quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
kut ahoy. en die kut toilet daarquote:Op maandag 22 september 2014 19:19 schreef beverton het volgende:
Fuk ju. Ik ben Roffadammer en woon op Zuidplein. Fuk joe. Homolullo
quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
gister kwam ik op het briljante idee om mijn vriendin op te zoeken op haar werk, waar ze overigens zelf om vroeg.
Fuk ju, mongool. Siedemieter op naar Damsco dang. Paupermog00lquote:Op maandag 22 september 2014 19:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
kut ahoy. en die kut toilet daar
ja, we hebben nu een prachtige skylinequote:Op maandag 22 september 2014 19:29 schreef .sfinx het volgende:
Rotterdam was op zijn mooist na 14 mei 1940.
Maak er een topic over zou ik zeggen. Heel FOK! kijkt er ontzettend naar uit.quote:Op maandag 22 september 2014 19:31 schreef beverton het volgende:
[..]
ja, we hebben nu een prachtige skyline.
PS: fuk je moehdur
zie je, je was het wel in die metro toenquote:Op maandag 22 september 2014 20:09 schreef mapima het volgende:
Ik vind Zuidplein wel oké. Maar ik was daar nu bijna 2w terug op de woensdagmiddag en na 3 uur was ik weg, misschien maakt dat uit.
Rotterdam Alexandrium is wel echt flut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |