quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:43 schreef Felixa het volgende:
Ik ga twee weken rondreizen door Zweden en Noorwegen dus ik kom op vrij veel plekken. Zal proberen om overal een leuke kaart te scoren.
Vroeg me al af of het was aangekomen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Vorig weekend deze twee gekregen:
[ afbeelding ]
Heb ik die van jouw? Bedanktquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het was aangekomen..
De OP is weer aangepast.
Jaquote:
Ja graagquote:Op maandag 20 juli 2015 16:57 schreef CrashO het volgende:
Ik zit momenteel in China en moet wel aan shanghai, xi'an en Beijing kunnen komen. Wil je die?
Ik stuur je nu een berichtje!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:41 schreef Felixa het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie en heb een stuk of acht kaarten voor je. Wil je me je adres DM'en? Dan stuur ik ze van de week naar je toe.
Ik deed ze volledig onbeschreven in een enveloppe.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef Megara het volgende:
Ik ga je Minsk sturen morgen of overmorgen, en later misschien nog wat andere Wit-Russische steden. Onbeschreven, maar postzegel mag dus wel? Of wil je ze in een envelop?
Als het kan in een envelopquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef Megara het volgende:
Ik ga je Minsk sturen morgen of overmorgen, en later misschien nog wat andere Wit-Russische steden. Onbeschreven, maar postzegel mag dus wel? Of wil je ze in een envelop?
Dat kaartje van Lapland is Zweeds Lapland oftewel gewoon Zweden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Nieuw erbij:
• Australië - Sydney
• Lapland - Abisko
• Noorwegen - Bodø
• Noorwegen - Harstad
• Noorwegen - Lofoten - Reine
• Noorwegen - Tromsø
• Noorwegen - Vesterålen
• Zweden - Stockholm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht ik het fout hebben met waar het weg komt dan hoor ik het graag
Aangepastquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat kaartje van Lapland is Zweeds Lapland oftewel gewoon Zweden.
Foeiquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ehm. Ik denk dat ik je adres kwijt ben
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 02:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak er wel wat moois van ergens de komende dagen
Deze worden best wel speciaalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]Held ben je toch. Ik heb van jou ook al aardig wat kaartjes gekregen
Heel erg bedankt daarvoor!
Stuur je hem ergens deze week. Weet dat er nog een kaart onderweg is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Is er weer een lijst die ik in de OP kan breien?
Dank jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef gothic-blackie het volgende:
Wow! Maar vooral hoe cool om naar spitsbergen te gaan!
Al gelukt om de foto's te maken? Die van Turkije ken ik al 😉 Maar ben benieuwd naar de restquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even foto's maken van allemaal nieuwe kaartjesTirol, Turkije, Italië.
Ja hoor primaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:02 schreef Chouko het volgende:
Ik heb veel voor je maar moet even zoeken! VS enzo ook goed? Kan een week of 3 duren, voor ik tijd heb hoor!
Ja hoor, altijd welkomquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:41 schreef lynda het volgende:
Interesse in kaartjes uit Griekenland? (eiland kos) En ik denk dat ik ook nog iets uit Turkije heb liggen (stad moet ik even kijken)
Zal dit weekend even foto's maken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Al gelukt om de foto's te maken? Die van Turkije ken ik al 😉 Maar ben benieuwd naar de rest
Ah leuk, bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 05:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb een kaartje uit Cuba voor je (Trinidad). Stuur me maar een PM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |