quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je ouders broer en zus zijn.
Ik heb geen idee hoe hij heet, maar hij is van GoT toch?quote:
zou dit willen zienquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij heet, maar hij is van GoT toch?
Kkjong. Wil 'm op z'n bek rammen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar chlor wat de kk? Ik en Dima in 1 zin?
Deze had ik ook gelezen. Wtf man. Ook echt "ben geen jaloers kreng"quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Chai het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.
Als een vriend van haar vriend hem vraagt om iets te gaan doen dan voelt zij zich ook gelijk uitgenodigd?!wtf
Inderdaad, jij staat nog lager in de sociale ladder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar chlor wat de kk? Ik en Dima in 1 zin?
Kom jij weerquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Inderdaad, jij staat nog lager in de sociale ladder.
ja, maar als ze met zn 2en gaan, dan gaat hij vreemdquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Chai het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.
Als een vriend van haar vriend hem vraagt om iets te gaan doen dan voelt zij zich ook gelijk uitgenodigd?!wtf
Hey vb hoe is het leven ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt van die theezakjes inderdaad.
Ik heb vorige week m'n diploma opgehaald. Verder zou ik liegen als ik zei dat ik het druk had.quote:
Keurig. Tijger is trots.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vorige week m'n diploma opgehaald. Verder zou ik liegen als ik zei dat ik het druk had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |