abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:20:18 #226
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145415882
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, alleen die andere 2 waren vanaf 6 uur wakker :( :O
Uh da['s weer minder. Maar ik ken het helaas, Rayen wordt elke dag om 6 uur wakker, drinkt wat borstvoeding en slaapt dan gelukkig weer tot 7 uur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Susie het volgende:
En dus...nog maar 2 weken, dan is mijn baby gewoon alweer 3 :X
Uh Susie :D schrikken he, wij volgen je dan een paar weken later.
Echt hoe snel die 3 jaar zijn gegaan :o
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:44:53 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145416877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Wat heb jij toch een lekker "slaapmormel" ;) Doe mij er ook zo één.

[..]

Of zo ééntje ;) jee lekker zeg, heb je zelf ook effe rust.

Nou ik kan er alleen maar van dromen :+ haha
Roy heeft dat ook echt nodig die slaap,anders dendert meneertje gewoon maar door :+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_145421365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:20 schreef TimeJumper het volgende:
Uh da['s weer minder. Maar ik ken het helaas, Rayen wordt elke dag om 6 uur wakker, drinkt wat borstvoeding en slaapt dan gelukkig weer tot 7 uur.
Ja, dat is hier meestal ook zo (meestal wel iets vaker per nacht trouwens).
Maar wat ik maar wilde zeggen,. het lijkt zo fijn een goed slapende peuter en dat is ook wel zo. Maar vergeet niet dat er nog 2 kinderen zijn ;)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:45:46 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145421882
Wat je zegt TJ! Het gaat echt veel te snel allemaal.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145427085
Wij zijn derde in de rij :o
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145427211
Gaat echt hard, al bijna 3 :o

duurt hier nog tot volgend jaar dus dat is nog lang niet.
pi_145428482
En als jullie allemaal bijna mogen, dan mag ik hier ook wel beginnen met een verlanglijstje ;)
pi_145431467
Die van mij wordt over 12 dagen 4
pi_145456226
Ean was weer om 05:45 wakker en wilde absoluut niet meer in haar eigen kamer blijven. Ik merk al de hele week dat ze eigenlijk heel moe is. Er hoeft met iets te gebeuren en standje luchtalarm gaat af. Ik heb haar in ons bed gelegd met de tv aan en ze is in slaap gevallen. Nu zal ze vanavond wel weer later gaan slapen en zo blijven we in de vicieuze cirkel. Ik vind het meer een lastige fase.

Gisteren ging ik met mijn vader de lichtjesroute fietsen. Ik vroeg nog toen we vertrokken jij hebt een fietspomp mee he? en je bandenplakspul? Ja dat had hij. Ergens zijn we weer verkeerd gefietst elk jaar wel rond dat punt maar goed scheelde een stukje van de 22km. Zegt hij mijn band is lek. Dus fiets op de kop en veel toeterende auto's en joelende jeugd verder was zijn band weer geplakt. 1,5km later ofzo band weer lek. Dus hij op mijn fiets naar de auto terug gefietst om die met imperial op te halen en ik ben een stukje gaan lopen en op het terras gaan zitten. Ik was zo snugger om geen tas en telefoon mee te nemen die moet ik de volgende keer toch maar mee nemen.

Kom ik thuis hoor ik ean huilen. Vriend ging kijken was in haar slaap ik zet mijn fiets in de garage en kom binnen en hoor haar weer huilen. Ze moest plassen ze bleef huilen tot ik haar weer in bed legde. Toen slaakte ze een diepe zucht en draaide zich om. Ik kan wel zeggen dat ze dus echt wel zindelijk is. Dit was de 3e nacht op rij dat ze 's avonds/'s nachts moest plassen.
pi_145459094
Dat is vroeg f_r!! en wat fijn dat ze al helemaal zindelijk is *O*

Hier soms wel soms niet op het potje...maar we maken ons niet druk om..
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145459324
Als mijnes 3 wordt, hebben we al een tweede kindje hier thuis :o! Dat duurt nog heeeeeel lang hoor!

Wat goed F_r! Wij hadden ook een mijlpaal, meneer wilde opeens plassen op het potje :o! Hij zat wel eens op het potje, maar wilde nooit zijn luier uit. Nu dus wel en hij heeft vervolgens wel 6 'plasjes' naar de wc gebracht om leeg te kiepen (met veel persen steeds 1-2 druppels, het leeggooien was toch wel het hoogtepunt :P). 1x was het ietsjes meer, dus ik vind dat het telt als eerste keer plassen op het potje *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145459380
Dat telt zeker *O* O+
pi_145459486
Dat telt zeker knap hoor.

Ean is al een tijdje zindelijk maar tot nu moest ze vooral 's morgens naar de wc. Maar het wordt kouder dus plast ze vaker.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:00:57 #239
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145473202
Een *O* voor alle zindelijke kindjes . Hier ééntje die nog helemaal niet op het potje wil zitten, maar wel meld als hij een plasje in zijn luier heeft gedaan :{

Gisteren waren we al vroeg bij Ikea voor het ikea-ontbijt ;) daarna heeft rayen heeft de winkel rondgerend, want gewoon lopen zit er bij hem niet in ;)
Alle bedden even geprobeerd. Daarna thuis "meegeholpen" met de kast in elkaar aan het zetten.
En daarna was hij eigenlijk al flink uitgeput tegen een uur of vier.
Maar mijn vriend had storingsdienst en moest even langs zijn werk. Dus hup Rayen mee met zijn gereedschapskoffertje waarin hij nog extra batterijen en een paar schroeven in had gedaan.
"om papa's machine te maken" O+ :+ En zijn "bouwhelm" op O+
Hij was helemaal onder de indruk, zo onder de indruk dat hij ook niet in slaap viel in de auto, niet op de heenweg en ook niet op de terugweg.
Was een leuke drukke dag, hij sliep 's avonds gelijk.
Maar wel een beetje te vermoeiend misschien want vandaag was hij eigenlijk nog wel een beetje afgepeigerd.

Zo einde dagboek ;) maar op zo'n dag ben je verliefd op je eigen peuter O+ :@ :+
Rayen 2½ jaar!
pi_145473546
Wat leuk zo TJ O+

Ik ben ook elke dag verliefder op mijn peuter! we waren ook naar de Ikea en ze vond het geweldig..ook zo rustig wachten in de rij voor het eten! :o ik was zo trots! vroeger had ze geen geduld!
ook toen we zeiden dat we naar de kassa moesten voor dat ze met haar nieuwe garage mocht spelen vond ze het geen probleem! "kom mama eerst betalen!" :D O+
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:09:53 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145473700
*O* voor de zindelijke peuters.
Hier ook een die niet op het potje wil en ook amper merkt als ie staat te plassen. Zindelijk worden lijkt dus nog wel even te duren.

Wat leuk TJ! Klinkt als een leuke dag!

Wat lief Bitterend!

O+ peuters O+
pi_145473814
We hebben boeken over plassen en poepen op het potje en die lees ik echt elke avond voor het naar bed gaan (op haar verzoek!) maar overdag meldt ze dat ze gaat poepen..als ik vraag wil je op het potje? zegt ze neeeee hoeft niet!!
:')
pi_145474149
Volgens mij voelt mijn peuter ook echt nog niet wanneer hij moet plassen. Poepen soms wel, maar vaker pas achteraf. Ik denk dat hij op het KDV het hele potjesgebeuren heeft opgepikt, want wij hebben het nooit over het leeggooien in de wc gehad, en dat was nou juist het leukste onderdeel :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:21:35 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145474440
M weet precies waar een potje en de wc voor is. Maar de interesse is gewoon weg. Ik kan ook gewoon zelf (weer) alleen naar het toilet. Maar als ik het voorstel wil hij niet. En poep idd ook pas achteraf. Hoewel ik wel altijd aan hem zie als hij dat doet. Ik vroeg een keer of hij poep in de luier had. Zijn antwoord "nog niet klaar" :')
pi_145474516
:D :D
Ik kan ook eindelijk alleen naar de wc!!! *O*
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:26:14 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145474734
:D

Fijn he, echt genieten zo'n eerste keer weer :D
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:09:21 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145477459
Iemand de tip om hoesten snachts wat te verminderen?
onze man hoest zijn eigen verloren snachts. Echt hoest buien.

hij krijgt als druppels om het hoesten tegen te gaan tustistin. Maar werkt nog niet echt goed.

morgen sowieso naar de arts. Hij knapt maar niet op koorts blijft. Veel moe. En enorm druk. En zichtbaar zich zelf in de weg zitten.en hoesten en zo dus snachts veel wakker.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_145481996
Ik wilde ook tussistin/tussikind aanraden. Maar als je toch naar de arts gaat zou ik het gewoon even aan hem vragen. Zeker omdat al zolang duurt. Kunnen ze even goed naar hem kijken.

Eva plast al heel lang op de wc. Pitje heeft zelfs een tijdje niet meer in de kamer gestaan. Ze ligt altijd zelf de brilverkleiner erop en regelt dat allemaal zelf. Maar als ze ergens is zonder brilverkleiner dan is dat oooh geen probleem.
Ze voelt donders goed aan als ze moet poepen en vraagt dan om een luier :') . Zodra ze klaar is kan hij weer uit.
Ik heb haar uitgelegde dat ze dat straks op school niet gaan doen en hoe ze dacht het dan op te lossen. Haar antwoord: 'maar dan ga ik het wel op de wc doen' }:|
pi_145482177
Zo deed oudste dat ook. Toen hebben we een klein doosje playmobil op de kast gezet, als jij op de wc poept mag je m hebben. Dat ging snel goed, na een paar doosjes werd t er. Iets groter doosje en die mocht ze als t een hele dag goed ging.
Doosjes waren de doosjes van 3 tot 5 euro.
pi_145482189
Bar, wij hebben siroop van dampo die wel goed lijkt te werken (en hij drinkt het graag). Thijmsiroop kan ook, dat mag vanaf 6 maanden, dampo vanaf 2 jaar (wat voor mij als leek klinkt alsof er in de dampo meer werkzame stoffen zitten, maar geen idee of dat ook echt zo is :+).
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')