Indien, aldaar aangekomen, regulier en gepland aansluitend openbaar vervoer op dat moment niet meer beschikbaar is als gevolg van de bij NS opgelopen vertraging van de laatste trein, zorgen wij ervoor dat u alsnog aankomt op uw eindbestemming als die in Nederland ligtquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Indien, aldaar aangekomen, regulier en gepland aansluitend openbaar vervoer op dat moment niet meer beschikbaar is als gevolg van de bij NS opgelopen vertraging van de laatste trein, zorgen wij ervoor dat u alsnog aankomt op uw eindbestemming als die in Nederland ligt
You're a special kind of dense aren't you?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Indien, aldaar aangekomen, regulier en gepland aansluitend openbaar vervoer op dat moment niet meer beschikbaar is als gevolg van de bij NS opgelopen vertraging van de laatste trein, zorgen wij ervoor dat u alsnog aankomt op uw eindbestemming als die in Nederland ligt.
Lees eens iets verder dan de eerste zinquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als je dus niet meer op het station aankomt, dat kom ik dus wel, alleen 5 min te laat, dus nee, geen vergoeding mogelijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, alss ze het dus vertraging vinden, en dat vinden ze 5 min niet.
Geen tijdsplanning, dus in dit geval zou je het terug moeten krijgen.quote:beschikbaar is als gevolg van de bij NS opgelopen vertraging v
Vanaf de normale dienstregeling, tenzij het om aangekondigd onderhoud gaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
Babs weet jij wel. Die vertragingsvergoeding. Is dat vanaf de normale dienstregeling gezien? of ook als voordat je de trein in bent gestapt bekend is dat je dient om te reizen?
Ze doen vaak niet al te moeilijk. Je moet uitgaan van wat een niet normale treinreiziger zou kunnen doen. Dat wordt nog wel vergoed. Wordt niet van je verwacht dat je als ervaren reiziger al ruim van te voren kan bedenken dat het slimmer was om op perron x te zijn om via etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
Babs weet jij wel. Die vertragingsvergoeding. Is dat vanaf de normale dienstregeling gezien? of ook als voordat je de trein in bent gestapt bekend is dat je dient om te reizen?
Wij hebben inderdaad gelijk, en het lag aan jou dat je nooit de taxi hebt laten betalen door de NS. Klopt. Maar goed, ik snap dat het nu heel lastig toegeven is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
ok ok, jullie hebben gelijk, de NS is prima en het is toeval en het ligt aan mij.
Nee, want ik ga niet genoeg met de trein om het te weten denk ik, dus idd als het echt kan is het mijn eigen schuld geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad gelijk, en het lag aan jou dat je nooit de taxi hebt laten betalen door de NS. Klopt. Maar goed, ik snap dat het nu heel lastig toegeven is.
Het maken van een plan kost geld?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef summer2bird het volgende:
Waarom is mijn uitkering nog niet gestort
Nu kan ik geen plannen maken
Nee, maar ik wil precies weten hoeveel geld ik krijg, en of ik deze maand ook die toeslag binnen krijg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het maken van een plan kost geld?
ga werkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef summer2bird het volgende:
Waarom is mijn uitkering nog niet gestort
Nu kan ik geen plannen maken
Geloof me, als ik kon werken zat ik nu niet op FOK!quote:
zegt genoegquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geloof me, als ik kon werken zat ik nu niet op FOK!
Dat ik kan typen zegt ook niet alles.
Dit anders ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Iedereen hier heeft "werk" maar zit de hele dag te FOK!en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |