Ik deel je leed, waddupzquote:Op zondag 21 september 2014 21:42 schreef Aberella het volgende:
Godverdomme mijn leven stopte voor 10min
Jawel, ik ben nu begonnen aan mijn scriptie voor mijn doctoraat danqsij de storingquote:Op zondag 21 september 2014 21:45 schreef Scuidward het volgende:
Het was ook niet te verwachten, dat je die 10 min ging gebruiken om 'normaler' te worden.
Zet het dan maar in je voorwoord.quote:Op zondag 21 september 2014 21:46 schreef beverton het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nu begonnen aan mijn scriptie voor mijn doctoraat danqsij de storing
Zal ik ook zeker in het voorwoord vermelden. Echter raakte ik wel in paniek door de storing.quote:Op zondag 21 september 2014 21:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zet het dan maar in je voorwoord.
Ik had het niet door, ik zat een boek te lezen.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker in het voorwoord vermelden. Echter raakte ik wel in paniek door de storing.
Held.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker in het voorwoord vermelden. Echter raakte ik wel in paniek door de storing.
Graag gedaan. Ik ben de realiteit en autoriteit op FOK!. Er is niets beters dan een gezonde burgerwacht met autistische trekjesquote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik had het niet door, ik zat een boek te lezen.
Maar goed dat jij dicht op de zaak zit.
Op een schaal van A tot Z, hoe autistisch ben jij eigenlijk? Krijg altijd de kriebels van dat soort statements.quote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef beverton het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben de realiteit en autoriteit op FOK!. Er is niets beters dan een gezonde burgerwacht met autistische trekjes
Heb je er ook filmopnames van gemaakt als bewijs voor latere generaties?quote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef beverton het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben de realiteit en autoriteit op FOK!. Er is niets beters dan een gezonde burgerwacht met autistische trekjes
Op een schaal van A tot Z ben ik net zo autistisch als de woensdagquote:Op zondag 21 september 2014 21:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op een schaal van A tot Z, hoe autistisch ben jij eigenlijk? Krijg altijd de kriebels van dat soort statements.
quote:Op zondag 21 september 2014 21:41 schreef Syntos het volgende:
Komt door al die topics van je. Danny had er genoeg van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |