Zooooooo herkenbaarquote:Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef Omentielvo het volgende:
dank voor jullie reacties. LB, inderdaad zou je nooit mogen twijfelen over dat. En het rare is ook dat het totaal niet terecht is ook. Ik weet gewoon dat Riley helemaal gek op mij is. Ze laat het eigenlijk bijna altijd merken (behalve als opa in de buurt is. Opa ruled namelijk zwaar
)
En met deze onzekerheid moet ik zeker iets gaan doen. Niet leuk voor mij, maar helemaal niet leuk voor Riley.
XM, grappig om te zien inderdaad.
Hier had Riley vanmorgen weer moeite om naar het KDV te gaan. Ze klampte zich helemaal aan mij vast en knuffelde me heel stevig, omdat ze niet naar de juf wilde. Ik voel me dan zo schuldig als ik haar over moet geven aan de juf. Al weet ik dat ze getroost is binnen twee minuten. Maar het gaat gewoon tegen al mijn gevoelens in om mijn kind huilend achter te laten
Hmm.. da's wel een naar gevoel. Wat zeggen de leidsters van het kdv ervan? Hoe is ze overdag?quote:Op maandag 22 september 2014 12:43 schreef Omentielvo het volgende:
Het verdrietige van Riley bij het wegbregen naar het KDV is pas vanaf na de vakantie. Voorheen ging ze heel makkelijk over. En was dan superblij als ik haar weer ophaalde
Nu is het huilen bij het brengen en als ik terugkom trekt ze ook een pruillipje en rent ze ook met een huilerig stemmetje op mij af en in mijn armen. Dat je gewoon echt het idee hebt dat je kind het de hele dag niet haar zin heeft gehad
Ja dat is heel naar, dat doet E ook... is wel echt een fase denk ik. Want ze is zichtbaar dol op (de meeste) leidsters en ik hoor steeds dat ze het heel erg naar haar zin heeft gehad sinds 2 minuten nadat ik weg ben gegaanquote:Op maandag 22 september 2014 12:43 schreef Omentielvo het volgende:
Het verdrietige van Riley bij het wegbregen naar het KDV is pas vanaf na de vakantie. Voorheen ging ze heel makkelijk over. En was dan superblij als ik haar weer ophaalde
Nu is het huilen bij het brengen en als ik terugkom trekt ze ook een pruillipje en rent ze ook met een huilerig stemmetje op mij af en in mijn armen. Dat je gewoon echt het idee hebt dat je kind het de hele dag niet haar zin heeft gehad
Waar bemoeien mensen zich mee...quote:Op maandag 22 september 2014 14:53 schreef vencodark het volgende:
@ Kyara: je vroeg nog naar de afloop van mijn spoiler laatst: heb er nog niets mee gedaan. Ik denk er wel veel aan maar ik vind het echt moeilijk om contact te zoeken.
Verder:
Vandaag vroeg iemand op werk of er al een tweede in de maak is.
Ik, mijn man en blijkbaar mensen in mijn (directe) omgeving zijn er zo mee bezig. Ik denk er dagelijks aan. Stom, want verstandelijk wil ik het nog niet. Maar ergens kan ik niet wachten tot de bezwaren wegvallen.
En dat terwijl ik het juist wil loslaten en er niet serieus over na wil denken.
Pff!
Och het ligt eraan hoe en wie.quote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar bemoeien mensen zich mee...
Net zoals als ik zit te grappen met Joene om een 4e dat mensen ook vragen of ik wel goed ben. Ook alsof het serieus was en diegene vindt geen goed plan dat we het dan maar niet doen ofzo...
Dat heb ik ook een beetje ja.quote:Op maandag 22 september 2014 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die vraag krijg ik ook echt heel vaak. Alsof het 'hoort' om ca. 1,5 jaar na de eerste om weer zwanger te zijn/worden ofzo. Krijg soms het idee dat je je echt moet verdedigen als dat niet zo is. Want 1 kindje, dat is toch 'zielig'?
Dat is wel heel gaaf inderdaad! Goed gesignaleerd van je.quote:Op maandag 22 september 2014 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze plaste steeds vaker als de luier uit ging. En als ik vroeg of ze nog moest plassen, ging ze vaak plassen. Dus maar geprobeerd. De eerste drie keer zonder effect, want best eng een potje. Maar toen ik net een liedje erbij ging zingen, vond ze het ineens wel interessant en deed ze een plasje. En nu ben ik Heel Trots natuurlijk
.
Mensen moeten hun grote waffel eens dichthoudenquote:Op maandag 22 september 2014 14:53 schreef vencodark het volgende:
Verder:
Vandaag vroeg iemand op werk of er al een tweede in de maak is.
Ik, mijn man en blijkbaar mensen in mijn (directe) omgeving zijn er zo mee bezig. Ik denk er dagelijks aan. Stom, want verstandelijk wil ik het nog niet. Maar ergens kan ik niet wachten tot de bezwaren wegvallen.
En dat terwijl ik het juist wil loslaten en er niet serieus over na wil denken.
Pff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |