BX, ja op zich is dat wel een idee.. Heb begrepen dat de Cannes en Deaville erg betrouwbaar zijn, en de 1,9 diesel.. maar dat word dan weer te gek qua wegenbelasting.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Mehari het volgende:
Volgens mij is er maar 1 die vrijwel alle punten scoort: een Citroën BX14.
Makkelijk 4 personen plus bagage, gewicht onder de 1000kg, snelweg verbruik rond de 1:14, zeer comfortabel, vrijwel uit het wegbeeld verdwenen, alleen de betrouwbaarheid zit soms tegen.
Buurman, wat doet u nou?quote:Op woensdag 24 september 2014 02:08 schreef Prowl het volgende:
ow ja die 2 sec maakt ook echt verschil![]()
zo'n 16v heb je eigenlijk in de stad weinig aan![]()
pas op de snelweg is het echt feest en zelfs +200pk audi's trek ik er dan nog uit
Had op een BX gereageerd laatst, Was alleen een probleempje met de ruitersproeierpomp, helaas al verkochtquote:Op woensdag 24 september 2014 08:25 schreef Prowl het volgende:
Op marktplaats staan nu een paar goedkope 1400 modellen, die zijn zo weer verkocht voor die prijsjes
Er staan nu enkele 1400 modellen en ze zijn nu nog redelijk goedkoop te vinden maar die prijzen staan allemaal in de liftquote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Had op een BX gereageerd laatst, Was alleen een probleempje met de ruitersproeierpomp, helaas al verkocht
dat zei je de vorige keer ook, en toen had je geregeld dat er een matiz voor je apart werd gehoudenquote:Uniek(Dus geen standaard 13 in een dozijn auto, maar iets waar weinig mensen in rijden)
Je verward me met iemand anders denk ik zo, aangezien ik nooit van mijn leven in iets wil rijden wat kleiner is dan een Corolla, een Matizquote:Op woensdag 24 september 2014 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat zei je de vorige keer ook, en toen had je geregeld dat er een matiz voor je apart werd gehouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |