abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145304975
Danic, misschien heeft ze wel groeipijn inderdaad, kinderen zeggen vaak dat ze hoofd/buikpijn hebben, terwijl het ergens anders zit. Mijn oudste had het ook weleens in zijn rug, maar meestal wel benen inderdaad.
Misschien was de pijn tot zondag ook al zeurend en daardoor geen honger, en nu toch weer bijeten?

Bar, jammer dat het rustig zijn zo'n reden heeft ;)
Beterschap!

Fijn Olivia, goed begin van haar schooltijd.
pi_145317534
Conclusie danic: meisje is sterk en regelt het zelf ^O^
Olivia wat beschrijf je dat O+
Heftig van Roy ! En voor jullie wooowh :{ ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_145320474
Ik hoop het kz. Ergens hebben we nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt... :X
  woensdag 8 oktober 2014 @ 07:44:23 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145320617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 07:04 schreef danic het volgende:
Ik hoop het kz. Ergens hebben we nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt... :X
als jullie het gevoel hebben er klopt iets niet,zou ik zeggen maak een afspraak bij de huisarts. Misschien komt er dan meer duidelijkheid.

ik duik samen met Roy terug in bed, na een nacht van 1,5 uur slaap,zijn we er aan toe. :O :z
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_145322461
Nou denk dat het toch een groeispurt was.
Ik heb vrijdag voor haar een onesie gekocht die ze in de winkel heeft gepast. En is nu dus te klein :o

Straks maar maat 104 kopen 8)7
Andere bewaar ik wel voor zusje
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:21:03 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145323979
OMG Danic :o
In 5 dagen van passend naar te klein? :o
En je hebt m niet te heet gewassen/gedroogd? ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145324130
Ik had hem nog niet gewassen :')
en volgens mijn vriend is hij echt hoogwater.
Ik heb haar in de winkel zelfs nog laten rennen om zeker te weten dat hij niet omhoog kroop.
pi_145324351
Wow danic! :o Ik kan me voorstellen dat zo'n groeispurt wel pijnlijk is :X.

Olivia, wat fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad!

Bar, wat gaan jullie toch door een heftige periode. Roy leert ook heel veel, dat heeft vast ook een weerslag op zijn gedrag. Maar ik hoop dat jullie snel wat meer rust vinden :*.

Hier gaat alles goed! Peuter is wel in een aanhankelijke periode en plots bang voor van alles. Dat is wel even wennen :D. Gister waren we samen in de supermarkt en ik had al gezegd dat we naar de kassa gingen omdat we klaar waren. Sta ik nog even te treuzelen voor het vak met de chocolade O-), zegt hij: "Nee mama, hebben we niet nodig, gaan naar huis!" _O- Hij had natuurlijk wel een punt :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:39:01 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145324426
phaidra _O- hahaha

Wow Danic :o Het kan maar snel gaan ineens 8-)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:42:39 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145354676
Er hangt toch geen maximum aan de hoeveelheid fruit dat je eet?

Roy wilt al even smorgens maar slecht tot niet eten. Brood of pap wilt hij niet.
sinds gisteren ben ik fruit gaan geven. Maar dat is bovenop het fruit wat hij al over de dag verspreid krijgt.
Maar hij eet dit wel.
(Roy moet door zijn medicijnen even er wat bij eten)

Roy houd niet van snoep en koek. Als je rozijnen niet meetelt. In plaats daarvan geef ik fruit dat vind hij heerlijk ;)
pi_145354823
Fruit bevat veel suiker. Dat kan je tegenhouden, maar als het alternatief is niks eten, zou ik t wel weten.
Bovendien zit in spul als brood en pasta ook veel koolhydraten, ook suiker.

Ik moest gister wel even grinniken. Mijn weinigprater trok opeens aan mijn oren en zei tring tring. Kijkt ze me daarna verwachtingsvol aan en roept oorbel!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145355080
hahaha Vanyel :D grapjas O+

Bar als dat het enige is wat Roy op zo'n moment eet en hij moet iets eten bij zijn medicijnen dan zou ik ook voor fruit kiezen als hij dat wel eet. Wat Vanyel zegt, in fruit zit veel suiker dus je kunt er wel teveel van geven maar volgens mij heb je het dan wel echt over heel veel. En bovendien als hij in plaats van een boterham een appel eet dan lijkt me dat het wel meevalt allemaal.

Danic :* wat fijn dat het goed gaat. Mijn oudste at meestal zo veel vlak voor een groeispurt, alsof het een soort opladen vooraf was :D Kinderen schijnen vaker aan te geven dat ze buikpijn hebben omdat ze de pijn nog niet goed kunnen localiseren. Wie weet was het idd groeipijn die ze als buikpijn aangeduid heeft? Ik denk wel dat je er goed aan gedaan hebt langs de HAP te gaan.

Hier gaat t goed met de jongste. Ze kletst de oren van mn hoofd, is overduidelijk toe aan school en ze knutselt zo graag O+ en dat doet ze best goed! Oh en ze is echt heel hardnekkig linkshandig, zo grappig om te zien :D mijn kleine eigenwijs, nu al tegen de geldende normen in ;)
:)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:09:44 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145356249
Ik heb het al eens bij de apotheek gevraagd maar die kwamen niet met een passende oplossing.

extra vitaminen het word weer herfst en winter. Alleen die op olie basis staat niet bij dat als je kind ouder is dan 5 hoeveel je dan kan geven...

de zogenaamde "snoep" varianten vind Roy niks aan die eet hij ook echt niet.

nu moeten we half oktober naar de ka wil het daar ook nog eens vragen.
want het kan toch niet zo zijn dat er geen druppels meer gegeven kunnen worden ivm de leeftijd... Ik wil alleen weten hoeveel je dan moet geven.

met de zieke gaat het goed,hij staat te springen op de bank :')
vanmiddag komen ze langs voor het bed, kan Roy mooi een demonstratie geven hoe klim je uit je bed ;) :7
pi_145358993
Misschien kun je kijken hoe de verhoudingen zijn van die vitamines, in de druppels en zo'n pilletje. En anders zou ik voor nu die 3/4 jaars dosis geven. Zoveel verschil zit er denk ik niet in op deze leeftijd.

Fruit geeft veel suiker inderdaad. Maar in ieder geval met nog vezels en vitamines erbij. Dan vult net ook langer.
En iets als yoghurt als ontbijt, met evt fruit erin?

Daan zat net achterin de auto. "Ikke wil geen smurfenmuziek, ik wil hekje muziek"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
pi_145359182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef mignonne het volgende:
Hier gaat t goed met de jongste. Ze kletst de oren van mn hoofd, is overduidelijk toe aan school en ze knutselt zo graag O+ en dat doet ze best goed! Oh en ze is echt heel hardnekkig linkshandig, zo grappig om te zien :D mijn kleine eigenwijs, nu al tegen de geldende normen in ;)
Ik heb gister nog maar eens geprobeerd om te playmaisen. Wij bieden normaal niks knutseligs aan en dat vond ik een beetje zielig.
Tig stukjes werden samen een dikke samengeperste berg, zodat ze het schaap dat ik maakte in die 'hooiberg' kon pletten. Daar bleef het bij tot ze smeekte of ze weer mocht spelen.
Ze mist t geloof ik niet echt.

Hekje muziek? Wat probeert ie met hekje te zeggen, ik kan er niks van maken?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145359359
Herriemuziek, de favo cd van papa en Chris met allerlei muziekbank de offspring, Nirvana, greenday etc
:P
pi_145359785
Dat verklaart :D
De mijne houdt van Pink. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
pi_145359897
Dit liedje wat gisteren favoriet

Doe mij maar herrie dan;)
pi_145360165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Dat verklaart :D
De mijne houdt van Pink. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
:D zingt ze ook mee?

Mijn jongste zingt dus mee met frozen :') vreselijk hahahaha
en de japanse meuk van papa ;( oor-aids. Maar goed.

Momenteel zijn ze helemaal wild van deze :')
met dank aan wreck it ralph ook.
pi_145360294
Ik ben thuis overigens vooral van het tekenen en schilderen. De gastouder is echt van het fröbelen. Een schaap knutselen met wattenbolletjes, een trui maken met reepjes wol op een uitgeknipte trui op karton en nu heeft ze weer een boom geknutseld van een geverfd wc rolletje en een groen rondje erin gestoken met daarop geplakt zelf geknipte "blaadjes". Haske leuk, je moet er maar opkomen :D

Ik heb laatst halloween aankleding met ze geknutseld dat vond ze erg leuk. Wel serieuze bizz though.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:23:01 #196
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145360336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:42 schreef _Bar_ het volgende:
Er hangt toch geen maximum aan de hoeveelheid fruit dat je eet?
Roy wilt al even smorgens maar slecht tot niet eten. Brood of pap wilt hij niet.
sinds gisteren ben ik fruit gaan geven. Maar dat is bovenop het fruit wat hij al over de dag verspreid krijgt.
Maar hij eet dit wel.
(Roy moet door zijn medicijnen even er wat bij eten)
Roy houd niet van snoep en koek. Als je rozijnen niet meetelt. In plaats daarvan geef ik fruit dat vind hij heerlijk ;)
Rayen (bijna 3) zit nu ook in die "periode". Wil 's ochtends geen brood want getverderrie ;)
Rolletje worst gaat er nog wel in, maar verder ook veel fruit, peer, druiven, appel.
Tsja ik denk dan maar beter iets dan niets.

Trouwens wat een lastige periode is dat zeg, als hij geen middagslaapje meer wil doen.
Aangezien ik mijn vriend elke dag moet ophalen, moet Rayen mee in de auto en valt dan natuurlijk geheid in een diepe slaap zonder middagslaapje.
Komt het avondeten ook niet ten goede. :N En zijn humeur ook niet :+ Soms laat ik hem nog even slapen in de auto maar soms maak ik hem gelijk wakker als we weer thuis zijn.
Het eindresultaat is hetzelfde, dus geen succes.
Rayen 2½ jaar!
pi_145360675
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef mignonne het volgende:
Ik ben thuis overigens vooral van het tekenen en schilderen. De gastouder is echt van het fröbelen. Een schaap knutselen met wattenbolletjes, een trui maken met reepjes wol op een uitgeknipte trui op karton en nu heeft ze weer een boom geknutseld van een geverfd wc rolletje en een groen rondje erin gestoken met daarop geplakt zelf geknipte "blaadjes". Haske leuk, je moet er maar opkomen :D
Ik heb laatst halloween aankleding met ze geknutseld dat vond ze erg leuk. Wel serieuze bizz though.
SPOILER
O+
Die van mij vind ik nog veel meer baby, maar das misschien omdat daar een spekje meer op zit.
pi_145360875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Rayen (bijna 3) zit nu ook in die "periode". Wil 's ochtends geen brood want getverderrie ;)
Rolletje worst gaat er nog wel in, maar verder ook veel fruit, peer, druiven, appel.
Tsja ik denk dan maar beter iets dan niets.

Trouwens wat een lastige periode is dat zeg, als hij geen middagslaapje meer wil doen.
Aangezien ik mijn vriend elke dag moet ophalen, moet Rayen mee in de auto en valt dan natuurlijk geheid in een diepe slaap zonder middagslaapje.
Komt het avondeten ook niet ten goede. :N En zijn humeur ook niet :+ Soms laat ik hem nog even slapen in de auto maar soms maak ik hem gelijk wakker als we weer thuis zijn.
Het eindresultaat is hetzelfde, dus geen succes.
TJ, hoe laat is dat dan?
Daan slaapt al een poos niet meer in de middag. Maar soms stort hij toch nog rond half 6/6 uur in op de bank(als ik sta te koken). Meestal krijgen we hem dan toch niet fatsoenlijk wakker. Dan tillen we hem naar boven en horen hem niet tot 7 uur de volgende ochtend.. Dan slaat hij wel zijn avondeten over, maar dat haalt hij wel in de dag erna..
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:51:03 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145361132
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
TJ, hoe laat is dat dan?
Daan slaapt al een poos niet meer in de middag. Maar soms stort hij toch nog rond half 6/6 uur in op de bank(als ik sta te koken). Meestal krijgen we hem dan toch niet fatsoenlijk wakker. Dan tillen we hem naar boven en horen hem niet tot 7 uur de volgende ochtend.. Dan slaat hij wel zijn avondeten over, maar dat haalt hij wel in de dag erna..
Ja rond half vijf, kwart voor 5. Lastige tijd ook om iemand op te halen.
We moeten dan in totaal, heen en terug, een dik half uur rijden.
Soms om vier uur zegt hij "ik ben moe" maar ja dan is het dus te laat om hem nog naar bed te doen.
Ik dacht dat kinderen hun middagslaapje langzamerhand lieten vallen, dus nog af en toe 's middags wel slapen.
Maar het lijkt hier dat hij ineens niet meer wil. Soms leg ik hem 's middags wel op bed maar dit is dan onder groot protest en een half uur roepen.
Dan slaapt hij zo'n drie kwartier of 1 uur max. Dus soms vraag ik me af of ik hem niet beter op kan houden.
Mocht hij slaap tekort komen dat hij dat dan wel gaat inhalen of zo :? :+
Rayen 2½ jaar!
pi_145362266
Zo tegen vijfen is ook echt te vroeg voor de nacht inderdaad.
Misschien iets zoets voor het weggaan, dat hij wat energie heeft en niet zo weg dut? Of harde muziek aan(al slaapt Daan daar juist goed bij)?

Mijn oudste had ook een dwarse periode, maar hij had het echt nodig. Die heb ik wel laten brullen. Of hij nou om half 2 een half uur brult, of van 16:00 tot 19:00jengelig en huilerig. Hij is na een week of 3 ook weer gewoon gaan slapen. Of hij lag lekker chill een uurtje te babbelen.
Daan kan prima zonder. Heeft hij ook zelf geregeld. De ene dag viel hij Adam in slaap, de andere dag lag hij een uurtje te babbelen. En dat babbelen gebeurde steeds vaker.
Alleen in de middag na peuterspeelzaal gaat het het vaakst mis. Maar dat is hier net de dag dat we om half 5 al warm eten voor het zwemmen van de oudste. Dus dan is het minder erg als hij om 6 uur al slaapt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')