Gewoon een verdronken hond. Dat is dan metaforisch, want dat beeldt dan uit dat 'ie niet meer te redden is. Altijd een UI nemen die bij de user past.quote:Op maandag 22 september 2014 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo, het is maar een plaatje.
Iemand betere suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw modem aangelegd, maar mis de coax. Ligt uitgerekend die in de kamer van de buurvrouw die er niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Dacht dat coax alleen voor tv was..quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw modem aangelegd, maar mis de coax. Ligt uitgerekend die in de kamer van de buurvrouw die er niet is.
Upc en Ziggo doen alles via Coaxquote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat coax alleen voor tv was..
Heb je een beetje lekkere buuv zoals Toef?quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Kabelinternet gebruikt dezelfde kabel maar dan op een andere frequentie.quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat coax alleen voor tv was..
En Blind.quote:Op maandag 22 september 2014 15:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een hele zwakke verdediging.
Nicequote:Op maandag 22 september 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bart Smit bazen
Krijg de korting alsnog
Gemaild ja.quote:
goeie zaakquote:Op maandag 22 september 2014 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand op se7ensins zegt dat ik de webapp gewoon kan blijven gebruiken ook al wel heb ik het spel niet
waarom kom ik hier nu pas achterquote:
Flinke verbetering t.o.v. die burger king filmpjes toenquote:
quote:
Answer your skypequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |