Hij is daar ook uitverkocht, zie ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Klopt. Daar wordt alleen niks gevonden als ik de titel intik
ja écht zo! ik stond er ook van te kijken.. zaten ook zilveren en gouden potloden bij enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
dat kán bijna niet.. 10,- voor alle 48 samen??
Die potloden kostten ongeveer 1,40 per stukquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:17 schreef MissStevie het volgende:
[..]
ja écht zo! ik stond er ook van te kijken.. zaten ook zilveren en gouden potloden bij enzo
Is dat niet het blik van Bruynzeel met die kever erop?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef MissStevie het volgende:
ik twijfel nu of het wel hetzelfde merk ismaar ze zien er wel hetzelfde uit
zal vandaag of morgen nogeens even spieken bij de Bruna
oh wouwquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben ook verslaafd!
Kleuren:
[ afbeelding ]
Zentangle:
[ afbeelding ]
Ik ben nu met een nog pietepeuterige kleurplaat bezig.Met potloden en fineliners.
Wauw mooi! Daar zijn mijn zentangles (zie 30 days challenge ) nog niks bijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben ook verslaafd!
Kleuren:
[ afbeelding ]
Zentangle:
[ afbeelding ]
Ik ben nu met een nog pietepeuterige kleurplaat bezig.Met potloden en fineliners.
Ja dat is idd wel jammer ja.Daarom heb ik het derde kleurboek voor volwassenen bijvoorbeeld niet gekocht. Want heb eerste 2 al en derde is veel van hetzelfde idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef DonnaRush het volgende:
Zonet bij de boekhandel geweest. Ze hadden echt alle nieuwe boeken. Maar om eerlijk te zijn vind ik het allemaal een beetje veel van hetzelfde. Ik ben voor nu dus wel even tevreden met m'n 3 kleurboeken voor volwassenen.
Ik heb even in dat topic gekeken. Maar zelf teken ik geen patroontjes na. Ik Google wel voor inspiratie naar zentangles, en verder doe ik gewoon maar wat in me opkomt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw mooi! Daar zijn mijn zentangles (zie 30 days challenge ) nog niks bij
Je hebt echt talent dan! Ik kan totaal niet tekenen, maar na 3 weken wil dit inmiddels een beetje lukkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb even in dat topic gekeken. Maar zelf teken ik geen patroontjes na. Ik Google wel voor inspiratie naar zentangles, en verder doe ik gewoon maar wat in me opkomt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:44 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gister ook nog even een pagina gedaan... maar dat duurde ook niet heel lang
Ik vond het zonde om de zebra's te kleuren, die zijn toch gewoon zwart-wit?!
[ afbeelding ]
Haha ja die ken ik jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Lijnloos, deze is ook leuk:
[ afbeelding ]
En bedankt, koffie op mijn i padquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
Lijnloos, deze is ook leuk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door _Hestia_ op 06-10-2014 22:01:29 ]
Haha thnx en ja daarom had ik het ook wit gehouden. Als ik er tussenin nog zou inkleuren zou het wel heel erg druk worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind jouwes eigenlijk rustiger hoor! Maar ik hou ook wel van een beetje wit erbij ipv helemaal inkleuren (nee niet zebra-panda-sneeuw) maar allebei heel leuk!
http://www.gerstaecker.nl(...)-online-kopen-27501a. Tadaaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:21 schreef Cygne het volgende:
Ik mag een doos goede kleurpotloden uitzoeken van man. Caran d'ache pablo lijkt me mooi maar ik lees hier wat over lyra? Kan daar alleen geen mooie complete doos van vinden.
Danku!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:44 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
http://www.gerstaecker.nl(...)-online-kopen-27501a. Tadaa
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Danku!
Nu wordt de keuze nog moeilijker.![]()
Ik twijfel nu tussen lyra, caran d'ache of polychromos.
Denk ik ook. In een klap van alle materialen voorzien. Kan ie ongestoord met een biertje naar het voetbal kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef Cygne het volgende:
Ik denk dat man dát een goed idee vindt. Budgettechnisch gezien.
Hij houdt niet van voetbal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Denk ik ook. In een klap van alle materialen voorzien. Kan ie ongestoord met een biertje naar het voetbal kijken.manlief zal dolgelukkig zijn
quote:
Geen goed excuusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef valentijn101 het volgende:
[..]oh,.. Ehhh... Gamen dan? Boek lezen? Vissen? Dat kan nu allemaal ongestoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |