Geweldig commentaar.quote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ennnnn
die scoort en is daar heel blij mee
Stijn kan daar niet tegen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Wat geinig dat er een rode kaart bij de scorebalk staat
Die heeft natuurlijk gewoon de Klassieker gekekenquote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt wel of die aan het voorlezen is.
Is hij 20 ja?quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)minder_schuldig.html
Ik vind het ook heel lelijkquote:
Logisch.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk gewoon de Klassieker gekeken
Dat zou inderdaad genot zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zondag wordt John wereldkampioen pik. Dat is pas leuk.
Heb jij toevallig een mep van hem gehad?quote:
Ja maar bestel de winterbanden maar vast voor de plattekar !!!!quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wel treurig dat Cambuur in eigen huis beter voetbalt dan PSV trouwens.
Cambuur speelde helemaal niet in eigen huis?quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik blijf ver uit de buurt van DKV'ers.quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een mep van hem gehad?
Heeft een kop van iemand die de eerste Wereldoorlog heeft meegemaaktquote:
Alleen was het in Eindhovenquote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
dkv, beetje kinderachtig vind je niet?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik blijf ver uit de buurt van DKV'ers.
Dat maakt het nog treurigerquote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur speelde helemaal niet in eigen huis?
Alleen ik mag je meppen toch?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dkv, beetje kinderachtig vind je niet?
Ja, ik vond het zelf ook vrij treurig.quote:
Uhm, oke.quote:Op zondag 21 september 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur speelt na Vitesse het beste voetbal,
Oh jij komt uit Heerenveen?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
Wie vind je dan beter voetbal spelen?quote:
Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie vind je dan beter voetbal spelen?
Corrigeerde tikken wanneer Heerenveen tegen PSV speelt. Voor de rest nooitquote:
Ik kan je zo niet serieus nemen.quote:
Goed dat we elkaar eindelijk gelijk behandelen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je zo niet serieus nemen.
Dan moet hij roepen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gehinderd door een teamgenoot.
Beetje laat?quote:Op zondag 21 september 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je zo niet serieus nemen.
Hint: Ik deed dat al langer nietquote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat we elkaar eindelijk gelijk behandelen.
Zie hieronderquote:
Ik vind twee keer per jaar toch wel een beetje teveel.quote:Op zondag 21 september 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Corrigeerde tikken wanneer Heerenveen tegen PSV speelt. Voor de rest nooit
Feest.quote:
Ah, ok.quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hint: Ik deed dat al langer niet
Beker en JCS tellen ook mee, dus kan altijd meer worden.quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind twee keer per jaar toch wel een beetje teveel.
Ja daaromquote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beker en JCS tellen ook mee, dus kan altijd meer worden.
Ik doe het allemaal uit liefde, Gyanquote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daaromIk denk dat ik maar uit de buurt van Koerden blijf.
CL en EL niet te vergetenquote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daaromIk denk dat ik maar uit de buurt van Koerden blijf.
Bedankt Stijn.quote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno probeert zijn kleur weer angstvallig te verbergen door zichzelf expres niet op AZ te zetten.
Ja he. Of zichzelf niet op een topwedstrijd plaatsenquote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno probeert zijn kleur weer angstvallig te verbergen door zichzelf expres niet op AZ te zetten.
quote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het allemaal uit liefde, Gyan
Wat stel je voorquote:Op zondag 21 september 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]maar misschien is het handig als je dat op een andere manier doet.
Oja, iemand om zijn middel vastgrijpen is hetzelfde als aanraken.quote:Op zondag 21 september 2014 19:37 schreef mrstylo het volgende:
@SuleyOzturk: In de Eredivisie mag je elkaar niet aanraken. Of was die rode kaart bij Cambuur terecht?
Turken
quote:Op zondag 21 september 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barazite vindt de doelman op zijn Padt
Hmm. Is goed doen we. Kan je dan iedere ochtend mijn snor kammen?quote:
Ja, kam jij mijn snor dan ook? En heb je ook een haatbaard?quote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Is goed doen we. Kan je dan iedere ochtend mijn snor kammen?
Dit lijkt me echt een kanjer wedstrijdquote:
Zat je vandaag in het stadion?quote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef DNP-Old het volgende:
Balverlies van Van der Velden zorgde voor 1-0. Geen wonder dat hij geen fans heeft.
Maar vijf punten achter op Feyenoord.quote:Op zondag 21 september 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heracles nog altijd zonder punten #diedegraderenwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |