Bij abonnementen > notes opvragen.quote:
Heb al vakantie gehad en ben net terug. Nu ik weet dat ik een oldbie ben ga ik mij afzetten tegen baggeraars en ga ik het rechte, nette pad opquote:Op zondag 21 september 2014 19:05 schreef Syntos het volgende:
Tijd voor je volgende vakantie dus als je er zo veel hebt..
Je bent echt zulks een zwitsalquote:Op zondag 21 september 2014 19:08 schreef Syntos het volgende:
Denken dat je met 110 notes een oldbie bent.
Stoer doen met 110 notes.quote:Op zondag 21 september 2014 19:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Haten op een mooi trackrecord en zelf 7 jaar in je kelder liggen zweten en cartoons kijken
Men verwacht helemaal niets van een aidsuser als jij.quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Het is zeker niet opscheppen. Ik klaag over het feit dat er nu serieus gedrag verwacht wordt.
Zeker wel: aids.quote:Op zondag 21 september 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Men verwacht helemaal niets van een aidsuser als jij.
quote:
Waarvoorquote:Op zondag 21 september 2014 19:08 schreef vera166 het volgende:
Lol ik heb er 1
hoe kom je aan zoveel
Juist.quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef Copthorne het volgende:
Zonder notes ben je geen kwaliteitsuser. Juist de echte helden gaan zo nu en dan eens tegen de stroom in.
je weet dat elke note in het echte leven gelijk staat aan een knal voor je harses, toch?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef Copthorne het volgende:
Zonder notes ben je geen kwaliteitsuser. Juist de echte helden gaan zo nu en dan eens tegen de stroom in.
Jij moet niks met je notes. Is gewoon een soort dossier dat de mods en zo over je aanmaken.quote:Op zondag 21 september 2014 19:32 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb pas 9 notes. Maar wtf moet ik met notes? Je wordt toch niet geband voor een bepaalde tijd van (een deel) van Fok! na een x-aantal notes toch?
Had er wel meer verwacht btw.![]()
Wat een Big Brother-taferelen weer.quote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij moet niks met je notes. Is gewoon een soort dossier dat de mods en zo over je aanmaken.
Spelen ze dat door aan NSA?quote:Op zondag 21 september 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij moet niks met je notes. Is gewoon een soort dossier dat de mods en zo over je aanmaken.
Hoe denk je dat FOK! groot is geworden?quote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een Big Brother-taferelen weer.
Lijkt me wel ja.quote:
Gaf je maar geld ...quote:Op zondag 21 september 2014 19:38 schreef Nober het volgende:
Je hebt 2166 notes gegeven aan onze moderators.
quote:Op zondag 21 september 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je blijft een paupermongool, tijd om op te rotten van KLBFOK!
quote:Op zondag 21 september 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je blijft een paupermongool, tijd om op te rotten van KLB
Allemaal.quote:Op zondag 21 september 2014 19:47 schreef n00b13 het volgende:
Kost het nou geld per note of voor allemaal?
Je betaalt voor alles zolang je abo loopt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:47 schreef n00b13 het volgende:
Kost het nou geld per note of voor allemaal?
Ik heb besloten dat ik maar gewoon meteen admin wil worden.quote:Op zondag 21 september 2014 19:49 schreef Homijn het volgende:
Ik heb 0 notes.
Trouwens: Deadprez 4 mod !!!
Danny en yvonne zijn al miljonair, tijd dat zij al hun users waar ze dat aan te danken hebben ook miljonair maken te beginnen met mij.quote:
Ik steun je als het zover is.quote:Op zondag 21 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik maar gewoon meteen admin wil worden.
Als zij miljonair zijn dan ben ik ali b.quote:Op zondag 21 september 2014 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Danny en yvonne zijn al miljonair, tijd dat zij al hun users waar ze dat aan te danken hebben ook miljonair maken te beginnen met mij.
Jouw lijstje met kuttopics is dan fors groter ja.quote:
Minder dan 100 notes hebben betekent dat je een zwitsal bentquote:Op maandag 22 september 2014 16:53 schreef Leonos het volgende:
Je hebt 83 notes gekregen van onze moderators.
Zwitsalquote:Op maandag 22 september 2014 16:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Minder dan 100 notes hebben betekent dat je een zwitsal bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |