Watquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef beverton het volgende:
ik heb je moeder op sm-wijze mishandeld en daarna ziekhard mijn luller in haar poenie gestopt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef beverton het volgende:
ik heb je moeder op sm-wijze mishandeld en daarna ziekhard mijn luller in haar poenie gestopt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef beverton het volgende:
Die had ook niet altijd een makkelijke jeugdquote:
Boeit zeker wel want als je volwassen bent trek je je daar niks van aan, ga je op jezelf wonen en zeg je tegen je ouders dat ze zich niet met jouw leven hoeven te bemoeien en kap je het contact af.quote:
Tuurlijk boeit het wel. Als je minderjarig bent, hebben je ouders een verantwoordelijkheid over jou. Als je meerderjarig bent, kun je op eigen benen staan.quote:
Kappen met mijn ouders vind ik geen oplossing. Ze mogen dan nog deze houding er op nahouden, ik wil niet met hun in onvrede leven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
Boeit zeker wel want als je volwassen bent trek je je daar niks van aan, ga je op jezelf wonen en zeg je tegen je ouders dat ze zich niet met jouw leven hoeven te bemoeien en kap je het contact af.
Erover klagen is typisch iets voor pubers die nog geen kant op kunnen.
Hij zal wel meerderjarig zijn, anders hadden zijn ouders wel andere dwangmiddelen dan de erfenis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit het wel. Als je minderjarig bent, hebben je ouders een verantwoordelijkheid over jou. Als je meerderjarig bent, kun je op eigen benen staan.
zijn username ook. vigilant 7quote:
Er vanuit gaande dat je ouder dan 17 bent kan je toch zeggen "ik ga op mijzelf en steek die erfenis in een gat waar de zon niet schijnt". Betekent niet perse dat je gelijk breekt met je ouders en je eeuwig ruzie zal hebben, maar vooral dat ze geen zgn. macht over je hebben (wat overigens nogal puberaal klinkt, "pappa en mamma hebben macht over mijquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Kappen met mijn ouders vind ik geen oplossing. Ze mogen dan nog deze houding er op nahouden, ik wil niet met hun in onvrede leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |