Vond het maar kut gepland.. maar ik kwam bij mijn pa en stond feyenoord aan, begon gelijk goed met dikke kansen en strijd dus toen hebben we eigenlijk besloten om die wedstrijd te kijken.. PSV - cambuur is geen mooi affichequote:
mwah, kan ie niet veel aan doenquote:
Gaat hij nou ook iemand een schop geven uit het niets?quote:Op zondag 21 september 2014 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Verstandig persoon die ver gaat komen.
Tja, snap wel dat je de wedstrijd van het jaar kijkt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond het maar kut gepland.. maar ik kwam bij mijn pa en stond feyenoord aan, begon gelijk goed met dikke kansen en strijd dus toen hebben we eigenlijk besloten om die wedstrijd te kijken.. PSV - cambuur is geen mooi affiche
Ja toch?quote:Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, snap wel dat je de wedstrijd van het jaar kijkt.
quote:Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Bijker, eens een boef, altijd een boef.
Het NPO 1 logoquote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat ding boven in beeld?
Een rode kaartquote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rode kaart.. vet handig voor als je inschakeld, want dan ga je geen spelers tellenquote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De subsidiemeter.quote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussenstandquote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |