Oh leukquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
onze Sri Lanka reis gaat niet door. We gaan naar Oost-Canada en Noord-Oost VS. Van welke plekken daar heb je al kaarten? Dan zal ik de rest voor je aanvullen
Ik ga ook nog naar zuid-Engeland en budapest voor die tijd. Ook interesse in?
Ik heb de kaarten uit post 198 aan de OP toegevoegd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leukIn de OP staat een lijst met de plekken die ik al heb
Heldquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb de kaarten uit post 198 aan de OP toegevoegd.
Op New York na niks nog dus, dat wordt een boel kaartenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leukIn de OP staat een lijst met de plekken die ik al heb
Hahaquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op New York na niks nog dus, dat wordt een boel kaartenik ga naar Toronto, Ottowa, Montréal, Quebec, Maine, New Hampshire en Vermont
Komt goedquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaNice. Mij maak je er wel blij mee hoor!
Ach maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt goedAlleen nog ruim een half jaar wachten
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:12 schreef MissGump het volgende:
Ik denk altijd als ik dit lees 'Ja dat ga ik doen!' om het vervolgens heel hard te vergetenMaar het toeval wil dit keer dat ik nog een onbeschreven (zelfs gratis gekregen) ansichtkaart uit Myanmar (Lake inle) heb, geïnteresseerd?
Kan er een uit mijn huidige woonplaats in de UK (die nog niet op je lijstje staat) bij doen als je wil? DM je adres maar als je geïnteresseerd bent!
Haha wel lief dat je hebt gekekenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, hee. In heel Sestrière dus geen ansichtkaart of welk ander souvenirtje dan ook te vinden dus heNou heb ik een kei-hippe Olympische badmuts, maar die hou ik zelf
Oh leuk, zal je berichtje sturen!quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb nog wel wat uit de regio Lesparre-Médoc/ Vendays gok ik. Familie heeft daar jaren gewoond.
Leukquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik ga volgende maand naar Noorwegen-Stavanger, zal dan een kaartje voor je meenemen!
Ja, wacht, je schoot er een beetje bij in, sorry. Stuur je adres maar. Heb je een voorkeur voor actuele fotokaarten of vind je retro plaatjes ook leuk?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, wacht, je schoot er een beetje bij in, sorry. Stuur je adres maar. Heb je een voorkeur voor actuele fotokaarten of vind je retro plaatjes ook leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
En een nieuwe bak voor de kaarten.Hee die ijsbeer ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah dankjewel, zal ik doenquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga volgende maand naar Vietnam, zal wat kaartjes meenemen! Remind me even op 18 augustus
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
Ahh mooie reminder voor mijn vakantie! Ik zal wat kaartjes verzamelen en meenemen
Haha.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kun je een wereldkaart maken met stipjes waar je al kaarten van hebt. Handig voor onze vakantieplanning
quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.
Op zich wel een leuk ideeEven kijken waar ik dat dan ga doen.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:06 schreef RacerDKB het volgende:
München heb je dus nog niet? Garmisch-Partenkirchen?
Die kunnen geregeld worden.
Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach nein, ik ben je helemaal vergeten toen ik een paar maanden geleden in Heidelberg was. Verzeihung!
Oh damn vet late reactiequote:Op zondag 17 juli 2016 11:40 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb deze kaartjes voor je:
[ afbeelding ]
Ooit gekocht in een kringloopwinkel.
Zijn uit 1957 ongeveer.
Ik hoor wel of je interesse hebt
PM je gegevens dan maar...quote:Op maandag 25 juli 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn vet late reactieMaar dat wil ik wel
Tofquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:55 schreef Remqo het volgende:
Ik ga in november pas, maar zal je ook wat sturen.
Dankjewel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:14 schreef loezzzje het volgende:
Heb je vorig jaar kaartje uit ijsland gestuurd, ga in oktober naar de malediven, zie ik er ook niet tussen staan dus zal kijken of ik een kaartje kan vinden voor je
Zal zo snel niet weten waar het ligt... Dus neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |