk 15k ofzo.
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: