Uiteraard niet. Maar je loopt daar natuurlijk wel een groter risico, al vraag ik me af hoelang het hier nog gaat duren voordat de eerste aan de beurt is.quote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou ja, dan zal hij het wel verdiend hebben zeker?
Deze groep noemt zich.. "de mannen van het kalifaat" hoorde ik volgens mij net op TVquote:Op maandag 22 september 2014 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Begint wel een soort franchise-structuur te worden dat isis.
Allemaal kleine zelfstandige groepjes, die het logo, huisstijl en diensten delen
Iemand ontvoeren en stellen dat je van isis bent klinkt natuurlijk indrukwekkender dan zeggen dat je van 'derka derka' bent.
Bewijs?quote:Op maandag 22 september 2014 22:35 schreef UpsideDown het volgende:
In Algerije weten ze wel hoe ze met moslimterroristen moeten omgaan, die zetten gelijk het leger er op.
Toch zitten er in Algerije nog steeds van dat soort groeperingen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
2013: Terroristen claimen 41 gijzelaars in Algerije
Ik zie de Fransen er wel voor aan om te zwichten voor de eisen van de ontvoerdersquote:Op maandag 22 september 2014 23:28 schreef superniger het volgende:
Die zien we niet meer levend terug.
Natuurlijk niet, Fransen zijn de meest arrogante mensen op deze aardbodem.quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie de Fransen er wel voor aan om te zwichten voor de eisen van de ontvoerders
Vertelquote:
Victim blamingquote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, lekker handig ook... in een gebied waar ontvoeringen vaker voorkomen....
En meneertje Fransman gaat daar lekker ontspannen vakantie vieren.....
Maakt het nog uit?quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie de Fransen er wel voor aan om te zwichten voor de eisen van de ontvoerders
Algerije is prima te doen volgens mij, je moet alleen niet in onherbergzame gebieden gaan zitten natuurlijk. Verder was deze man, in tegenstelling tot wat het bericht beweert, al ontvoerd voordat IS die uitspraken had gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Vertel
Reisadvies is trouwens; http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/algerije
Gewoon niet gaan, maar niemand kan je tegen houden.
Fransman is dom, maar ik begin te kotsen op die lafaards die alleen maar onschuldige burger durven te ontvoeren en af te slachten. Die kinderen die ze verkochten staan mij nog vers in het geheugen. De volgers van dit soort massamoordenaars hebben heel wat uit te leggen aan hun Allah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |