als jullie het gevoel hebben er klopt iets niet,zou ik zeggen maak een afspraak bij de huisarts. Misschien komt er dan meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:04 schreef danic het volgende:
Ik hoop het kz. Ergens hebben we nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gister nog maar eens geprobeerd om te playmaisen. Wij bieden normaal niks knutseligs aan en dat vond ik een beetje zielig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef mignonne het volgende:
Hier gaat t goed met de jongste. Ze kletst de oren van mn hoofd, is overduidelijk toe aan school en ze knutselt zo graagen dat doet ze best goed! Oh en ze is echt heel hardnekkig linkshandig, zo grappig om te zien
mijn kleine eigenwijs, nu al tegen de geldende normen in
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Dat verklaart
De mijne houdt van Pink. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Rayen (bijna 3) zit nu ook in die "periode". Wil 's ochtends geen brood want getverderriequote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:42 schreef _Bar_ het volgende:
Er hangt toch geen maximum aan de hoeveelheid fruit dat je eet?
Roy wilt al even smorgens maar slecht tot niet eten. Brood of pap wilt hij niet.
sinds gisteren ben ik fruit gaan geven. Maar dat is bovenop het fruit wat hij al over de dag verspreid krijgt.
Maar hij eet dit wel.
(Roy moet door zijn medicijnen even er wat bij eten)
Roy houd niet van snoep en koek. Als je rozijnen niet meetelt. In plaats daarvan geef ik fruit dat vind hij heerlijk
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef mignonne het volgende:
Ik ben thuis overigens vooral van het tekenen en schilderen. De gastouder is echt van het fröbelen. Een schaap knutselen met wattenbolletjes, een trui maken met reepjes wol op een uitgeknipte trui op karton en nu heeft ze weer een boom geknutseld van een geverfd wc rolletje en een groen rondje erin gestoken met daarop geplakt zelf geknipte "blaadjes". Haske leuk, je moet er maar opkomen
Ik heb laatst halloween aankleding met ze geknutseld dat vond ze erg leuk. Wel serieuze bizz though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij vind ik nog veel meer baby, maar das misschien omdat daar een spekje meer op zit.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
TJ, hoe laat is dat dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Rayen (bijna 3) zit nu ook in die "periode". Wil 's ochtends geen brood want getverderrie![]()
Rolletje worst gaat er nog wel in, maar verder ook veel fruit, peer, druiven, appel.
Tsja ik denk dan maar beter iets dan niets.
Trouwens wat een lastige periode is dat zeg, als hij geen middagslaapje meer wil doen.
Aangezien ik mijn vriend elke dag moet ophalen, moet Rayen mee in de auto en valt dan natuurlijk geheid in een diepe slaap zonder middagslaapje.
Komt het avondeten ook niet ten goede.En zijn humeur ook niet
Soms laat ik hem nog even slapen in de auto maar soms maak ik hem gelijk wakker als we weer thuis zijn.
Het eindresultaat is hetzelfde, dus geen succes.
Ja rond half vijf, kwart voor 5. Lastige tijd ook om iemand op te halen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
TJ, hoe laat is dat dan?
Daan slaapt al een poos niet meer in de middag. Maar soms stort hij toch nog rond half 6/6 uur in op de bank(als ik sta te koken). Meestal krijgen we hem dan toch niet fatsoenlijk wakker. Dan tillen we hem naar boven en horen hem niet tot 7 uur de volgende ochtend.. Dan slaat hij wel zijn avondeten over, maar dat haalt hij wel in de dag erna..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |