Bosch Duitsland is slechter dan de Bosch in Nederland jaquote:
65 euro goedkoper ja.. dat is een dikke zak wietquote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef Zeetakje het volgende:
65 euro voor een stofzuiger, DAT IS 143 GULDEN HE!!1!1
Zit er soms wel aan te denken, ook de wijven in Duitsland blijken minder preuts te zijnquote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Nou, dan ga je toch lekker weg? Dag.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zit er soms wel aan te denken, ook de wijven in Duitsland blijken minder preuts te zijn
Ja, weet niet op welk leeftijd jij geilt, maar als je haar leeftijd deelt door 3 dan kom je al gauw op geilere plaatjes uitquote:Op maandag 22 september 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fucking geil ja, die wil vast wel een ritje op je paarsgepunte genotsknots.
Net of FOK! nog zo boeiend is tegenwoordig?quote:Op maandag 22 september 2014 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
Dan ga je weg en log je ook niet meer in op FOK!
Inderdaad! fok.de is een stuk beter.quote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Net of FOK! nog zo boeiend is tegenwoordig?
Meer kan ik me zo 1,2,3 ook niet bedenkenquote:Op maandag 22 september 2014 22:39 schreef niels0 het volgende:
Enige dat goed is in Nederland is snel internet en drugs. Misschien vergeet ik nog iets.
Uitkeringenquote:Op maandag 22 september 2014 22:39 schreef niels0 het volgende:
Enige dat goed is in Nederland is snel internet en drugs. Misschien vergeet ik nog iets.
Nou, 628 euro mogen ze van mij ook houden, kan ik ook net mijn huur en mijn internet van betalenquote:
In Denemarken stukken beter hoor, maar daar ligt de hoogste belastingschijf danweer op 65%. 'T is maar wat je liever hebt.quote:
Je moet het ook goed doen. Meerdere mensen in één huis, allemaal een uitkering, sommigen ook nog een WAJONG. En vooral volgens het motto van deze wijze man leven.quote:Op maandag 22 september 2014 22:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nou, 628 euro mogen ze van mij ook houden, kan ik ook net mijn huur en mijn internet van betalen
Ben blij dat ik weer gewoon werk heb
In Denemarken ben je ook een stuk mee kwijt aan boodschappen en zo lijkt me.quote:Op maandag 22 september 2014 22:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Denemarken stukken beter hoor, maar daar ligt de hoogste belastingschijf danweer op 65%. 'T is maar wat je liever hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet het ook goed doen. Meerdere mensen in één huis, allemaal een uitkering, sommigen ook nog een WAJONG. En vooral volgens het motto van deze wijze man leven.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |