Tenzij je ze er op plakt? Niet...quote:Op maandag 22 september 2014 15:15 schreef fotojoy het volgende:
Hallo ik ben Joy en ben bezig om voor klanten een bruidsboek te maken.
Nu willen zij graag een witte kaft met zilveren letters.
Dit moet door middel van een foto (op de kaft kan alleen een foto geen achtergrond)
Nu weet ik niet hoe ik die zilveren letters erop krijg.
Het fotoboek is 30 X 30 cm.
Alvast bedankt.
Hoezo niet? Zit er één of ander team elke .jpg te beoordelen? "Dit lijkt mij een achtergrond, geen foto. Dat kan natuurlijk niet!"quote:Op maandag 22 september 2014 15:15 schreef fotojoy het volgende:
Dit moet door middel van een foto (op de kaft kan alleen een foto geen achtergrond)
Alvast bedankt.
Anders zou de zilver-inkt veel te snel op gaan natuurlijk!quote:Op maandag 22 september 2014 16:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zit er één of ander team elke .jpg te beoordelen? "Dit lijkt mij een achtergrond, geen foto. Dat kan natuurlijk niet!"
Kon je die bekijken dan? Die hele website doet het niet bij mijquote:Op maandag 22 september 2014 16:09 schreef DonJames het volgende:
De vraag van TS verbaast me niet nadat ik haar pagina met "Digitale beeldbewerking" heb gezien
quote:Op maandag 22 september 2014 15:15 schreef fotojoy het volgende:
Alvast bedankt.
Dan had een mod hem wel teruggeplaatst, die schijnen daar wel goed in te zijnquote:Op maandag 22 september 2014 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Iets zegt me dat de OP zo wel eens leeggeëdit zou kunnen worden dus bij deze:
[..]
Nou nou, zo slecht zijn ze toch niet.. Het is niet mijn smaak en het ziet er niet heel professioneel uit, maar je gaat nu wel heel verquote:Op maandag 22 september 2014 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zou ze hier al tussen staan?
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? #4
LOL!, net ook gekeken en het is letterlijk & figuurlijk duidelijk dat TS half werk afleverdquote:Op maandag 22 september 2014 17:56 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie website, past zo bij die ene die we laatst hier hadden over HTML
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |