Service hequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Livestream van de NOS:
http://nos.nl/sport/livestream/stream/2303/
Zeer teleurstellend dat ze het schijnbaar niet op tv uitzenden.
quote:
Dat zou zo prettig zijn voor dit soort dingen ja...kom op, het is een WK, dat mag je wel uitzenden hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:39 schreef borisz het volgende:
Sport24 zou gewoon een aparte digitale zender moeten worden. Dan heeft de NOS een eigen digitale kanaal zijn ze ook niet afhankelijk van de zenderbazen op 1, 2 en 3. Hoewel er zullen dan vast wel weer andere problemen opdoemen
Voorspelquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:43 schreef heywoodu het volgende:
De coach in de time-out: "Goed blijven communiceren over het voorspel."
Veel zal afhangen van de mentale weerbaarheid (zoals zo vaak bij Nederlandse sporters). De dames hebben zeker potentie, maar zijn op het moment supreme toch vaak te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken gebleken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:08 schreef Iwanius het volgende:
Zal het er dan toch nog van komen dat de Dames eens weer gaan meetellen in de wereld en Olympische top want het is de laatste tijd erg magertjes allemaal.
Ik heb me laten vertellen dat Thailand het enige op het WK aanwezige Aziatische land is dat de Asian Games (op dit moment ook bezig) als grotere prioriteit ziet en daar dus met het sterkste team is.quote:
Flier (of Nummerdor-Flier tegenwoordigquote:Op woensdag 24 september 2014 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat Thailand het enige op het WK aanwezige Aziatische land is dat de Asian Games (op dit moment ook bezig) als grotere prioriteit ziet en daar dus met het sterkste team is.
Superkwaliteit is het nooit natuurlijk, maar NOS-streams zijn soms wel vaag. Bij mij vaak als ik van tabblad heb gewisseld, daarom heb ik het op het tweede scherm zodat ie goed blijftquote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef KaBuf het volgende:
Is het beeld nu niet de beste kwaliteit of ligt dat aan mijn pc?
Oh ja, als ik een tijdje niet wissel van tab blijft het beter inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Superkwaliteit is het nooit natuurlijk, maar NOS-streams zijn soms wel vaag. Bij mij vaak als ik van tabblad heb gewisseld, daarom heb ik het op het tweede scherm zodat ie goed blijft
13-16 inmiddels.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Wedstrijd tegen de VS is begonnen, 11-7 NL in de eerste set.
Zeker, maar er mag toch wel een beetje verwacht worden dat ze 1 set winnen en dit was daar een goede kans voorquote:Op donderdag 25 september 2014 20:34 schreef Max23 het volgende:
Jammer, maar knap dat ze het USA zo moeilijk kunnen maken
Hoezo mag dat verwacht worden danquote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar er mag toch wel een beetje verwacht worden dat ze 1 set winnen en dit was daar een goede kans voor
Mhua het is niet alsof ze per se een set moeten pakken.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar er mag toch wel een beetje verwacht worden dat ze 1 set winnen en dit was daar een goede kans voor
Wereldranglijst zegt weinig. Niveau ligt dit bij elkaar. Vooral in Europa zijn er meer goede ploegen dan plaatsen op grote toernooien. Als je dan steeds naast de grote toernooien grijpt, pak je automatisch minder punten voor de wereldranglijst.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat verwacht worden dan![]()
Als je naar de world ranking kijkt, zouden ze kansloos met 3-0 moeten verliezen
De bookmakers geven een meer realistisch beeld dan de wereldranglijst, en daar schat men de kans voor setwinst van Nederland in op zo'n 60%quote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat verwacht worden dan![]()
Als je naar de world ranking kijkt, zouden ze kansloos met 3-0 moeten verliezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |