Hoe bedoel je dat ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, en dat moeten we ook niet willen.
Hoor jij nog wel eens wat over FIS? Over een aantal jaar weten niemand meer wie Isis was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen ISIS hoogstens wat verzwakken maar niet meer dan dat.
Wanneer het daar stabiel is, dan zijn er niet meer van dit soort conflicten.quote:
Bellen we Poetin toch gewoon, regelt die wel iets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wanneer het daar stabiel is, dan zijn er niet meer van dit soort conflicten.
En ik en veel mensen met mij vinden dit soort conflicten interessant.
Putin...quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:22 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bellen we Poetin toch gewoon, regelt die wel iets.
Nee !! de ellende in het Midden-Oosten is deel van mijn leven !!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Pfff zijn nog genoeg andere dingen die je interessant kan vinden
Je zoekt maar een andere hobby !quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee !! de ellende in het Midden-Oosten is deel van mijn leven !!!
Is niet nodig, het blijft nog jaren en jaren gedoe in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zoekt maar een andere hobby !
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Alles wat er nu gedaan wordt zal gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is niet nodig, het blijft nog jaren en jaren gedoe in het Midden-Oosten.
Dictator daar, terrorist hier... een grote gezelligheid.
Gelukkig gaat de VS Iraq en Syrie nu helpen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Alles wat er nu gedaan wordt zal gevolgen hebben.
Hee huis-tuin en keuken filosoof, nobody cares.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:29 schreef Loekie1 het volgende:
Aan een NSB'er werd ooit gevraagd: waarom sloot je je aan bij de nazi's? Hij antwoordde: 'ik dacht dat ze zouden winnen, ik heb verkeerd gegokt.'
Als Isis op instorten staat zullen steeds minder mensen zich bij hen aansluiten.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hee huis-tuin en keuken filosoof, nobody cares.
Je zou het beter eens bij de feiten houden in plaats van dat soort riedeltjes te posten.quote:
Zolang ze maar ver van Nederland en Marokko blijven moeten ze doen wat ze niet laten kunnen.quote:
Ach, het is al vaker gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zou het beter eens bij de feiten houden in plaats van dat soort riedeltjes te posten.
Het is gewoon vrijwel onmogelijk om een guerrilla groepering echt te verslaan, iedere militaire expert kan dat beamen.
En dat zeggen als moslim..quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang ze maar ver van Nederland en Marokko blijven moeten ze doen wat ze niet laten kunnen.
Niet in Syrie of Irak in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat zeggen als moslim..![]()
Waar is de medemenselijkheid?
Nah ik gun die mensen daar ook een goed leven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet in Syrie of Irak in ieder geval.
Diegene die een goed leven willen hebben kunnen beter naar een ander islamitisch land verhuizen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik gun die mensen daar ook een goed leven.
Niet iedereen heeft daarvoor genoeg geld of mogelijkheden he.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Diegene die een goed leven willen hebben kunnen beter naar een ander islamitisch land verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |