Alsjeblieft bespaar je die ellende, Escrot en Ka is waarom Ford zo bekend staat met hun roest probleem.... Ik zou nog liever een Alfa kopen, daar heb je nog een mooie auto voor terugquote:Op maandag 22 september 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Of eventueel een Ford Escort (Mijn vader is automonteur, dus dat is geen punt)
Toch allemaal wel weer standaard auto's.quote:Op maandag 22 september 2014 14:29 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ik kom nu zelf uit bij een Civic (Wel een begin `90 model) en bij een Focus...
Wat hier ook al werd voorgesteld, Volvo 440-460-480 lijken mij ook interessant.
Of eventueel een Ford Escort (Mijn vader is automonteur, dus dat is geen punt)
Als ik echt de stoute schoenen wil aantrekken een Alfa 145/146 of een 156.. (Is qua verzekering te doen, alleen onderhoud hoor ik geen positieve dingen over)
Dat is absoluut waar, maar zoiets als een Alfa 145 / 146 is niet zo standaard toch?quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch allemaal wel weer standaard auto's.
460 welquote:Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef zwaardegekste het volgende:
Volvo 480 krijg je geen 4 personen bagage in..
maar met n chippie loopt een turbootje met 4 man er in nog steeds 200+
Yup,quote:
Onzin. MR2 uit midden jaren 90 stuurt beter.quote:Op maandag 22 september 2014 14:56 schreef zwaardegekste het volgende:
Ja ik heb een gekleurde mening, er stuurt maar weinig beter dan een 480!
Ik durf wel een rondje ring aan tegen een antieke MR2 hoorquote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onzin. MR2 uit midden jaren 90 stuurt beter.
Om maar ff 1 te noemen.
Yup, zo'n jaren 80 hok!quote:
Hoeveel PK heeft zo een hok 120 ofzo?quote:Op maandag 22 september 2014 15:06 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Yup, zo'n jaren 80 hok!
Durf zelfs nog wel een stoplichtje te doen, al is dat alleen maar om een punt te maken
standaard inderdaad...quote:Op maandag 22 september 2014 15:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoeveel PK heeft zo een hok 120 ofzo?
0-100 in 9 seconden. Wat wil jij stoplichtsprintjes gaan doen mang?
Ow maar als die gare Volvo getuned is dan mag dat met een MR2 ook he (die standaard al 175 pk hadden).quote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
standaard inderdaad...
al had t motortje zelf iets van 170-180 pk toen volvo t terug kreeg van Porsche..
Dus dat doet zon blokje ook met n chippie
[edit]
Breng maar een MR2
Heb er wel ooit naastgestaan..quote:Op maandag 22 september 2014 15:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow maar als die gare Volvo getuned is dan mag dat met een MR2 ook he (die standaard al 175 pk hadden).
Maargoed, dat was mijn punt niet zozeer. Mijn punt is dat je denkt met een 480 sneller over een circuit te kunnen dan met een auto met middenmotor.
Vergis je niet; zo een MR2 is net een kartje hoor. Dat ga je echt niet winnen.
Ik denk serieus (al best wel een paar rondjes er op zitten) dat ik in de MR2 gewoon de ballen niet heb om op de grens te rijden..quote:Op maandag 22 september 2014 15:16 schreef Geralt het volgende:
Lees dit eens:
http://www.autoweek.nl/autotest/65/volvo-480-gt-turbo
En daarna dit:
http://www.autoweek.nl/autotest/318/toyota-mr2-20-gt-i
Komkom, het is onzin om te denken dat jij met zo een makke Volvo sneller gaat zijn.
Ja tegen een bejaarde lul van 80 of iemand die nooit hard rijdt wellicht ja, maar doe de test dan ook eerlijk en kijk wat voor rondetijd je in beide auto;'s ZELF neer kan zetten.
Ik weet 100% zeker dat je met die MR2 (standaarduitvoering) een heel stuk sneller over de ring gaat dan een gechipte 480. En je weet dat ik gelijk heb.
Die 2 auto's zijn appels en peren vergelijken man. Maar de MR2 is sneller. Veel sneller.
Het zwaartepunt in een MR2 ligt heel wat gunstiger dan in de Volvo van jou hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 15:23 schreef zwaardegekste het volgende:
In de basis zou t (alleen al qua gewicht, zwaartepunt zal net zo laag liggen) een enorm verschil moeten zijn..
Zeker, maar had het over de hoogte ervan..quote:Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zwaartepunt in een MR2 ligt heel wat gunstiger dan in de Volvo van jou hoor.
Dan moet je ook geen uitspraken doen als zijnde dat jouw Volvo sneller is.quote:Op maandag 22 september 2014 15:23 schreef zwaardegekste het volgende:
Ik denk serieus (al best wel een paar rondjes er op zitten) dat ik in de MR2 gewoon de ballen niet heb om op de grens te rijden..
Breng dan gewoon zo'n ding mee, droog ik je effe afquote:Op maandag 22 september 2014 15:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen uitspraken doen als zijnde dat jouw Volvo sneller is.
En tegen een of andere lamlul die de grens van zijn auto niet kent is makkelijk ja, dan kan je met je Volvo nog winnen van een Lambo ofzo; dat is toch geen vergelijk man![]()
Ik heb geen MR2.quote:Op maandag 22 september 2014 15:25 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Breng dan gewoon zo'n ding mee, droog ik je effe af
Een Demio! Nostalgie! (eenieders eerste auto bij Gran Turismo 1, toch?quote:Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen MR2.
Als ik mijn Delta Turbo nog gehad had was ik op je bod ingegaan en hoewel de intercooler het daar geen hele ronde bij kan houden en ik serieus PK's zou missen voor ik rond was had ik ook daarmee van je gewonnen
Nu heb ik een Mazda Demio. Daar is geen eer aan te behalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |