Dan word ik de club uitgegooid (is al 5x gebeurd)quote:
oftewel die vrouwen hebben gewoon last van jequote:Op maandag 22 september 2014 11:27 schreef corehype het volgende:
[..]
Dan word ik de club uitgegooid (is al 5x gebeurd)
Dan blijven ze toch gewoon thuisquote:Op maandag 22 september 2014 11:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oftewel die vrouwen hebben gewoon last van je
Misschien moet je stoppen met lullen als een neger, als je geen concurrentie met negers wil. En met Sinterklaas zijn er trouwens nog veel meer negers dan nu.quote:Op maandag 22 september 2014 11:05 schreef corehype het volgende:
Jullie boy Core is dit weekend wezen stappen met de fles, niet richting onze vaste stek Smokey te Amsterdam, maar naar de Jimmy Woo want ook deze boy wilt high class bitches hosselen.
Na een hele debat met de bewaker kwam ik eindelijk binnen en man man man wat een kuthipsters overalWaar we in Smokey zitten te schuren tegen Gringos zitten chicks hier zedig te kleden en high class te doen. In de ochtend schop ik ze toch weer uit na hun verotte make up
Afijn dus ik overal chicks aanspreken en sommigen zijn echt down
Maar het is nog vroeg dus we wachten tot het eind van de nacht.
Dus wij buiten staan en wat gebeurd er? Al die uitschot van een n**gers die nooit in deze high class Club binnen kunnen komen (mag ik dat zeggen? JA, ik mag dat zeggen want er zijn ook schone n**gers maar die zijn de hipsters die WEL binnen komen) zitten mijn bicthes te stalken. Ik heb geen idee wat mijn chicks zien in deze schepsels, waarschijnlijk hebben ze the Fappening van Chris Brown gezien en willen ze nu ook een voelen. Ik vind het echt zielig voor deze schoonheden die meegaan met bajesgasten die nergens binnenkomen. De hele straat zat vol met zeWaar is de politie als je ze nodig hebt?
klacht: negers pakken mijn chicks af
antiklacht: binnenkort Sinterklaas
Ging dat toevallig over het bepalen van de geslachtelijkheid van zelfstandig naamwoorden? Ik hoop het zo.quote:Op maandag 22 september 2014 11:05 schreef corehype het volgende:
...
Na een hele debat met de bewaker ...
Ik heb hem wel nog geklapt voor zijn geld, had maar een tientje te pakkenquote:Op maandag 22 september 2014 13:05 schreef redelephant12345 het volgende:
zo te zien had je niet eens wat om van af te pakken, lul
Mama zei altijd dat ik bloemen en bonbons voor chicks moet kopen en heel heel heel lief moet zijnquote:Op maandag 22 september 2014 13:20 schreef wise het volgende:
tja, vrouwen willen graag als vuilnis behandeld worden.
Logisch dat ze zich zo staan te hoereren bij de negerts.
Ik begrijp niet in elk land zijn de chicks van meerwaardige kwaliteit dan het untervolk dat hier rondloopt.quote:Op maandag 22 september 2014 14:57 schreef Dientje12 het volgende:
Alle chicks hier zijn al verpest ts
yupquote:Op maandag 22 september 2014 15:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik begrijp niet in elk land zijn de chicks van meerwaardige kwaliteit dan het untervolk dat hier rondloopt.
Saai, horkerig, dik en vervelend aan toe.
Gewoon nooit uitgaan, wat niet weet wat niet deert.quote:Op maandag 22 september 2014 15:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik begrijp niet in elk land zijn de chicks van meerwaardige kwaliteit dan het untervolk dat hier rondloopt.
Saai, horkerig, dik en vervelend aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |