Moet jij je bek niet gaan houden ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan fietsen ofzo
Tijdens de rust Feyenooit t idee geven dat er wat te halen valt en na 90 minuten met lege handen laten staan lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb jij een haat tegen PSV?
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 25 september 2014 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet jij je bek niet gaan houden ofzo.
quote:
Ik vraag me werkelijk af wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tijdens de rust Feyenooit t idee geven dat er wat te halen valt en na 90 minuten met lege handen laten staan lijkt me wel wat.
waarom niet?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom heb jij een haat tegen PSV?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/308812 godsamme toch
Awwwwwquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
17 oktober naar de gynaecoloog. Ik ben bestwel een beetje heel erg bang..
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/308812 godsamme toch
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beginnen om 20:45, maar staan al achter ja.
Ik heb al 1 kopje op met melk en zoetjes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen allemaal
En dan nu; Java
*knufquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Misschien is het maar een extra controle en blijkt het mee te vallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teunski!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien is het maar een extra controle en blijkt het mee te vallen
Maar een controle..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan de boel opengooien, met een microscoop naar de baarmoedermond kijken, een biopt afnemen. En wat allemaal niet meer. Ik ben echt fucking bang.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik nu een stuk of 6?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb al 1 kopje op met melk en zoetjes.
een beetje happy de peppie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |