Nee, ik blijf ver uit de buurt van DKV'ers.quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een mep van hem gehad?
Heeft een kop van iemand die de eerste Wereldoorlog heeft meegemaaktquote:
Alleen was het in Eindhovenquote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wel treurig dat Cambuur in eigen huis beter voetbalt dan PSV trouwens.
dkv, beetje kinderachtig vind je niet?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik blijf ver uit de buurt van DKV'ers.
Dat maakt het nog treurigerquote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur speelde helemaal niet in eigen huis?
Alleen ik mag je meppen toch?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dkv, beetje kinderachtig vind je niet?
Ja, ik vond het zelf ook vrij treurig.quote:
Uhm, oke.quote:Op zondag 21 september 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur speelt na Vitesse het beste voetbal,
Oh jij komt uit Heerenveen?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Wie vind je dan beter voetbal spelen?quote:
Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie vind je dan beter voetbal spelen?
Corrigeerde tikken wanneer Heerenveen tegen PSV speelt. Voor de rest nooitquote:
Ik kan je zo niet serieus nemen.quote:
Goed dat we elkaar eindelijk gelijk behandelen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je zo niet serieus nemen.
Dan moet hij roepen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gehinderd door een teamgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |