Er is voor de liefhebber ook een NPO Radio 2 app hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies.
Ouwelul meldt zich ook. Eens kijken of ik de radio-aansluiting hier voor die tijd eens kan fixen, anders wordt het thuis weer via de tv of internet luisteren.
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is voor de liefhebber ook een NPO Radio 2 app hoor
Die is vorig jaar al binnengekomen op nummer 634.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
All of You van John Legend maakt ook een goede kans volgens mij.
oeps!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die is vorig jaar al binnengekomen op nummer 634.
Volgende week begint de stemweek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:49 schreef HPLC het volgende:
Kan er nog gestemd worden?
Trouwens Frits, je zou dit jaar toch niet meer posten?
Okquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Volgende week begint de stemweek.
Joh, ik kan alleen bellen en smsen met mijn telefoon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is voor de liefhebber ook een NPO Radio 2 app hoor
Nou ja, twee jaar terug, kwam ineens Angel of Death van Slayer hoog binnen na een actie. Kan best dat er weer oude hits van 30 jaar terug in de lijst komen. Zo vond ik het jarenlang raar dat ACDC's Highway To Hell er niet in stond.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:36 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk gaan de common linnets als hoogste binnenkomen. Of er moet in de komende week nog iets heel geks gaan gebeuren.
Tevens zal waves hoog scoren.
Voor ik ging douchen wilde ik zeggen dat ik zo'n actie zo kort op voorhand niet meer gebeuren. Of het moet heel geheim zijn georganiseerd. Maar nu ik terug ben geef je het zelf al aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, twee jaar terug, kwam ineens Angel of Death van Slayer hoog binnen na een actie. Kan best dat er weer oude hits van 30 jaar terug in de lijst komen. Zo vond ik het jarenlang raar dat ACDC's Highway To Hell er niet in stond.
Maar ik zie zo'n actie niet gebeuren trouwens, dus ik gok ook op de Common Linnets
Ik moet je helaas teleurstellen en zeggen dat Waves vorig jaar al in de lijst stond.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor ik ging douchen wilde ik zeggen dat ik zo'n actie zo kort op voorhand niet meer gebeuren. Of het moet heel geheim zijn georganiseerd. Maar nu ik terug ben geef je het zelf al aan
Hoogste binnenkomers
1. Common Linnets
2. Waves
3. Counting Stars
Budapest, Rather Be, In Your Armsquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor ik ging douchen wilde ik zeggen dat ik zo'n actie zo kort op voorhand niet meer gebeuren. Of het moet heel geheim zijn georganiseerd. Maar nu ik terug ben geef je het zelf al aan
Hoogste binnenkomers
1. Common Linnets
2. Waves
3. Counting Stars
Omdat hij te weinig stemmen had?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:00 schreef HPLC het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom deze er vorig jaar niet in stond?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Omdat hij te weinig stemmen had?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |