Zo beter en makkelijker:quote:
Echt welquote:
quote:
TGND.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Belachelijk slecht geregeld die veiligheid.. jezus![]()
Remco, ben jij oké?
quote:Op zondag 28 september 2014 20:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Steve.Hoe gaat het met je
moeder?
quote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef ACT-F het volgende:
Ruler reageert eindelijk. Hij is ongeschonden. Zat gewoon in de kroeg
Dat gaat altijd zo, niet alleen vandaagquote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
OT:
Je mag rustig weten dat ik het niet fijn vond dat er kleine kinderen bij betrokken waren. En ook voor de rest. Het is gewoon kut. En dan wil de sensatie omroep nos graag een schuldige hebben. Alsof die chauffeur graag in het publiek rijdt.
Vieze kut nos
Die drambtenaar die de vergunning heeft verstrekt voor zoiets mag wat mij betreft met pek en veren door de straten van Hasjbergen worden gesleept. Zo'n ding heeft een draaicirkel van een olietanker. What were they thinking?quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
OT:
Je mag rustig weten dat ik het niet fijn vond dat er kleine kinderen bij betrokken waren. En ook voor de rest. Het is gewoon kut. En dan wil de sensatie omroep nos graag een schuldige hebben. Alsof die chauffeur graag in het publiek rijdt.
Vieze kut nos
Mwa. Ik ben nog steeds bang voor 17 oktober en dat zal ook wel zo blijven. Ze gaan echt geen leuke dingen doen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
GTP?
Nath al een beetje van de schrik bekomen?
Ik ben wel GTP ja, jij ook?quote:Op maandag 29 september 2014 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
GTP?
Nath al een beetje van de schrik bekomen?
Snap ik. Vind het wel een beetje raar dat je pas na 3 weken terecht kan bij de gyno.quote:Op maandag 29 september 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben nog steeds bang voor 17 oktober en dat zal ook wel zo blijven. Ze gaan echt geen leuke dingen doen.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dat was het weekend weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |