Hopelijk ben ik er danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zal er deze maand ook wel weer een Nacht van de popmuziek komen. Kan Mathijs zijn denim overhemd en leren jack weer aan.
Hoezo? Nothing Else Matters staat er toch altijd wel in?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elk jaar blijf ik weer liedjes van Iron Maiden insturenVolgens mij staan ze er alleen nooit in
Jools moet er zelf natuurlijk ook in!quote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we één nederlandse artiest die volgens Jools Holland goed genoeg is om in zijn shows op te treden, moet er een bom onder..
BIJNA hapte ik, tot ik de PI zagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo? Nothing Else Matters staat er toch altijd wel in?
Ik wist niet dat die Lucie Silvas hebben gecovered.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo? Nothing Else Matters staat er toch altijd wel in?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die Lucie Silvas hebben gecovered.
Maar serieus: Iron Maiden is natuurlijk wat minder top 40 materiaal dan Metallica, maar zou er zeker net zo goed in horen als Slayer of the Ramones.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
BIJNA hapte ik, tot ik de PI zag
Ik denk dat maar weinig mensen het met je eens zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar serieus: Iron Maiden is natuurlijk wat minder top 40 materiaal dan Metallica, maar zou er zeker net zo goed in horen als Slayer of the Ramones.
Al is het maar met Can I Play With Madness
Nou, dat denk ik dus niet. Slayer is er bijvoorbeeld ooit ingekomen als "grap" en veel mensen stemmen ook vaak gewoon "wat er al instaat".quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig mensen het met je eens zijn.
En misschien ook wat minder stemmen voor kerstplatenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:32 schreef Dven het volgende:
Wel goed als er nu al gestemd kan worden. Dat kunnen dan ieder geval geen Thé Lau compassiestemmen worden
Apart dat ze er nooit inkomen als ze zo'n grote fantasie hebben. Heel apart.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus niet. Slayer is er bijvoorbeeld ooit ingekomen als "grap" en veel mensen stemmen ook vaak gewoon "wat er al instaat".
Verder denk ik dat Iron Maiden een grotere fanbase heeft (ook onder radio2 luisteraars) dan veel andere bands die er in staan.
Och die discussie is al zo vaak gevoerd. De lijst is redelijk willekeurig, maar er staat in ieder geval genoeg mooie muziek inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Apart dat ze er nooit inkomen als ze zo'n grote fantasie hebben. Heel apart.
Zaterdag 22:15 NPO3.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zal er deze maand ook wel weer een Nacht van de popmuziek komen. Kan Mathijs zijn denim overhemd en leren jack weer aan.
Meestal wel. Maar volgens mij is die quiz of op de laatste stemdag, of net voor de stemweek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De top 2000 quiz is op VRIJDAG 21 november om 20:30. Op zaterdag wordt hij nogmaals herhaald.
Betekent dat dat we eind november al mogen stemmen?
1 van de 2 inderdaad. Vorig jaar was het de start van de stemweek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar volgens mij is die quiz of op de laatste stemdag, of net voor de stemweek.
NPO2 heeft het duidelijk gemaakt. Stemmen op 21 november - 28 novemberquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar volgens mij is die quiz of op de laatste stemdag, of net voor de stemweek.
Iemand hier al mail van gehad wbt aanmelding bijwonen van de opnames?quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De opnames van de quiz komen in de buurt. Teams zijn intussen bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |